Wat heerlijk om forumleden nu zelf berichten te zien schrijven, zowel hier op dit forum als via email, aan het begin van de maand!
Ik wil graag beginnen met iedereen bedanken die mij tegemoet is gekomen met mijn kosten voor mijn Berlijn-avontuur. Dankzij jullie waren deze kosten volledig gedekt! Op 25 oktober gaan we een nieuw avontuur aan: Brussel. Maar dat is niet zo duur, aangezien je dan vanuit NL heel makkelijk heen en terug kunt rijden en daar niet hoeft te verblijven.
Wel wil ik aan het begin van weer een nieuwe maand een hernieuwd beroep op jullie doen om jullie waardering te tonen voor dit GRATIS forum d.m.v. een financiele bijdrage. Je kunt gebruik maken van de twee PayPal-knoppen op de homepage of mij mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook overwegen een Kangen-apparaat te kopen, ik ontvang hiervoor een commissie.
Ik krijg vaak vragen over PayPal. Vaak wordt gedacht dat je via PP alleen maar met een credit card kunt betalen. Dit is NIET het geval, je kunt er je gewone bankrekening aan hangen. Ook kreeg ik laatst de vraag of het emailadres dat PP laat zien (westonprice(punt)nl(at)gmail(punt)com) wel het juiste is. Ja, dat is een ander emailadres dat ik gebruik en dat terug gaat naar de tijd dat dit het Nederlandse Weston Price forum was.
Ik kijk uit naar jullie bijdrages, alvast dank hiervoor. Zij die vast of regelmatig doneren uiteraard ook bedankt voor jullie steun!
Mike