Donaties

Dat is zoiets als iemand een mes in de ribben steken. Luizenstreken! Nogal emotioneel wanneer men uit is op wraak!
Zeer triest als men op deze manier laat merken beledigd te zijn. Idd een goeie waarschuwing die de persoon toch te denken zou moeten geven.

Ik doneer al een paar maanden via Paypal.
Het is niet veel. Binnenkort krijg ik een rekening van Peter Dros waar ik zelf elke cent voor nodig heb.

Tot nu toe een donatie ontvangen van johnny en een stille lezer die via email contact met mij contact heeft opgenomen, waarvoor dank! Lees deze oproep tot donaties en hopelijk voel je je eveneens geroepen om te doneren. Alvast bedankt!

Mike

De meest goedbedoelde donaties, rechtstreeks vanuit het hart, vinden spontaan plaats vanuit een innerlijke motivatie. De afgelopen weken heeft een aantal van jullie mijn hart meermaals weten te raken met een ongevraagde bijdrage. Sommige waren bescheiden, andere verrassend gul, maar bedenk dat ALLE STEUN welkom is, hoe groot of klein ook. Bedankt, jullie weten wie jullie zijn.

Wie nu nog denkt dat een wereldwijde lockdown plaatsvindt omdat er een griepje rondwaart is niet meer te redden. Wie denkt dat dit een soort moderne pest is evenmin. De komende tijd hebben we veel positiefs om naar uit te kijken, zowel op het economische vlak als het medische, onze energievoorziening en vele, vele andere zaken die ons allemaal aan gaan en ons leven permanent zullen veranderen.

Toch zullen sommigen van jullie willen blijven vasthouden aan de oude realiteit. Ik vergelijk dit met een slechte vriend(in) die je al vele jaren kent - je hebt er in principe niets aan, maar je kent hem/haar nu al zo lang dat deze persoon er nu eenmaal bij is gaan horen. Deze mensen proberen mij te overtuigen dat 'de wereld nu eenmaal zo in elkaar zit' of dat 'de strijd allang gestreden is' en dat Trump en Poetin onderdeel uitmaken van hetzelfde boosaardige complot. Ook deze mensen kan ik niet helpen. De geest is of een gevangenis of een springplank in het diepe.

Mocht je al een tijdje overwegen of je wel of niet wil doneren aan dit forum als teken van dankbaarheid voor mijn dagelijkse inspanningen, dan is nu het moment. Normaal verbind ik niet zo snel een deadline aan het doen van donaties, maar nu verzoek ik je toch echt om VANDAAG OF MORGEN de knoop door te hakken. Als mijn voorspellingen uitkomen hebben we nl. vanaf dinsdag of woensdag 10 dagen lang geen internet- en telefoonverkeer meer.

Forumlid Marjan stuurde me ook nog onderstaand plaatje:

Doe er je voordeel mee. Het effect wordt nog verder versterkt als je ook nadenkt over de kwaliteit van je water. Als je overweegt of en wanneer je een Kangen-apparaat zou willen aanschaffen, dat je waterstofrijk en zuurstofrijk water verschaft vergelijkbaar qua structuur met bergwater (H3O2), dan is ook NU het moment.

De PayPal-knoppen voor een eenmalige donatie of een maandabonnement vind je op de homepage. Je kunt me ook emailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Op datzelfde emailadres kun je ook terecht voor vragen over Kangen-water. Zoals altijd hoop en reken ik op jullie gulheid en goedheid van hart en dank ik jullie bij voorbaat voor alle steun. Houd jezelf gezond van lijf, hart en geest de komende dagen!

Mike

Geen dank, we moeten weer met elkaar van ziel tot ziel om leren gaan, we zijn hier te lang van weerhouden. Jij bedankt voor je bijdrage!

Mike

Mike, ook nog een kleine bijdrage gedaan. Dank voor het geweldige forum en dotcom.radio.
Het geeft me hoop en daardoor kijk ik ernaar uit. Ik heb geen angst voor de toekomst en dat is goud waard.

Dorothé

Hartverwarmend, de reacties en donaties die ik tot nu toe heb mogen ontvangen, dank jullie wel! Na de persconferentie van Trump van gisteravond lijkt er een verschuiving te zijn van de plannen, maar morgenavond (dinsdag) komt hij naar eigen zeggen met een zeer belangrijke mededeling. Het kan dus nog steeds, die 10 days of darkness, m.i.v. 1 april! Enne...voor wie nu af wil haken, er is hier een groter plan aan het werk dan jij momenteel kunt beseffen. Schakel je ego uit en leer dat niet alles altijd zo kan gaan als jij dat graag zou willen. Trust the plan!

Mike

Beste Mike, ik wil je bedanken voor alle info die je op dit forum met ons deelt.
Zeer waardevolle informatie die ik een maandelijkse bijdrage zeker waard vind al is het slechts een klein bedrag.
Ik volg je sinds 2012, voorheen alleen het voedings-gedeelte maar sinds een jaar ook de wereldpolitiek waardoor ik beter "begrijp" wat er allemaal speelt.
Ondanks dat ik zelf bijna geen bijdrages post ben ik wel heel blij met de posts van jou en alle anderen.
We gaan zien wat de toekomst ons zal brengen en we vestigen onze hoop op het goede in de mens.

Marianu

Herr Sens, donatie ontvangen, waarvoor dank! Hierbij wil ik iedereen die in korte tijd heeft gedoneerd sinds mijn vorige oproep van harte bedanken, het voelt goed om jullie steun te mogen ontvangen! Daarnaast hebben QAnon en COVID-19 de tongen goed losgemaakt, ik heb nu eindlijk weer een echt forum waar voortdurend uitwisseling van kennis en informatie plaatsvindt, dank!

We leven in een tijd waarin ieder van ons zijn/haar persoonlijke waarheid tegenkomt, er is geen ontsnappen meer aan. Dit heeft ook invloed op het collectief. We zien optimisten, pessimisten, twijfelaars of mensen die het gewoonweg niet weten - en natuurlijk helaas nog steeds hordes onwetenden. Dit is allemaal aan het convergeren tot een climax, waarbij zowel de duisternis als het licht in kracht toenemen. Dit is de splijting van de Rode Zee - aan welke kant sta jij?

Om de negatievelingen alvast voor te zijn:

Nee, mijn vorige oproep tot donaties binnen 1-2 dagen was geen slimme marketing-truc om snel even wat extra geld binnen te harken. Nu we nog steeds beschikken over internet en telefonie en de voorspellingen van de 10 days of darkness dus (nog) niet zijn uitgekomen is het heel makkelijk om aan de zijlijn te oordelen en mijn oproep uit te leggen als 'snel even geld maken'. Daar is het mij niet om te doen, ik (en anderen) doe m'n uiterste best om op handen staande ontwikkelingen zo goed mogelijk te analyseren en te voorspellen. Hier maken we soms verkeerde inschattingen in, omdat ons steeds 'kruimels' voorgeschoteld worden. Dat moet ook, want anders zou de vijand veel te makkelijk kunnen anticiperen op geplande acties en operaties.

Momenteel zijn we van mening dat er reddingsoperaties plaatsvinden van kinderen die ondergronds worden gehouden voor ritueel misbruik, waarvan sommige zelfs daar zijn geboren. Het is heel erg makkelijk om hier lacherig over te doen, maar de tijd zal het leren. Wie nog wel 'aan boord' is - en gezien de reacties zijn dat er meer wel dan niet - en nog niet heeft gedoneerd wil ik vragen om een financiele bijdrage te leveren voor dit GRATIS forum waar ik DAGELIJKS veel tijd en energie in stop. Je kunt gebruik maken van de PayPal-knoppen op de homepage of mij mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook overwegen om een Kangen-apparaat aan te schaffen, antioxidantrijk water is immers zeer welkom in deze corona-tijden!

Wederom alvast bedankt voor jullie steun!

Mike

Het is 6 mei 2020. Wisten jullie dat ik a.s. zondag 10 mei 53 jaar word? Je kunt mij geen beter verjaardagskadootje geven dan door te doneren aan mijn forum of een Kangen-apparaat te kopen!

We staan aan de vooravond van politieke, economische en sinds kort ook medische doorbraken. Het Fa(c)ts Forum houdt je hier dagelijks GRATIS van op de hoogte. Je kunt je waardering voor deze service (die mij tijd, energie en ook geld kost) uitspreken door een eenmalige donatie te doen of een maandabonnement te nemen (zie PayPal-knoppen op de homepage). Wil je dat liever niet doen via PayPal, neem dan contact met mij op: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Daar ben ik ook bereikbaar voor informatie over Kangen-apparaten.

Ik wil hierbij diegenen die vast of regelmatig doneren van harte bedanken, jullie weten wie je bent. Hopelijk sluiten ook deze maand zich er velen bij aan. Zoals altijd hoop en reken ik op jullie steun.

Mike

Donatie ontvangen van een oude bekende (johnny) en van een nieuwe donateur. Bedankt daarvoor! Wie geeft me nog meer een verjaardagskadootje?

Mike

Hoi Mike,

Ik moet even zuinig doen, betalingen gaan slecht. Dus ik draag even niets bij, maar dat maak ik goed met je zodra het weer kan. Beloofd! Ook wil ik dan zo'n filter.

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan