Donaties

Morgen ben ik jarig. Wie gaat me nog meer verrassen met een verjaardagskadootje? Kom op mensen, dit forum is GRATIS. Als ik maar anderen had geluisterd had ik het allang achter een betaalmuur moeten zetten en exclusief moeten maken voor betalende leden. Het gaat mij echter niet primair om het geld, maar het zou wel fijn zijn als jullie uit de goedheid van je hart mijn dagelijkse inspanningen zpuden belonen.

Mike

Mike, ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag! Bedankt dat je dit forum mogelijk maakt.

Mike, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van!

Mike,
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
Maak er een mooie dag van.
Ga door met je missie, het is geweldig.

Dorothé

Dank voor de felicitaties!!! Ik heb ook van enkele mensen een donatie ontvangen, waarvoor dank!

Mike

Gefeliciteerd met je verjaardag Mike, als het financieel wat beter gaat, ga ik weer door met de donaties.

Joost

Hoi Mike,

Ik heb geen PayPal en wil graag een donatie doen met creditcard. Ik zag dat ik hiervoor nog factuurgegevens nodig heb.

Het is een stuk makkelijker om een PayPal-account te openen en daar je credit card aan te hangen. Of heb je daar geen trek in?

Ik wil meteen van de gelegenheid gebruik maken om de mensen die mij hebben benaderd voor het doen van een donatie de afgelopen 10 dagen. Sommigen hebben een donatie gedaan, anderen hebben aangegeven dit te willen doen zodra zij in de gelegenheid zijn.

Er ligt momenteel een dure rekening voor de jaarlijkse hosting van dit forum, dus alle hulp is welkom!

Mike

Hoi Mike,

Heb jij gisteren mijn bestelling binnen gekregen? Wel via een ander emailadres. Dit vraag ik omdat ik vorige week problemen had met mijn mail en nieuwsgierig/ongeduldig ben ?

Joost

Het zal je zijn opgevallen dat ik sinds eind mei geen oproep tot donaties meer heb gedaan, ik heb niet altijd zin om te moeten 'bedelen' om geld. Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik uit ben op het creeren van een beweging die mensen aanzet om vanuit INTRINSIEKE MOTIVATIE hun dank en steun te betuigen aan mij voor mijn dagelijkse inspanningen op dit forum en daarbuiten middels een financiele donatie.

Wie immers bereid is om een gift te geven uit eigen beweging doet hiermee een gemeend gebaar diep van binnenuit. Dit is spiritueel gezien nog veel belangrijker dan de overdracht van het geld zelf, het is een overdracht van de energie van dankbaarheid en waardering. Nederlanders zijn echter vooral nemers en geen echte gevers, vooral niet als het 'gratis' is.

Maar alleen omdat dit forum je niets kost wil nog niet zeggen dat er geen prijs aan verbonden kan worden. De 'prijs' is mijn niet aflatende energie en motivatie om mijzelf en iedereen die meeleest en meeschrijft te blijven informeren over wat er gaande is in binnen- en buitenland, op een manier die je nergens anders op het internet tegen zult komen. Jouw financiele bijdrage moet in dit verband gezien worden als een energieruil.

De afgelopen drie weken is er iets moois gebeurd. Het begon met een spontane donatie van Johnny voor het symbolische bedrag van 17,17 euro. Dank daarvoor, Johnny! Er volgden daarna nog twee donaties, zonder dat ik hiertoe opgeroepen heb. Aankomende zaterdag, 11 juli, bestaat dit forum precies 9 jaar en in al die tijd heb ik nog niet eerder zulke spontane donaties gekregen, tenzij ik er toe opriep!

Is het tij dan toch aan het keren hier in NL, nu onze democratie en onze vrijheden zo onder druk zijn komen te staan? Beginnen wij Nederlanders nu te snappen dat wij het SAMEN moeten doen en dat daarmee het NUT van een forum als dit eens te meer is aangetoond? Uiteindelijk zijn het slechts 3 donaties in 3 weken tijd geweest, maar het belang hiervan valt niet te onderschatten. Hulde aan de drie donateurs, ik waardeer jullie net zo veel als jullie mij waarderen! Uiteraard ook dank aan de mensen die al vast doneren en iedereen die bij tijd en wijle in de buidel tast.

Zoals gezegd, a.s. zaterdag bestaan we 9 jaar. Laat je waardering zien voor wat ik hier dagelijks neerzet. Je kunt een eenmalige donatie doen of een maandabonnement nemen middels de twee PayPal-knoppen op de homepage. Heb je geen PayPal, neem dan contact met me op via mijn emailadres: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook overwegen om een Kangen-apparaat te kopen, ik ontvang hiervoor commissie.

A.s. zaterdag trek ik voor het 9-jarige bestaan een koud biertje los op jullie, proost alvast!

Mike

Vandaag is het 9-jarige bestaan van dit forum. Een kadootje in de vorm van een donatie wordt zeer gewaardeerd!

Mike

Ik heb zojuist een bedragje overgemaakt, precies de prijs van een carbocoronade in de aanbieding bij Rutte's vleesvrije supermarkt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan