Dotcom Radio

De Nieuws Stortvloed Maakt Dat Mensen Zich Verder Afsluiten: Genoeg is Genoeg!

Politiek, de formatie van het nieuwe kabinet, de vele economische berichten, de vluchtelingen crisis en de vele aanslagen maken dat mensen zich af gaan sluiten voor de overvloed van deze - niet meer te volgen - nieuws invasie, deze nieuws stortvloed. Men komt tijd tekort om overal een eigen gedachte over te vormen, het nieuws wordt in een vakje gestopt zonder daar een mening over te kunnen vormen.

http://www.gedachtenvoer.nl/page/informatie-overload.html

Henk helemaal eens. Het is een waterval van nieuws. Daarom is dotcomradio elke week een heel fijne manier om bijgepraat te worden in deze nieuwswildernis.
Hier op het forum komen ook veel filmpjes voorbij, ik moet echt selectief zijn welke ik kijk omdat het zoveel tijd kost. Of soms alleen het eerste stukje.
Dat flimpje onder jouw artikel keek ik wel, het is op zich al rustgevend :-)

dotcom.radio #58 het wereld en gezondheidsnieuws in 52 minuten
In aflevering 58 Phonegate - French Government Data - Cell Phones Expose To Radiation Higher Than Manufacturers Claim - Een halve eeuw cholesterolverdwazing, huisarts Hans ter Linde - Wie is klimaatscepticus István Markó? - Suffering abuse as a child can lead to ovary removal - Research targets PFOA threat to drinking water - Cbd olie en chronische pijn - Geen koffie na de ochtend, eiwitrijke lunch en in de avond magnesium en amandelen voor een betere slaap - Artritis medicijn RoActemra gelinkt aan hartfalen - Onderzoek naar fraude door medewerkers Europese commissie nav Panama Papers - Mammografie kan leiden tot overdiagnose / overbehandeling - Nieuwe generatie diabetes medicijnen kunnen ketoacidose (zuur bloed) veroorzaken - Maak duidelijk onderscheid tussen milieu en klimaat - Intensief sporten kan schade veroorzaken aan de darmen - Bepaalde hartmedicatie vergroot kans op vallen - Schadelijkheid transvetten al decennia bekend - Kinderen van moeders die light frisdrank drinken hebben meer kans op overgewicht - Vitamine C een verbazende behandeling voor hersenschuddingen - Een stofje in cannabis is sigificant effectief in het vernietigen van tumoren bij leukemie - Aldehydes zoals formaldehyde (sigaret/spaanplaat) een bedreiging voor vrouwen met het BRCA2 gen - Transvetzuren kunnen celdood aanjagen - Combinatie van lood en electromagnetische straling verhoogt risico op ADHD - Lage blootstelling weekmaker plastic schadelijk voor hersenen kinderen - Roken in huis kan kanker veroorzaken bij je huisdieren - Schade aan kleine bloedvaten veroorzaakt depressie....
http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-058-11062017.html

Ik kom net van mijn volkstuin en tussen de wolken door zie ik weer zo ontzettend veel chemtrails. Het is de laatste tijd een groot drama .

Gezond eten hebben we nog grip op maar kunnen we ons ook enigszins wapenen door middel van voeding tegen deze ellende?

Ik heb wel eens iets gehoord dat vitamine A daarbij kan helpen.

Volgens mij is Henk vergeten jullie te wijzen op de aflevering van Dotcom-radio van gisteren. Hierbij alsnog:

http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-059-18062017.html

Mike

Valt me toch tegen. In de laatste uitzending beledig ik zowel vrouwen als homo's als moslims als joden. En geen enkele reactie. Zal de warmte wel zijn...

;-)

Mike

dotcom.radio #60 Extra uitzending: Kankerkoorts met Wim Huppes

Wellicht een van de belangrijkste uitzendingen van dotcom.radio en gezondheidsradio bij elkaar opgeteld: Kankerkoorts met Wim Huppes

http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-060-kankerkoorts.html

@mike,
Ja, had ik gezien hoor. Was ook niet serieus van mijn kant. Alleen als ik een smiley plaats komt er een raar vierkantje, dus dat brengt niets. Zo dus :-)

@Henkie,
Daar ga ik naar luisteren. Helaas zit mijn moeder aan de chemo en daar kan ik niets aan veranderen, maar alle info over kanker is heel belangrijk.

Dorothé

Zeer interessant Henk!
Ik heb het op mijn FB gedeeld. Ben benieuwd of er reacties op komen, meestal niet.Een vakantiefoto scoort wat dat betreft beter ;-).
Nadenken en kennis opdoen is niet vrijblijvend... Het vraagt namelijk dat je je verantwoordelijkheid neemt.
Kop in het zand is wat dat betreft comfortabel. En als je uiteindelijk toch ziek wordt, heeft de dokter vast wel een pilletje. Zo houden we het zieke gezondheidssysteem in stand. Met al le miljarden die daarin omgaan die we met ons allen ophoesten.

Alex Jones en Mike Cernovich zeggen wat ik ook in de laatste uitzending van Dotcom zei: wat er ook gebeurt qua 'aanslagen', het maakt niet meer uit of de overheid of andere organisaties er rechtstreeks bij betrokken zijn of dat het daadwerkelijk gestoorde individuen zijn, het gaat om wat WIJ doen in reactie hierop. Trappen we telkens weer in allerlei voorgekauwde theorieen of gaan we zelf denken? Als we niet weten hoe het precies zit, dan moet je niet afhaken maar uitgaan van wat je wel weet: wat is MIJN rol hierin, hoe lang laat IK me nog belazeren door deze of gene?

Mike

Cernovich en Jones hebben het over een interview dat Megan Kelly van NBC had met Alex Jones en dat rampzalig heeft uitgewerkt voor de reguliere media en een ongelooflijke overwinning was voor de alternatieve media:

Mike

Motor en autoraces zijn weer voorbij dus tijd om dotcom radio online te zetten

Dotcom.radio aflevering #61 van week 25
In aflevering 61 E-nummers, bewezen veilig? - Weer relatie gevonden tussen frisdrank en diabetes bij vrouwen - Amerikaanse EPA onderzoek chemische vervuiling rivier door Chemours - Het veilige niveau van glyfosaat is 100 keer lager dan de EPA toestaat - Relatie OCD en ontstekingen in de hersenen ontdekt - België vindt glyfosaat bloedlink en voert verbod in, Nederland wacht af - Griepvaccin was wederom niet effectief voor mensen van 65 en ouder - Vroeg met school begin niet goed voor welzijn kinderen - Wil je scherp blijven als je ouder wordt, dan is sex de oplossing - Polen zeggen NEE tegen verplichte vaccinaties - Extra virgin olijfolie remt ziekte van Alzheimer en beschermt je geheugen - Kinderen die meer luteine rijk voedsel eten doen het beter op school - Het kruid salie verbit de gezondheid van je gebit - Reuters aanval op glyfosaat criticus IARS is gekleurd en selectief - Monsanto's glyfosaat verandert gedrag insecten - Borstimplantaten kunnen hartfilmpje verstoren en voor valse hartaanval diagnose zorgen - Minister Schultz boos op Chemours na illegale lozing GenX - Wederom vraagtekens bij zoetstoffen - slecht voor baby tijdens zwangerschap? - Canadese studie vindt verband gebruik mobiele telefoon en hersenkanker - Invloed van zon veel groter dan klimaatpanel ons wil doen geloven - Maagzuurremmers vergroten kans op hart en vaatziekte bij diabetes 2 - Italië verplicht vaccinaties en GSK investeert miljard euro, toeval? - EU veiligheidsorgaan wil titaniumdioxide gaan zien als kankerverwekkend - Antidepressiva worden voorgeschreven bij steeds meer kinderen tot zelfs onder de zes jaar. - Hoe insectiden in navelstreng verbanden laten zien met motorische vaardigheden baby - Het lichaam heeft LDL cholesterol nodig voor het immuunsysteem - Vliegen voor cabine personeel ongezond vanwege chemische dampen - Hoe kinderartsen afhankelijk werden van geld van farmaceutische bedrijven en meer ....
http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-061-25062017.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan