Donaties

Het is weer het begin van een nieuwe maand en ik doe weer een beroep op jullie trouwe forumlezers en -leden tot het doen van een donatie. Deze keer heb ik echter een tegenprestatie voor wie hier voor in is!

Ik heb nog geen reacties mogen onvangen. Zijn jullie bang dat ik jullie helemaal ga 'afbekken' of zo, of durven jullie de stap niet te wagen om met je eigen gebreken en tekortkomingen te worden geconfronteerd? De stappen zijn in wij-vorm geschreven, dus ik ben niet beter of slechter dan jij of andersom en we kunnen alleen maar van elkaar leren.

Hoe dan ook, dat is het beste wat ik momenteel kan bieden als tegenprestatie, maar je kunt natuurlijk ook gewoon doneren. Gebruik hiervoor de PayPal-knoppen op de homepage of mail mij voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Op dit emailadres kun je je ook opgeven voor de 12 stappen.

Ik wacht jullie reacties en/of donaties af. Alvast bedankt!

Mike

Ik zag hem binnenkomen vanochtend, dank! Er heeft nog 1 ander persoon gedoneerd, kort na mijn laatste oproep. Kijk alleen al naar mijn analyses van de Amerikaanse verkiezingen. Dat is je toch wel wat waard, of niet dan?

Mike

Hoi Mike, over je aanbod. Ik ga me zeker aanmelden, maar ik moet even een drempel over, praten over mezelf, mijn ego, mijn gevoelens vind ik toch wel erg confronterend blijkbaar. Ik heb even tijd nodig hiervoor 😊

Joost

Het ego biedt weerstand. Dan moet je juist over deze drempel heen, ben je er des te sneller vanaf. You've got nothing to lose but your foolish pride.

Mike

@Mike , ik maak graag gebruik van je aanbod , zo als eerder aangegeven was en is mijn ex man een alcoholist , pathologisch leugenaar en een narcist, ik heb veel schade tijdens de relatie met hem opgelopen, als ik terugga naar mijn jeugd gingen ook daar dingen niet goed , ook mijn ouders hadden geen leuke jeugd en projecteerden hun onverwerkte problemen naar mij in mijn jeugd , dit gaat dus ver terug , er zijn een aantal onverwerkte zaken die ik opgelost wil hebben , dit doe ik voor mezelf maar ook voor mijn dochtertje van 23 maanden , er komt een zware tijd aan voel ik ,en zo sta ik steviger in de maatschappij straks , zou jij mij aub willen helpen Mike ? Gr Assie en vast bedankt .

Gisteren ontving ik van forumlid Trotse boer zilveren julianamunten in de post als dank voor mijn inspanningen. De meest originele donatie tot nu toe, veel dank hiervoor!

Mike

@Mike , deze boer snapt het helemaal , goed voor de toekomst deze muntjes als ruilhandel , prachtig en slim cadeau 🎁, gr Assie .

Het is weer begin van de maand en ik heb me nu voor vast doneren opgeven , mijn waardering voor het forum spreek ik nu maandelijks uit ! Gr Assie .

Dank, Assie. Dank ook aan Binc voor je 'kadootje voor de feestdagen'! Verder gaat dank uit naar iedereen die maandelijks vast doneert. Ik zie via PayPal ook donaties binnen komen, helemaal goed dankjewel!

Ik maak nu dan ook maar meteen van de gelegenheid gebruik om de actie 'help Mike de feestmaand door' op te starten. Het is voor jullie ongetwijfeld ook een dure maand, maar als je wat kan missen dan zou ik dit zeer waarderen in deze decembermaand!

Je kunt ook overwegen om een Kangen-apparaat aan te schaffen. Nog 3 verkopen en dan heb ik de 4A-status, oftewel: 4 x de provisie! Dan bost het tenminste een beetje bij. Dit is een mooie tijd om jezelf een geschenk voor het leven te geven, dus waarom geen Kangen-water waarmee je kraanwater kan 'omtoveren' in uiterst gezondmakend bergwater met een extra waterstofmolecuul en een extra zuurstofmolecuul (H3O2)!

Om te doneren kun je gebruik maken van de PayPal-knoppen op de homepage. Je kunt me ook mailen voor mijn IBAN en voor vragen over Kangen-water: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Alvast bedankt voor jullie gulheid!

Mike

Excuus, het kadootje voor de feestdagen kwam niet van Binc maar van een stille lezer met dezelfde voornaam als Binc.

Mike

Ik dacht al, kon me niks van herinneren. was net aan het typen dat dit niet van mij komt.

De Sint vertrekt weer en de kerstman doet zijn intrede. Tot nu toe 1 donatie via PayPal mogen ontvangen, waarvoor dank. Help Mike december door!

Mike

Vraagje aan alle forumleden die dit zien: krijgen jullie sinds gisteren ook deze mededeling?

Ik kan geen plaatjes meer uploaden via de plugin op het forum zelf. Jullie ook niet?

Mike

Die melding zie ik niet op de website. Als ik het bestand in de genoemde URL open komt er wel een melding dat het niet bestaat. Het lijkt erop dat er een onderdeel van de teksteditor, waar de berichten in worden getypt, ontbreekt. Afbeeldingen toevoegen via de editor werkt niet meer.

https://www.fatsforum.nl/wp-includes/js/tinymce/plugins/hm_bbpuip_image/plugin.min.js

Jouw link opent niet. Ik krijg deze melding telkens als ik op de laatste pagina van een topic ben, onderaan in het schrijfvak voor nieuwe posts.

Mike

Misschien even bij Jim checken. Hem is het gisteren wel gelukt. Misschien bezig met testen.

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/media-embedding/page/2/

Het bestand in de link die ik plaatste is er niet meer. Zeer waarschijnlijk is dat de rede waarom het toevoegen van afbeeldingen niet meer werkt. Is er een software update geweest, waardoor bepaalde delen van de teksteditor zijn verdwenen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan