Dank voor de donaties die zijn gedaan. Tot nu toe door dezelfde mensen, er zijn helaas nog geen nieuwe bij gekomen. Daarom een hernieuwde oproep.
Laat ik je vertellen wat je NIET krijgt als je doneert. Je krijgt geen lidmaatschap, want dit forum is gratis. Wil je lid worden van een goede organisatie, betaal dan 5,72 EURO aan
Ongehoord Nederland!, zij zitten nog te wachten op zo'n 4.000 nieuwe leden om de drempel van 50.000 te halen nog voor het eind van het jaar. Wat je ook niet krijgt is een T-shirt. Wil je toch een T-shirt, koop er dan 1 bij
Jensen en steun zijn inspanningen.
Wat je WEL krijgt is VERLICHTING in deze donkere dagen voor kerst. December 2019 is een spannende en onthullende maand en zal bekend komen te staan als de maand waarin we niet alleen de duisternis verwisselden voor het licht qua seizoenswisseling maar ook spiritueel. Bij het Fa(c)ts Forum zit je op de voorste rij, waardoor de overgang makkelijker voor jullie is dan voor anderen, die nog geen flauw benul hebben van de nieuwe realiteit die ons allemaal wacht, of ze dat nu leuk vinden of niet.
Toch kun je wel degelijk lid worden van dit forum, maar dan op vrijwillige basis, zie hiervoor de PayPal-knop op de homepage. Daar vind je ook een PayPal-knop voor een eenmalige bijdrage. Je kunt me ook mailen voor mijn IBAN; mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Mocht je meer willen weten over prijzen en voorwaarden van een
Kangen-apparaat, dan weet je me daar ook te vinden. Ik ontvang commissie voor de verkoop van deze wonderbaarlijke apparaten en deze is DRIEVOUDIG bij de eerstvolgende verkoop!
Dus, mensen, help Mike de winter door, het leven wordt alsmaar duurder en ik ben nog steeds niet verlost van mijn financiele zorgen. Ik reken op jullie gulle kerst-spirit!
Alvast bedankt,
Mike