OK mensen, een nieuw jaar en een nieuw begin. Vorig jaar in oktober en november was er e.e.a. te doen over het feit dat ik aangaf financieel knijp te zitten kort nadat ik was teruggekeerd van een vakantie in Zuidwest Engeland. Ik ben toen op mijn strepen gaan staan en gaf aan dat de achterliggende reden niemand wat aan ging, maar wel dat het een situatie was die vrij plotseling is ontstaan.
Nu is het tijd om hier wat meer open kaart over te spelen, zodat jullie weten wat er aan de hand is en waarom ik de slogan 'help Mike de winter door!' heb geintroduceerd, die inhoudt dat het heus niet alleen om 1 maandje gaat. Ik zal bepaalde details nog steeds voor me houden want dat is prive, maar dit is in grote lijnen waar het om gaat:
Onze zoon zijn huwelijk ligt op zijn gat. Eind oktober werd hij, tegen ONDERTEKENDE afspraken in, plotsklaps uit huis gezet en heeft hij tijdelijk bij ons gewoond. Dat bracht extra kosten met zich mee, plus er moest voor hem halsoverkop een auto geregeld worden voor zijn werk. Wij hebben toen bijgesprongen en een deel is geregeld via zijn werkgever. Daarna is hij met zijn ex-partner gaan praten en mocht hij weer in haar huis wonen en zijn kinderen weer zien.
In de overeenkomst die hij heeft getekend met zijn ex-partner staat dat hij tot 1 januari had om een eigen woonruimte te zoeken. Woonruimte vinden in de randstad met een bescheiden salaris waar je niet alleen kan wonen maar ook je kinderen kan ontvangen is echter niet makkelijk en het is hem simpelweg niet gelukt. Zoals jullie weten staat de woningbouw zo goed als stil en wat er gebouwd wordt gaat naar statushouders. Oneerlijk, ik weet het, maar wel de keiharde realiteit.
Maar het kan nog harder. Het is nu 1 januari en vanavond kregen we te horen dat onze zoon uit huis gegooid is en bij ons komt wonen tot hij iets anders weet te vinden. Mijn vriendin en ik hebben allebei een salaris waarmee we samen rond kunnen komen als we niet teveel gekke dingen doen. Met 1 extra inwoner erbij komen we op kosten die we niet makkelijk kunnen dragen en ik verwacht dat onze zoon niet al te veel kan bijdragen i.v.m. alles wat nog gaat komen rondom de voogdijzaak die onherroepelijk gaat volgen. En jullie weten dat in de matriarchie waarin we leven het bijzonder moeilijk is als man om de voogdij van je kinderen te krijgen!
De oplettende bezoeker zal misschien hebben gezien dat de banners van Rauw Power en van Sundancer zijn verdwenen. Dit waren betaalde banners en helaas zien deze twee sponsoren voor dit jaar af hiervan, dus ook dat is een onverwacht verlies van inkomsten. Dat van onze zoon zag ik aankomen en heb ik ook voorspeld, vandaar mijn slogan: help Mike de winter door!
We beginnen dit jaar dus al met wat uitdagingen, waarvan lang niet allemaal financieel. Waar ik jullie hulp bij vraag is de financiele kant. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie mij financieel willen steunen. Op de homepage van dit forum vind je een PayPal-knop voor een eenmalige bijdrage en een PayPal-knop voor het aanmaken van een automatisch betaalprofiel (maandabonement) met een keus tussen verschillende maandbedragen. Ook kun je overwegen om een
Kangen-apparaat te kopen, hiervoor ontvang ik commissie bij elke verkoop. Ik hoop ook dat er nieuwe partijen zich aanbieden voor een betaalde banner op mijn forum. Geloof me, het is zeer betaalbaar!
Help Mike de winter door! De slogan blijft nog steeds van stand. Ik verwacht een betere lente, maar voorlopig is het even aanpoten geblazen. Nu e.e.a. vandaag definitief is geworden vond ik het tijd om maar eens te vertellen wat er speelt en waarom deze situatie zo acuut is. Ik hoop en reken op jullie begrip, de enige manier waarop je mij en mijn inspanningen kunt steunen is door mijn inkomstenstroom te verhogen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Mike