Dotcom Radio

Heren,

Het was weer een mooie uitzending.

Interessant dat jullie ook sterk het vermoeden hebben dat Sigrid Kaag als valse Minister President op de troon gehesen zal worden hier.

Toevallig had ik er afgelopen vrijdag hier ook al naar gerefereerd.

In mijn optiek zijn zowel Kamala Harris als Sigrid Kaag "Hoeren van Babylon".

Hun functie zal zijn dat zij de deur van onze "Westerse wereld" gaan open zetten voor het kwaad vanuit Babylon, namelijk het Khazarische kartel. De invloed van Soros, Schwab, en de Rothschilds zal voelbaar worden in alle facetten van de maatschappij. (Althans, dat is wat (((zij))) willen)

z77u205rftjkjtti7bh2437bdnu92ws2.jpg

Jammer Henk van je stem. Zo te lezen niks meer aan te veranderen helaas. Ben het helemaal met je eens dat het brief stemmen een drama is. Waarom die onnodige ingewikkeldheid. Bewuste move vermoed ik zo.

Even een snelle reactie op de bijdrage van PA Triot die niet kan wachten tot zondag

Noot: in deze podcast + 2 uur wordt in deel 2 verteld dat het “mRNA” “vaccin” de bloed hersen bariëre doordringt reactie A kan leiden tot ALS spierziekte die uiteindelijk dodelijk is. Mutatie B tot FTLD het tast het deel van de hersen wat je intuïtie aanstuurt. De arts die dit presenteert zegt voorzichtig; “Ik denk niet dat dit per ongeluk zo gebeurd”. Noot: men beroofd je dus van een deel van je verstandelijke vermogen. Het deel wat er nog over is, want dat je zo’n experimenteel medicijn neemt maakt dat je al niet te snugger bent. Keihard? Nee we vertellen al meer als een jaar dat het een harde landing gaat worden voor velen. De arts denkt dat die reacties kunnen gaan plaatsvinden binnen een jaar maar wellicht ook n og na 18 jaar. Er zijn 10 mogelijke nadelige schadelijke reacties bij de celtherapie “vaccin”. 1, Allergische reactie die zelfs dodelijk kan zijn. 2. Longziekte en niet kunnen ademen en bloed ophoesten. 3. Bij nieuwe blootstelling een extreme reactie. 4. Interactie met eerdere vaccin resten 5. etc, etc. Natuurlijke type 2 ontstekingsremmers zijn uitgeschakeld. De antolichamen kunnen met 28 verschillende proteïnen reageren waardoor er geen voorspelling gedaan kan worden waar jij getroffen gaat worden waaronder kanker, hartfalen. EN DAT VOOR EEN 0.23 % KANS OM TE OVERLIJDEN AAN COVID Angst verlamt mensen is hiermee weer eens bewezen.

In 2011 is er een patern herkenningsmechanisme in het lichaam ontdekt hoe slim het immuunsyteem ontdekt. De big farma industrie heeft nu met het mRNA een chemische tegenstof geïnjecteerd die dit systeem ontregeld. MISDADIG !!

aanvulling:

Er zijn 560 medicijnen in ontwikkeling blijkt uit de FDA website voor de griep, .... of voor levenslange behandelijk voor de schadelijke bijwerkingen van het mRNA 'vaccin"

Arts, ik denk dat dit een reeds langdurig ontwikkeld vaccin is met een killer mechanisme op vele gebieden.

Krijgen we zondag ook de link naar deze info? Dat houd het in elk geval nog spannend.

Even algemeen Over linken gesproken, ineens hebben mensen moeite met het plaatsen van linken. Zoveel is er niet veranderd sinds dit forum uit de lucht is geweest. Bovendien, de linken werken gewoon.

COVID, hoe krijg je het als een virus niet bestaat?

Even een korte update gezondheidsradio / dotcom.radio basis kennis. gewoon logisch nadenken en vooral niet zwart / wit denken. Want iets heeft vaak geen enkele oorzaak maar een opeenstapeling van oorzaken. Ons COVID sprookje is gewoon een ‘valse vlag ‘ om de wereldwijde Nieuwe Wereld Orde uit te rollen. PUNT ! …. maar er worden wel mensen ziek zeggen velen. Ja dat klopt helemaal, maar er gaan niet meer mensen dood dan in een gemiddeld jaar wereldwijd dus het woord -Pandemie- is al een dikke leugen. Ken de feiten!

Bij zowel vaccinaties als deodorant worden aluminium ingrediënten toegepast, en werden ontvangstantennes ook niet van aluminium gemaakt? Zou het kunnen zijn dat sommige mensen hierdoor een ingebouwde antenne hebben waardoor ze gevoelige zijn voor elektrosmog ? Ook in Chemtrails wordt aluminium toegepast wat zo over ons uitgestrooid wordt al sinds jaren. Het belang van regelmatig detoxen is daarmee essentieel !!

Dit is een ziekte van het hele lichaam, maar die wordt NIET veroorzaakt door een virus, en is dus ook niet besmettelijk. Het wordt veroorzaakt door de uitrol van 5G, en dan vooral bij elektrisch gevoelige mensen. We weten dit omdat er al in de jaren ’70 onderzoek is gedaan naar 5G op deze millimetergolven. Deze onderzoeken werden gedaan door de marine, door de Sovjets, en dit is wat ze vonden, namelijk ernstige symptomen van blootstelling aan millimeter golftechnologie. Dat is wat 5G ook is, want wat is millimeter golftechnologie? Het is een soort röntgenstraling die door je kleding heen kan kijken. Dit is ook wat ze gebruiken in luchthavens.

Noot: We vertelden afgelopen zondag nog op dotcom dat er slechts weinig 5G masten al op de schadelijke frequentie uitzenden, maar er komen wel steeds meer zenders bij dus dichter bij de mensen staan, …

https://gedachtenvoer.nl/2021/03/16/covid-hoe-krijg-je-het-als-een-virus-niet-bestaat/

De link stond al bij het eerste bericht

https://www.bards.fm/e/bardsfm-dr-sherri-tenpenny-and-vaccination-agenda-20210311/

Proefdier -of- Proefmens? 17 Maart mag jij je voorkeur uitspreken

Veel mensen hebben in het verleden aangegeven fel gekant te zijn tegen het inzetten van proefdieren voor medisch onderzoek. Met 4 experimentele vaccin’s zijn -NU- de proefdieren ingeruild voor -MENSEN- !! De eerste doden vallen met bosjes in alle landen en de voorspellingen zijn een -horror scenario- Neem kennis van onderstaande informatie en kies wijs, kies voor vrijheid en het recht op zelfbeschikking !!

https://gedachtenvoer.nl/2021/03/16/proefdier-of-proefmens-17-maart-mag-jij-je-voorkeur-uitspreken/

Dat zijn wel ziekteverwekkers en kunnen zeker schade aanrichten. Vaak als het immuunsysteem niet goed functioneert. Tekort aan maagzuur, tekorten aan vitaminen en mineralen etc. Met alle gevolgen van dien zoaks bv kanker.

We zijn dagdagelijks omringd door miljarden bacterien en virussen. Als die echt zo schadelijk waren was de mensheid al lang uitgeroeid geweest. Een gezond lichaam streeft een natuurlijke balans met zijn omgeving na en kan heel wat aan. De natuur in haar wijsheid is veel slimmer dan alle wetenschappers samen ooit zullen zijn.

mRNA: moet ik die Rotzooi Nu Aannemen ?

Het meest afschuwelijke horror scenario denkbaar is nu aan het gebeuren, onvoorstelbaar voor de meerderheid van de mensen. We zitten in een oorlog, een stille oorlog tegen de mensheid! Ik weet dat ik de meeste mensen niet kan bereiken omdat ze te ver weg zijn, buiten bereik voor deze woorden, diep verzonken in de Matrix.
Dit artikel is dus voor jou, de mensen die al bewust zijn wat er nu aan het gebeuren is. Ik weet ook niet wat ik moet schrijven en hoe confronterend ik, en jij, moeten zijn om nog te, …

.., redden wat er te redden valt ?

https://gedachtenvoer.nl/2021/03/17/mrna-moet-ik-die-rotzooi-nu-aannemen/

Ik heb met mijn vader al een jaar lang heftige uiteenzettingen over het Covid-gebeuren. Ik kan hem niet doen ontwaken, onmogelijk. Hij heeft eergisteren Rutte gestemd en is daar overtuigd van.

Het is een zware strijd. Ik wil hem niet verliezen.

Nu heeft hij vorige week de oproep gekregen voor het vaccin. De dokter heeft hem verzekerd dat hij geen risico loopt.

Maar, wonder boven wonder, vertelde hij me dat hij de gehele nacht wakker had gelegen om dat hem toch al die zaken die ik gezegd en gemaild had, door het hoofd waren gegaan.

De discussie die toen aan de telefoon volgde was zeer heftig, tot ruzie toe.

Maar, uiteindelijk heb ik iets gezegd, wat hem er toe bracht om het niet te gaan doen. Hij wacht dus een even af. Hoeft niet de eerste te zijn.

Dat wat ik zei was dat hij zelf altijd aangaf dat het allemaal weer gewoon zou worden en dat het gewoon voorbij zou gaan met corona. Dus al mijn complotten waren onzin. Ik heb toen gezegd dat als hij dat geloofde, dat hij dan ook kon wachten tot het voorbij was, zodat we eens konden zien wat er allemaal met die mensen gebeurde, dat hem tot  nu toe niets overkomen was met het corona en dan kon hij daarna beslissen. Tijd genoeg dus, niets overhaasten. Dat vond hij steekhoudend.

Gelukkig! Nu is hij toch wel blij omdat er nu zaken naar buiten komen die negatief zijn over Astra Zeneca.

Ja, meent hij, maar misschien had ik een ander vaccin gekregen.

Natuurlijk weer een bord voor zijn hoofd. Ik heb aangegeven dat we bij al die vaccins maar eens moeten afwachten omdat het experimenteel is. Maar dat gelooft hij weer niet.

Zucht.

Maar ik ben megablij dat hij het voorlopig niet neemt.

Dorothé

Goedemorgen, ....

beste forumleden

Waarom heb ik nog geen enkele reactie gehad op het bovenstaande artikel

het BELANGRIJKSTE stukje dat ik OOIT geschreven heb

Een artikel dat zijn waarde verloren heeft voor een groot deel over enkele uren

Het gaat over LEVEN & DOOD

Prive: Net gaf mijn eigen dochter aan zich te willen laten vaccineren !!!!!!!!!

Ik moet praten als burgman om haar eerst de video te laten bekijken voor ze een beslissing kan nemen en ook slim te stemmen

Ze is onder invloed van mensen die ook stik bang zijn

Elke dag die je niet gebruikt om nog te redden wat je redden kan is er eentje die je verspeeld

Bekijk de video nog vandaag, morgen kan te laat zijn

Ik kan geen toekomst voorspellen, maar veel mensen gaan een vaccin nemen als ze geen vrijheid meer krijgen. Daarna is er geen weg terug

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan