Donaties

Opnieuw wil ik de mensen bedanken die voor mij in de bres zijn gesprongen. Ik ben er echter nog niet deze keer, dus ik hoop en reken op verdere steun. Help Mike de winter door!

Mike

Ook vandaag weer dank voor de bijdrages die zijn binnengekomen. Ik kan echter nog steeds jullie hulp en steun gebruiken. Waarom heb ik in voorgaande posts uitgebreid uiteengezet. Alvast bedankt voor jullie donaties!

Mike

Ook gisteren zijn weer donaties binnen gekomen, waaronder ook een aantal vaste betaalprofielen via PayPal. Dank hiervoor! Toch ben ik nog steeds niet uit de brand, hoewel ik dankzij jullie hulp wel een flinke stap dichter bij mijn doel ben gekomen.

Van een donateur kreeg ik een mail met daarin de volgende, overigens goedbedoelde, woorden:

Ik heb echter wel een vraag: zou je niet iets specifieker kunnen zijn over het soort financiële problemen? Zonder in detail te treden? Ik dacht n.l.: hij heeft wel geld om op vakantie te gaan... Ik kan me voorstellen, dat meer mensen dit misschien denken en daarom weinig of niet doneren. Maar misschien is er na jouw vakantie iets gebeurd wat jou acuut in financiële nood heeft gebracht. Kortom, misschien komen mensen iets makkelijker over de brug als je iets meer uitleg geeft.

Waarop ik antwoordde:

Ik vind het niet erg dat je dit vraagt, maar het is wel iets typisch Nederlands. Een Amerikaan zou gewoon doneren, simpelweg uit dankbaarheid en waardering. Een Amerikaan zou niet denken: als hij op vakantie kan, zal de nood niet zo hoog zijn. Een Amerikaan denkt: die vakantie is hem gegund en nou heeft-ie steun nodig, het maakt niet uit waarom, dit platform is het me waard.

De situatie is kort na mijn vakantie idd acuut ontstaan, maar moet dit iets uitmaken? Is je waardering tonen voor dit forum d.m.v. een bijdrage niet voldoende? Wat nou als ik van jullie geld op vakantie was gegaan, hoe erg was dat geweest? Is het mij niet gegund om 1 week in het jaar weg te gaan op jullie kosten, terwijl jullie 41 weken van het jaar dit forum GRATIS krijgen, elke dag weer en nu al 8 jaar lang? Wat is dit voor mentaliteit? Hoe kunnen we in dit land nu ooit gemeenschapsgevoel ontwikkelen als we zo bekrompen blijven denken?

Ik voel me dan ook niet genoodzaakt om verdere tekst en uitleg te geven, of je wil doneren of je wil het niet. Ik hoop uiteraard van wel, help Mike de winter door!

Mike

De persoon die bovenstaande woorden schreef heeft gereageerd met de opmerking dat het wel zo eerlijk is als ik ook haar volgende reactie citeer. OK, prima, komt-ie:

Hoi Mike, ik doneer ook zonder meer, heb dat ook steeds gedaan en blijf dat ook doen, zolang ik het kan betalen. En toch ben ik Nederlandse. Jouw privéleven gaat mij ook niets aan en ik gun jou zeker je vakantie. Maar je moet het natuurlijk wel vooral hebben van de Nederlanders.

Kennelijk is dit belangrijk voor de balans, hoewel ik al had aangegeven dat haar advies goedbedoeld was. Dit neemt nog steeds niets weg van mijn oorspronkelijke punt dat dit een typisch Nederlandse manier van denken is. Dus ja, ik moet het ook hebben van de Nederlanders, maar het wordt tijd dat mijn landgenoten eens wat minder kleinzielig werden, dan zouden de veranderingen hier ook wat sneller gaan.

Mike

Ik ben het ook eens met Mike zijn mening hierover. Het is ook meteen een aanname als mensen zo gaan denken dat vakantie dan niet zou kunnen. Ongeacht of de problemen ervoor of erna zijn ontstaan naar mijn mening. Het doel is om dit forum in de lucht te houden. Ik denk dat er genoeg waardevolle informatie beschikbaar is voor wat betreft voeding en politiek. Deze 2 zijn niet los van elkaar te zien. Voor degenen die dit zich nog niet realiseren adviseer ik om de topics: Kijk uit voor Ecofacisme en Oorlog tegen de Boer te lezen. En er zijn nog wel meer waardevolle topics zoals het Feminisme topic. Voor degenen die niet eens zijn, verdiep jezelf. Vraag jezelf af wat de oorzaak kan zijn als je niet goed in je vel zit. Dit is niet alleen voeding maar wel degelijk ook externe factoren welke Mike naast de rubriek voor voeding duidelijk probeert te maken en zicht tot het uiterste in spant om deze kennis te verspreiden. Oordelen over het feit dat hij op vakantie is geweest is net zoiets als appels met peren vergelijken terwijl hij juist samen met anderen strijd voor een betere samenleving en voedselomgeving via dit forum. Om mensen bewust te maken wat heel wat waard is. Men zou na moeten denken over hoe het komt dat mensen nog zo weinig te besteden hebben. Dit komt door onze politiek die spelletjes speelt. In dit geval word er met de vinger de verkeerde kant op gewezen. Wil je over gezond voedsel blijven beschikken wijs dan naar de politiek als schuldige. Wil je een betere gezondheid, wijs dan naar de politiek als schuldige. Eer dit forum en de inzet van Mike, welke regelrecht uit zijn hart komt, met als doel dat er verandering komt en mensen de ogen gaan OPENEN iplv ze gesloten te houden!

Vraag jezelf af, is het teveel gevraagd om elke maand een klein bedrag te doneren, zodat deze kennis blijft bestaan en men hier profijt van heeft? Of word dit forum en Mike zijn inzet soms als vanzelfsprekend beschouwd en ondergewaardeerd? Wil men liever naar een wereld die onze politiek voor ogen heeft en alleen maar bestaat uit zieke geesten, onverantwoord voedsel, en zwakke mensen? Of gaat men nu ook echt iets doen?

Verandering begint bij de mentaliteit van mensen zelf, en heeft werkelijk niks te maken met vakantie.

Dankjewel, Binc. Overigens wil ik wel benadrukken dat deze reactie afkomstig was van iemand die regelmatig doneert en het forum zeer waardeert. De reden waarom ik haar reactie heb geciteerd is niet persoonlijk naar haar gericht, ze heeft juist het lef om te verwoorden wat er misschien wel bij meerdere mensen leeft! Het was eerder bedoeld om een mentaliteitskwestie aan te kaarten.

Er zijn ook talloze mensen die Robert Jensen steunen en hij is, samen met zijn team, ook even een weekje er tussenuit geweest. Ik mag toch niet hopen dat hij boze mailtjes krijgt als: hoe durf je van mijn geld op vakantie te gaan? Maar dat bedoelde deze donateur ook niet, ze probeerde slechts inzicht geven in de beweegredenen van anderen die mogelijk aarzelen om geld te geven.

Het liefst leefde ik van jullie donaties, dan kon ik dit full-time doen. Wel heb ik tot nu toe meer bijdrages dan eerder tevoren mogen ontvangen, waarvoor dank! Het zou niet uit moeten maken wat ik met dat geld doe en waarom, dat weet je immers ook niet als je andermans producten of diensten koopt. En dit forum is wel degelijk een product, hetgeen jullie tot consumenten maakt en mij tot producent. Misschien is het zo makkelijker om geld te geven als je het zo bekijkt.

Mike

Eerlijk gezegd vind ik het ook belangrijk om aan bovenstaand bericht nog toe te voegen dat hij ook betaald om dit forum in de lucht te houden. Dat betekent dat er betaalt word voor de naam van de website. Maar ook aan de provider om ruimte hiervoor beschikbaar te stellen waar jullie forumleden ook gebruik van maken. Maar dan is de eerste gedachte een vakantie die niet zou mogen. Dat is krom denken. Draai het om! Hij betaalt om anderen te informeren. Dit forum is niet vergelijkbaar met twitter of Facebook aangezien zij hun inkomsten krijgen op een andere manier. Daar komt nog bij dat door hun alles gecensureerd word en men dus van foutieve informatie word voorzien. In tegenstelling tot hier. Vraag jezelf af wat dat je waard is.

Dankjewel, Binc. Overigens wil ik wel benadrukken dat deze reactie afkomstig was van iemand die regelmatig doneert en het forum zeer waardeert. De reden waarom ik haar reactie heb geciteerd is niet persoonlijk naar haar gericht, ze heeft juist het lef om te verwoorden wat er misschien wel bij meerdere mensen leeft! Het was eerder bedoeld om een mentaliteitskwestie aan te kaarten.

Er zijn ook talloze mensen die Robert Jensen steunen en hij is, samen met zijn team, ook even een weekje er tussenuit geweest. Ik mag toch niet hopen dat hij boze mailtjes krijgt als: hoe durf je van mijn geld op vakantie te gaan? Maar dat bedoelde deze donateur ook niet, ze probeerde slechts inzicht geven in de beweegredenen van anderen die aarzelen om geld te geven.

Het liefst leefde ik van jullie donaties, dan kon ik dit full-time doen. Wel heb ik tot nu toe meer bijdrages dan eerder tevoren mogen ontvangen, waarvoor dank! Het zou niet uit moeten maken wat ik met dat geld doe en waarom, dat weet je immers ook niet als je andermans producten of diensten koopt. En dit forum is wel degelijk een product, hetgeen jullie tot consumenten maakt en mij tot producent. Misschien is het zo makkelijker om geld te geven als je het zo bekijkt.

Ik miste je bericht en plaatste nog een toevoeging. Het is van mij uit ook zeker geen aanval naar die persoon die dat gezegd heeft. Dat wil ik wel duidelijk hebben. Ik bedoel het meer in zijn algemeenheid dat het mensen zou sieren om deze gedachte eens om te draaien. Nogmaals, geen aanval maar eerder bedoeld om mensen de andere kant duidelijk te maken.

Hierbij wil ik de nieuwe donateurs bedanken voor hun bijdrages. Er is zelfs weer 1 PayPal-abonnement bij gekomen, dank dank dank! Momenteel hebben we wat technische problemen met de software van het forum na een automatische update, waardoor de homepage statisch is geworden en niet ververst. De topics zelf verversen wel, dus als je de nieuwste posts wil lezen moet je de subfora (voeding & gezondheid en (geo)politiek) openen om te zien wie als laatse heeft gepost en wanneer. We doen ons best om de technische problemen zsm te herstellen. Dank voor jullie begrip en steun!

Mike

Ik haal hem gewoon weer even omhoog, misschien zijn er nog mensen in de Sint stemming ;-)

Dankjewel, Medusa.

Toen ik vorige maand de actie 'Help Mike de winter door' aankondigde maakte ik geen grap. Dankzij jullie hulp waren mijn meest acute geldzorgen verholpen, maar ook deze maand doe ik een dringend beroep op jullie steun aan mijn forum. Ik denk dat jullie wel kunnen indenken dat december een wat duurdere maand is en ik hoop dan ook op jullie gulle sinterklaas/kerstgevoel.

Wat krijg je ervoor terug? Vooral de oudere forumleden weten dat ik in de loop der jaren op zo goed als alle door mij naar voren gebrachte punten 100% gelijk heb gekregen. Ik voorspelde het ecofascisme waar we nu mee te maken hebben, evenals de (geo)politieke omwentelingen die we nu meemaken, ik keerde me tegen feminisme en LGBTQ+ toen dit allemaal 'not done' was en ik waarschuwde voor massaimmigratie.

Kortom, dit forum is UNIEK vanwege zijn hoge voorspellende gehalte. Ook nu loop ik weer jaren op de muziek vooruit en al deze informatie en kennis wordt jullie GRATIS aangeboden. Ik wil dit graag zo houden, want ik verdom het om dit forum achter een betaalmuur te zetten en exclusief aan te bieden aan betalende leden. Je kunt er echter wel vrijwillig voor kiezen om een eenmalige bijdrage te doen of zelfs op vaste basis, voor welk bedrag je ook maar kunt/wilt missen.

Ik verwijs naar de PayPal-knoppen op de homepage. Je kunt me ook mailen voor mijn IBAN op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Ook kun je overwegen om een Kangen-apparaat aan te schaffen, mail mij op hetzelfde adres voor de prijzen en voorwaarden. Ik hoop en reken wederom op jullie gulle giften gedurende deze laatste en zeer spannende maand van 2019, help Mike de winter door!

Mike

Dank voor de donaties die zijn gedaan. Tot nu toe door dezelfde mensen, er zijn helaas nog geen nieuwe bij gekomen. Daarom een hernieuwde oproep.

Laat ik je vertellen wat je NIET krijgt als je doneert. Je krijgt geen lidmaatschap, want dit forum is gratis. Wil je lid worden van een goede organisatie, betaal dan 5,72 EURO aan Ongehoord Nederland!, zij zitten nog te wachten op zo'n 4.000 nieuwe leden om de drempel van 50.000 te halen nog voor het eind van het jaar. Wat je ook niet krijgt is een T-shirt. Wil je toch een T-shirt, koop er dan 1 bij Jensen en steun zijn inspanningen.

Wat je WEL krijgt is VERLICHTING in deze donkere dagen voor kerst. December 2019 is een spannende en onthullende maand en zal bekend komen te staan als de maand waarin we niet alleen de duisternis verwisselden voor het licht qua seizoenswisseling maar ook spiritueel. Bij het Fa(c)ts Forum zit je op de voorste rij, waardoor de overgang makkelijker voor jullie is dan voor anderen, die nog geen flauw benul hebben van de nieuwe realiteit die ons allemaal wacht, of ze dat nu leuk vinden of niet.

Toch kun je wel degelijk lid worden van dit forum, maar dan op vrijwillige basis, zie hiervoor de PayPal-knop op de homepage. Daar vind je ook een PayPal-knop voor een eenmalige bijdrage. Je kunt me ook mailen voor mijn IBAN; mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Mocht je meer willen weten over prijzen en voorwaarden van een Kangen-apparaat, dan weet je me daar ook te vinden. Ik ontvang commissie voor de verkoop van deze wonderbaarlijke apparaten en deze is DRIEVOUDIG bij de eerstvolgende verkoop!

Dus, mensen, help Mike de winter door, het leven wordt alsmaar duurder en ik ben nog steeds niet verlost van mijn financiele zorgen. Ik reken op jullie gulle kerst-spirit!

Alvast bedankt,

Mike

Hierbij wil ik graag mijn dank uitspreken naar diverse donateurs, maar Alwin in het bijzonder, voor hun 'kertsbonus'. Alwin steunt mij omdat ik de boeren steun. Dit is op zich niets nieuws, want dat deed ik reeds vanaf het begin (2011) van dit forum. Niemand, incl. ikzelf, had durven vernoeden hoe profetisch deze visie was. Jarenlang heb ik opgebokst tegen gangbare meningen dat 'het allemaal wel meevalt', het heeft mij zelfs een royement van de WAPF gekost 3 jaar geleden. Ik heb al een kwinkslag gemaakt, dit forum biedt 'kerstverlichting', maar ik hoop en reken op jullie aanhoudende steun, zeker gedurende deze donkere dagen voor kerst. Help Mike de winter door!

Mike

Ik heb vandaag weinig tijd om te posten. Ik wens jullie allemaal een fijne kerst toe. Enne... Help Mike de winter door!

Mike

Jij en de anderen ook fijne Kerstdagen gewenst! Ik heb je een Kerstgift gegeven.

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan