Dotcom Radio

Prima, maar dan ook niet gaan lopen jammeren dat vrouwen gemiddeld minder verdienen.
Mehehehe ;-)

ja dat lees ik, alle reacties dus bedankt Dorothé. Het is voor mij steeds weer het mooiste weekend van het jaar

Veel plezier Henk, ben ff kwijt wat je gaat doen maar wordt vast mooi en dik verdiend!

25 ste Internationale Cajun & Zydeco
Festival. Voor mij persoonlijk het mooiste weekend
van het jaar. Drie dagen muziek, dansen, lekker eten
en vrienden ontmoeten uit binnen en buitenland. 50
weken per jaar doe ik bij de SLOG een programma
over deze muziek op zondag en voor de twintigste
keer presenteer ik het festival. Op vrijdag speel ik
ook mee met de Duitse band de Bayou Alligators.

Wat goed zeg, ik kan me voorstellen dat je daar veel zin in hebt. Ik wens je een topweekend.

Henk komt om de een of andere reden niet op mijn forum en hij heeft mij gevraagd dit te posten n.a.v. de uitzending van vandaag:

dotcom.radio #56: De kruik gaat net zo lang te water tot 'ie barst
In aflevering 56: Hoe een stropdas glaucoom (groene staar) kan veroorzaken - De chemische stof, vlamvertragers, die onze katten ziek maakt - De effecten van lage lood waardes op volwassenen - Slimme mensen hebben meer kans op autisme - Diabetes medicatie werkt omdat het de darmflora verandert - Vitamine D pil kan rugpijn verlichten - Cacao vermindert het risico op hart ritme stoornissen - Chondroitine sulfaat net zo goed voor knie artrose als ontstekingsremmer - Hoe gebitsontstekingen een rol kunnen spelen bij overgewicht - Milieuvervuiling door verkeer veroorzaakt DNA schade bij kinderen - Dr. Suzanne Humphries - Vaccin variant van mazelen virus gevonden bij uitbraak mazelen - Kinderen die zijn blootgesteld aan pesticides hebben kleinere longen - Ouderen die gezonder eten ipv statines te nemen leven langer - Hoe statines door het effect op vitamine K2 averrechts kunnen werken - Kinderartsen adviseren je kind het eerste jaar geen vruchtensap te geven - Roken - 'Light' sigaretten maken rokers gevoeliger voor longkanker - Italie maakt 12 vaccinaties verplicht voor schoolgaande kinderen - Combinatie van pesticides veroorzaakt lager geboortgewicht - Geen loosverbod voor Teflon producent Chemours - Verband gevonden tussen dierlijke eiwit-inname en hoger BMI bij kinderen - Coca-Cola betaalt bloggers en TV koks om hun frisdrank te promoten - Bijdragen luisteraars - Formatie muurvast - Couppoging in Witte Huis duurt voort: fictief Rusland-scenario opnieuw uit de kast gehaald, mogelijke impeachment (afzettingsprocedure) - Aanslag in Manchester - Le Pen verlaat Front National en wil nu ineens 'EU-hervorming' i.p.v. Frexit - Chemtrails nu offivieel toegegeven in de NYT
http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-056-28052017.html

Mike

Terugkomend op de discussie van maanden geleden over het wereldwijde basisinkomen, misschien word je wakker als je snapt dat Facebook-oprichter Mark Zuckerburg hier een voorstander van is:

Zie je nu wat het probleem is met deze COMMUNISTISCHE filosofie?

Mike

Geweldig lied he Dorothé. Leuk dat filmpje erbij. Zien we Henk ook nog eens.

Ik had hem laatst als ringtone ingesteld :-)
Geweldig dat David Icke naar Maastricht komt.Wie weet ga ik ook wel. Het is me nog te ver weg qua datum om het nu al te plannen.

Bedankt Godsgeschenk voor het posten van Henk zijn lied. Ook al zijn we sceptisch altijd blijven gaan met de gedachte dat het allemaal goed komt in de wereld.

Dat sowieso Johnny. We blijven eraan werken door ons te informeren, volgens dit weten te leven en indien mogelijk dit weten verder te geven.

Dorothé

BNR Ask me Anything: Bedreigingen of-te-wel: De wet van de straat (?)

Jörgen Raymann op BNR nieuwsradio 29-05-2017 in het programma Ask Me Anything hadden op die maandag het onderwerp "bedreigingen". Een wethouder was te gast waarbij beide auto's in brand waren gestoken wat zijn sporen naliet tot op de dag van vandaag. Onbegrijpelijk vonden de deskundigen het in een land waar er vele democratische wegen zijn om je gevoelens kenbaar te maken. maar ....
http://www.gedachtenvoer.nl/page/de-wet-van-de-straat.html

Gevangen in het netwerk van de Matrix geeft weinig ruimte voor verandering.

Soms denk ik wel eens, waarom blijven er mensen doodgaan aan kanker terwijl de oplossing al bekend is. Waarom blijft het besturen van een land zo ingewikkeld terwijl het in de basis zo simpel kan zijn. Waarom worden sommige arbeiders zo uitgeperst en misbruikt terwijl we elkaar allemaal nodig hebben, waarom hangt de wereld van leugens aan elkaar, waarom … ?
http://gedachtenvoer.nl/page/gevangenen-van-de-matrix.html

dotcom.radio aflevering #57: In aflevering 57: Hoe maagzuur bacterie rol kan spelen bij insuline resistentie - Hoe zwarte schimmel in huis je gezondheid kan verstoren - Babies blootgesteld aan lood/zink in baarmoeder hebben meer kans op autisme - Hormoonspiraaltje zorgt voor ophef in Frankrijk - Slaappillen net zo gevaarlijk als sigaretten - Injectie die schade kan beperken na een hartaanval - Groenen eisen via EU-Hof van Justitie inzage in veelbesproken glyfosaat-studies - Hoe het Amerikaanse leger St Louis besproeide met gifstoffen - Stoffen in shampoo kunnen ontwikkeling kinderen veroorzaken - Rokende moeders hebben meer kans op babies met gebitsafwijkingen - ADHD medicijn Ritalin verandert hersenen en stimuleert risicovol gedrag - Hoe chemische stoffen in huis de schildklier van jonge meisjes verstoren - Relatie tussen darmbacterie en diabetes ontdekt - In 2015 was er blijkbaar al een schandaal rondom het HPV vaccin - Rook hulpstuk IQOS van Philips Morris zorgt voor meer kankerverwekkende stoffen - Beoordelingen glyfosaat door EFSA en ECHA zijn wetenschappelijk niet correct - Cocktail chemische stoffen in sigaretten schadelijk voor levercellen ongeboren kind - Karen Kain, wanneer er risico's zijn mbt vaccinaties mag het nooit verplicht zijn - Acne? Smeer bacteriën op je huid - Enummers Katherine Reid, PhD, biochemicus beschrijft de problemen door smaakversterkers E621 (msg) - Het effect van elektromagnetische golven op je suikerspiegel en temperatuur - Waarom natuurscholen in Finland fantastisch voor kinderen zijn - Hoe kleine dieseldampdeeltjes je hart vergroten en beschadigen - Hoe de FDA vermeed dat ze een link ontdekte tussen zelfmoord en antidepressiva - Formatie: Kartelfossiel Tjeenk Willink. - CNN-presentator en 'komiek', maakt filmpje dat er verdacht veel uitziet als een ISIS-onthoofdingsfilmpje - Ramadanterreur: - Bilderberg 2017 - Filippijnen: Duterte heeft het enige juiste antwoord op ISIS - keihard terugslaan!.
http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-057-04062017.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan