Dotcom Radio

Nog een bericht over verzekeringen Henk:
https://www.frontnieuws.com/covid19-vaccin-sterfgevallen-worden-niet-gedekt-door-levensverzekering-omdat-vaccinaties-experimentele-medische-interventie-zijn/

https://tapnewswire.com/2021/03/if-you-die-from-vaccine-your-life-insurance-wont-pay-as-its-an-experimental-vaccine/

Henk, zie 2 posts hier boven, artikel van Nine For News over C19-vax en levensverzekering.

Correctie: niet Nine For News maar Frontnieuws.

5 Gates, over een lang voorbereide pandemie, …

Het boek ‘5GATES’ is geschreven tijdens een bewust door de overheid en massamedia internationaal opgeklopte chaos van dagelijkse idioterieën, mediahysterie, het illegaal gijzelen en geestelijk mishandelen van burgers wereldwijd (lockdowns). Gekoppeld aan een door weinigen opgemerkte fascistische censuur op eerlijke wetenschap(pers) en integere journalisten. Tijdens Event 201 en bij de WHO en EU wordt dit debiliseren van de bevolking op industriële schaal een ‘Flood strategy‘ genoemd: ‘Overspoel de hele wereld met een aanhoudende vloedgolf van eenzijdige informatie rond Covid-19 en ga tegengeluiden tegen.’

https://gedachtenvoer.nl/2021/03/13/5-gates-over-een-lang-voorbereide-pandemie/

17 Maart, dé misdaden vol in de spotlights

De verkiezingsshow wordt er volgens mij een die doet gaat denken aan 3 November 2020 in de VS tussen Trump & Biden. Alle trucjes worden van stal gehaald om de gedoodverfde winnaar FvD -NIET- van de overwinningsglorie te laten proeven ter glorie van wat we kennen als ‘het kartel’. Rutte zijn houdbaarheidsdatum is verlopen en een dame mag het stokje over nemen, mevrouw Kaag die wil dat graag “Si(e)g-NWO Heil”. Fraude dus, en zo moet het zijn.

https://gedachtenvoer.nl/2021/03/14/17-maart-de-misdaden-vol-in-de-spotlights/

T5xev2k2tueuzr9jjt9986q8wyr40rc6y.jpg

dotcom.radio aflevering 250 van 14-03-2020

Deze week in aflevering aflevering 250 precies een jaar dictatuur in de gehele wereld, nooit vertoond in de geschiedenis, verkiezingen 2021, welke politieke partij grijpt, … naast de overwinning. Ik verwacht fraude, fraude en nog eens fraude. Het COVID sprookje raakt over verhit nu meer landen de knuppel in het hoenderhok gooien. Nu de vaccin doden zichtbaar worden en de officiële lijst bijwerkingen de 100.000 is gepasseerd. En de VS wat staat daar te gebeuren, een update van Mike. Het media vertrouwen zakt onder de 50% en bij de sociale media 27%

https://gedachtenvoer.nl/2021/03/14/dotcom-radio-aflevering-250-van-14-03-2020/

Zonet Dotcom gehoord. Ontzettend veel info. Voor wat betreft de verkiezingen, en de peilingen, ik ben ook bang voor stemfraude net als in Amerika. Maar zou het zou kunnen zijn dat juist om deze reden de peilingen van Maurice bewust anders zijn dan de werkelijkheid? Als dat al waar is natuurlijk maar alles in mij zegt dat dit zo is. We hebben het tot nog toe alleen over de peiling van VVD gehad die mogelijk voor FvD zijn. Zou dit ook het geval kunnen zijn met de peiling van de PVV stemmers...?

En, nog 2 andere vragen, gaan jullie een extra uitzending doen de dag na de verkiezingen? Zullen er hier ook mensen online zijn of zit iedereen op Telegram? Sinds de Telegram groepen is het tot mijn teleurstelling best wel stiller geworden hier op het forum heb ik het idee.

Persoonlijk hoop ik nog steeds op een glansrijke overwinning voor FvD aankomende woensdag. En ik ben met Mike en Henk eens, hou op met zeuren over die mondkapjes die men niet op wil tijdens het stemmen. Dan weet je namelijk zeker dat de aankomende periode de corona regels waaronder mondkapjes de levensstandaard word. En stop ook met het volgen van de ideeën van Burgerfront! Ze hebben goede dingen maar hun filosofie over het stemmen schiet het doel volledig voorbij.

hier de uitleg over de fouten van het verkeerd stemmen per brief waar Henk het over had. Ik heb niet kunnen onthouden wat je nu fout hebt gedaan. Maar je kon tot afgelopen vrijdag melden bij de gemeenste hiervoor. In sommige gevallen is de stem alsnog geldig.

Ongelooflijk hoe ze nu al omgaan met het stemmen per post. Ze verwachten natuurlijk dat de oudere doelgroep juist deze fouten maakt.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5219158/stemmen-post-tweede-kamer-verkiezingen-postnl-ollongren

En nog een tweet over verzekeringen (even doorklikken voor film fragment met Reiner Füllmich):
?s=20

Even een update wat er mis ging met mijn stem

Als je in het buitenland woont moet je de eerste keer een aanvraag doen om te mogen stemmen. Pas daarna krijg je de stempassen elke keer toegezonden.

Ik kreeg dus een formulier, invullen, en naar Den Haag gestuurd

Een paar dagen later pas voor mijn vrouw

Gelijk die zelfde week moest ik een verklaring halen bij de gemeente dat ik nog in leven ben.

Dat moet elk jaar met een stempel van de Maire (Burgermeester)

Dezelfde weken moest ik ook al mijn documenten verzamelen voor mijn eerste belasting aangifte waarbij bleek dat de Franse belasting ons nog geen nummer had toegekend. Daar moeten we nu nog een paar maanden op wachten. Vertraagd door corona!

Ook liep er de verlenging van het rijbewijs van mijn vrouw wat zeker 5 maanden gaat duren na de nodige papier winkel.

Ook in Nederland bleek ik nog een laatste belasting aangifte te moeten doen maar dat is nog niet binnen, wel digitaal gezien.

Verder moest ik nog gegevens aanpassen bij Aegon wat ook niet goed verliep, ik kreeg een inlog code die al verlopen was voor de post binnen kwam.

En ik kreeg op 2 verschillende data formulieren van mijn bank waar ik moet aantonen dat ik belastingplichtig ben in Frankrijk, dus weer naar de Maire voor stempeltjes en een handtekening.

Dan kwamen mijn stempassen aan invullen in in de envelop, keurig gelezen hoe dat moest op het stemformulier. De instructies met de enveloppen lagen tussen die stapel formulieren al twee weken rond te slingeren. De stempassen met de lijst kwamen in een andere post.

Zo is dat fout gegaan. Mijn stem formulier had in de witte envelop gemoeten, en die envelop moest samen met het ondertekende stempas en de witte envelop in de oranje envelop gedaan worden, zo heb ik later ontdekt toen ik dat op het nieuws hoorde.

In begin februari hebben we nog een bliksem bezoek gebracht aan Nederland en om iemand te machtigen moest dat al voor 3 februari binnen te zijn in Den Haag, dat zou niet meer lukken. Wel opgestuurd naar mijn dochter maar te laat binnen om nog door te sturen naar Den Haag

Makkelijker kunnen ze het niet maken,

Henk, wat een toestanden allemaal. Zo te lezen ontzettend veel bureaucratie. Ik las wel dat er met een proef tienduizenden stemmen ongeldig werden verklaard. Vind het allemaal heel wazig dit. Ik neem aan dat je de uitleg waarom het fout is gegaan op schrift hebt gekregen? Waarom stuur je dat niet gewoon naar FVD? Foto gemaakt van de instructie? En foto van de schriftelijke uitleg?
Als dat zo is dan zoals jij zegt dan is de eerste fraude al aantoonbaar. Stuur het naar FVD.

Nee ik heb niets gekregen maar dat via het nieuws vernomen dat stemmen afgekeurd zijn als ze niet in de goede envelop zitten en dat waren er al enkele duizenden zoals men zij. Weet ook niet meer waar ik het gehoord heb.

RTL nieuws

Verkeerde envelop
De 70-plussers die per post mogen stemmen, krijgen namelijk twee enveloppen: een envelop voor het stembiljet, waarop 'Deze envelop is alleen voor het briefstembiljet' staat, en een retourenvelop. Op de retourenvelop staat het adres en antwoordnummer. De dichtgeplakte envelop met daarin het stembiljet gaat samen met de ondertekende stempas in de retourenvelop. Door het stembiljet in een aparte, gesloten envelop te stoppen en bij de stempas weg te houden, blijft het geheim wat de kiezer heeft gestemd.

Maar volgens de wet mag men op het briefstembureau geen enveloppen zonder adres openen. Daarom zijn ze ongeldig. Mensen die een fout hebben gemaakt, kunnen dat nog herstellen. Wie per post wil stemmen, kan zich tot vrijdagmiddag 17.00 melden bij de gemeente voor een nieuwe stempas en enveloppen.

----

Als je het bovenstaande snel leest dan is een fout zo gemaakt, ik zou dus naar Den Haag moeten rijden want ik heb geen gemeente meer in NL. En dat met gesloten covid grenzen, 200 brandstofkosten, nee. Het is gewoon een smoesje om zo stemmen af te vangen en zo hebben ze speling om te frauderen en onze adressen/gegevens te gebruiken.

Bijdrage dotcom luisteraar

Hej Henk,

Heb net laatste aflevering geluisterd. Top. Helemaal mee eens: natuurlijke selectie. Merendeel van de oudere familieleden (NL, USA) hebben de eerste gehaald. Een enkeling afgelopen week de tweede. Ze wilden met klem mijn waarschuwingen niet horen en zelfs actief geweerd (niet meer sturen, ik wil het niet hebben).... familie.. natuurlijke selectie.

1. Theologische vraag: wie de prik overleeft ... is die persoon nog wel biologisch je familielid? De originele genen zijn niet meer 100% aanwezig..... de familielijn stopt bij de genetisch gemanipuleerde tak?

2. Wie heeft bijbelkennis? Wat staat waar in de Bijbel over het genetisch aanpassen van je door God gegeven in principe (voordat het door allerlei invloeden vervuld werd al dan niet met medeweten van de 'eigenaar') perfecte lichaam?

3. Weet niet of deze link / info al eerder de revue is gepasseerd.

Zeer interessante begrijpelijke wetenschappijke uiteenzetting van arts met vleug (niet opdringerig). Bijbelse invalshoek. Ik beluister dit kanaal. Behandelt normaliter dagelijkse USA (met wereld effect) aspecten. Duidelijke DJT fan. Bouwt aan informatie voor patriotten om te verbinden, moestuinen te starten en zich los te maken van het systeem.

https://www.bards.fm/e/bardsfm-dr-sherri-tenpenny-and-vaccination-agenda-20210311/

Aanrader dus: https://www.bards.fm

Heeft doordeweeks 5x per dag een uitzending, waarvan er 1 (SD), de dispatches, de constitutie van USA behandelt zoals anoniem beschreven door iemand uit de tijd van de 'founding fathers'. In het weekend 2-3.

In God we trust.

Pa Triot

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan