Donaties

Helemaal goed, Assie, dankjewel en sorry dat ik zojuist zo kribbig was in de lockdown-topic. Ik vind overigens nog steeds dat vrouwen duidelijker mogen communiceren, dat dan weer wel. ;-)

Mike

Dit weekend nog een donatie van 9 euro ontvangen. Ik wil ook iedereen bedanken die al vast doneert en mij nu wat extra's heeft toegestopt!

Mike

Weer twee spontane donaties mogen ontvangen eind juni. Dank daarvoor! Ook dank voor allen die vast of sporadisch doneren. Het is weer het begin van de maand en dus roep ik op tot donaties. Ik hoop dat er ooit een tijd gaat komen dat ik hier niet meer toe hoef op te roepen en het vanzelfsprekend wordt dat als je een uniek en gratis forum als dit waardeert je hier ook een beloning voor over hebt. Bedenk dat ik mijn baan zou kunnen opgeven en dit fulltime zou kunnen doen als 2000-3000 mensen 1 euro per maand zouden doneren. Of 1000-1500 mensen p.m. 2 euro. Of 400-600 mensen p.m. 5 euro. Of 200-300 mensen p.m. 10 euro. Etc, etc. etc. Gebruik de PayPal-knoppen op de homepage of mail me voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Alvast bedankt weer!

Mike

Hoi Mike , ik heb 20 euro gedoneerd , het is je gegund, ben erg blij met dit forum en al je bijdrages , gr Assie, ps ik ga dit bij gelegenheid echt vaker doen met ruimere bedragen .

Van een stille lezer en luisteraar van Dotcom Radio ontving ik een spontane donatie. Dank hiervoor!

Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om iedereen die niet naar Berlijn gaat volgende week zaterdag 29 augustus maar wel de goede zaak steunt, mijn inspanningen financieel te steunen om daar namens mijzelf en ieder vrijheidslievend mens te zijn. Ik moet hier kosten voor maken (brandstof, hotel, eten en drinken) en het zou fijn zijn als jullie bereid zijn mij hierin tegemoet te komen.

Je kunt gebruik maken van de PayPal-knoppen op de homepage of mij mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Laten we hopen dat het een historische dag, een kantelpunt in de geschiedenis zal zijn!

Mike

@Mike, je bent me net voor , ik dacht daar gisteren avond aan toen ik naar de uitzending dotcom radio luisterde , je krijgt van mij vanmiddag 20 euro contant van mij als  bijdrage voor Berlijn , mocht ik je niet treffen stort ik het vanavond , Assie

Dank dames, voor jullie bijdrages. Er is ook via PayPal een donatie binnen gekomen. Eveneens dank hiervoor!

Mike

De donaties druppelen binnen, waarvoor dank. Ik kan nog wel wat financiele steun gebruiken voor mijn Berlijn-avontuur. Jullie weten dat ik hier verslag over ga uitbrengen, dus je krijgt er ook iets voor terug!

Mike

Sinds mijn laatste oproep heeft er zich nog iemand aangediend voor  een automatisch betaalprofiel via PayPal. Ik kan nog steeds wat financiele ondersteuning gebruiken voor mijn reis naar Berlijn. Het belooft een historische dag te worden zaterdag en ik ben er bij om voor jullie verslag te doen!!!

Mike

Gisteravond ontving ik nog een mail n.a.v. bovenstaande post waarin een ex-forumlid (tegenwoordig stille lezer) mij vroeg om mijn IBAN voor een donatie ter ondersteuning van mijn Berlijn-avontuur dat vanmiddag begint. Dank daarvoor!

Ik zal pas zondagavond terug zijn en ik weet niet of ik in staat zal zijn om nog veel tijd aan het forum te besteden, het ligt er aan wat er daar allemaal gebeurt. Jullie bewaken het fort wel in mijn afwezigheid, toch?

Voor wie wil doneren, gebruik de twee PayPal-knoppen op de homepage van dit forum of mail mij voor mijn IBAN op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Laatst ontving ik een mail waarin iemand ten onrechte dacht dat PayPal-betalingen uitsluitend met een creditcard mogelijk zijn. Dit is niet waar, je kunt gewoon een PayPal-account openen en hier je normale bankrekening aan hangen.

Vanmiddag, rond een uur of 12, vertrekken we. Ich bin ein Berliner!

Mike

Vanmiddag, rond een uur of 12, vertrekken we. Ich bin ein Berliner!

Ik gedachte reis ik mee met iedereen die gaat. Zet hem op, jullie gaan geschiedenis schrijven!

Hoi Mike, vanaf nu ben ik vaste donateur. Ik heb hier veel geleerd en zou nog ziek thuis zitten als ik dit forum niet had gevonden. En vooral het laatste jaar heel veel geleerd en onderzocht. Ik kan het niet bijhouden, zoveel pagina's nog door te nemen 😆
Dank voor je inzet en hulp Mike 👍🏻

@Mike , vanmorgen weer een donatie gedaan , ga het weer vaker doen ! Ik houd dit forum graag in stand , gr Assie

Wat heerlijk om forumleden nu zelf berichten te zien schrijven, zowel hier op dit forum als via email, aan het begin van de maand!

Ik wil graag beginnen met iedereen bedanken die mij tegemoet is gekomen met mijn kosten voor mijn Berlijn-avontuur. Dankzij jullie waren deze kosten volledig gedekt! Op 25 oktober gaan we een nieuw avontuur aan: Brussel. Maar dat is niet zo duur, aangezien je dan vanuit NL heel makkelijk heen en terug kunt rijden en daar niet hoeft te verblijven.

Wel wil ik aan het begin van weer een nieuwe maand een hernieuwd beroep op jullie doen om jullie waardering te tonen voor dit GRATIS forum d.m.v. een financiele bijdrage. Je kunt gebruik maken van de twee PayPal-knoppen op de homepage of mij mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook overwegen een Kangen-apparaat te kopen, ik ontvang hiervoor een commissie.

Ik krijg vaak vragen over PayPal. Vaak wordt gedacht dat je via PP alleen maar met een credit card kunt betalen. Dit is NIET het geval, je kunt er je gewone bankrekening aan hangen. Ook kreeg ik laatst de vraag of het emailadres dat PP laat zien (westonprice(punt)nl(at)gmail(punt)com) wel het juiste is. Ja, dat is een ander emailadres dat ik gebruik en dat terug gaat naar de tijd dat dit het Nederlandse Weston Price forum was.

Ik kijk uit naar jullie bijdrages, alvast dank hiervoor. Zij die vast of regelmatig doneren uiteraard ook bedankt voor jullie steun!

Mike

Ik was toevallig op zoek naar deze topic en wilde deze onder de aandacht brengen n.a.v je reactie in een andere topic.
Van mij ook een kleine bijdrage, ik hoop dat alle beetjes helpen zodat dit fantastische forum mag blijven bestaan.

Een aantal van jullie heeft gedoneerd, waarvoor dank. Mochten er nog mensen zich geroepen voelen, zie bovenstaande post.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan