De meest goedbedoelde donaties, rechtstreeks vanuit het hart, vinden spontaan plaats vanuit een innerlijke motivatie. De afgelopen weken heeft een aantal van jullie mijn hart meermaals weten te raken met een ongevraagde bijdrage. Sommige waren bescheiden, andere verrassend gul, maar bedenk dat ALLE STEUN welkom is, hoe groot of klein ook. Bedankt, jullie weten wie jullie zijn.
Wie nu nog denkt dat een wereldwijde lockdown plaatsvindt omdat er een griepje rondwaart is niet meer te redden. Wie denkt dat dit een soort moderne pest is evenmin. De komende tijd hebben we veel positiefs om naar uit te kijken, zowel op het economische vlak als het medische, onze energievoorziening en vele, vele andere zaken die ons allemaal aan gaan en ons leven permanent zullen veranderen.
Toch zullen sommigen van jullie willen blijven vasthouden aan de oude realiteit. Ik vergelijk dit met een slechte vriend(in) die je al vele jaren kent - je hebt er in principe niets aan, maar je kent hem/haar nu al zo lang dat deze persoon er nu eenmaal bij is gaan horen. Deze mensen proberen mij te overtuigen dat 'de wereld nu eenmaal zo in elkaar zit' of dat 'de strijd allang gestreden is' en dat Trump en Poetin onderdeel uitmaken van hetzelfde boosaardige complot. Ook deze mensen kan ik niet helpen. De geest is of een gevangenis of een springplank in het diepe.
Mocht je al een tijdje overwegen of je wel of niet wil doneren aan dit forum als teken van dankbaarheid voor mijn dagelijkse inspanningen, dan is nu het moment. Normaal verbind ik niet zo snel een deadline aan het doen van donaties, maar nu verzoek ik je toch echt om VANDAAG OF MORGEN de knoop door te hakken. Als mijn voorspellingen uitkomen hebben we nl. vanaf dinsdag of woensdag 10 dagen lang geen internet- en telefoonverkeer meer.
Forumlid Marjan stuurde me ook nog onderstaand plaatje:
Doe er je voordeel mee. Het effect wordt nog verder versterkt als je ook nadenkt over de kwaliteit van je water. Als je overweegt of en wanneer je een
Kangen-apparaat zou willen aanschaffen, dat je waterstofrijk en zuurstofrijk water verschaft vergelijkbaar qua structuur met bergwater (H3O2), dan is ook NU het moment.
De PayPal-knoppen voor een eenmalige donatie of een maandabonnement vind je op de homepage. Je kunt me ook emailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Op datzelfde emailadres kun je ook terecht voor vragen over Kangen-water. Zoals altijd hoop en reken ik op jullie gulheid en goedheid van hart en dank ik jullie bij voorbaat voor alle steun. Houd jezelf gezond van lijf, hart en geest de komende dagen!
Mike