Dotcom Radio

Henk, daarom zette ik mijn stukje over mijn vader hier neer. Ik heb je belangrijk artikel gelezen. Weer keigoed. Bedankt.

Dorothé

Jouw pogingen om je vader te proberen op andere gedachten te brengen zijn heldhaftig en lovenswaardig. Ik ga nu echter een keiharde maar eerlijke beschouwing geven van wat ik hier lees en op basis van eerdere weergaves van gesprekken die je met je vader hebt gehad:

De beste man lijdt aan Stockholm-syndroom en heeft een uitermate zwak karakter. Ik hoop dat dit je niet beledigt want dat is niet de bedoeling. Stemmen op je misbruiker is identificatie met je gijzelnemer, Stockholm-syndroom dus. En voor wat betreft dat zwakke karakter, heb niet de illusie dat hij nu 'om' is, ook niet voorlopig. Deze man is met een natte vinger om te halen en voordat je het weet zit er al een spuit in zijn arm. Zie ook het bericht van Henk over zijn dochter, we moeten ons voorbereiden op het verlies van dierbaren, is het niet door de spuit dan wel omdat ze de komende onthullingen niet aankunnen en de hand aan zichzelf zullen slaan. Triest maar waar, maar je kunt het denk ik beter eerst van mij horen dan hier helemaal niet op voorbereid zijn.

Mike

Ik weet het.

Het klopt. Hij is niet om.

Ik moet realistisch zijn. Daarom hoop ik zo dat alles op tijd uitkomt. Maar dan nog geloof ik bijna niet dat hij te ontwaken is. Maar in ieder geval zou dan wel het risico van het vaccin weg zijn, als alles uitkomt.

Dorothé

T83y70fwm9po0ztlzgrkh943o7ozddon6.jpg

Stille lezeres Mieke met ook nog enkele rake observaties via email:
Ik wil toch even reageren nav. de COVID19 vaccinazies en hoe dierbaren daar mee omgaan.

De vader van Dorothe, de dochter van Henk en er zijn er ongetwijfeld nog vele meer, helaas.
Mijn moeder van 92 heeft het op eigen initiatief geweigerd. Neemt ook al jaren geen griepprik en vond deze niet nodig omdat ze niet ziek is en dat ook niet wil worden..( dat zijn haar eigen woorden). Dat deze vaccinazies je DNA en je MENSzijn veranderen, daar heeft ze geen weet van maar goed..
Mijn jongste zus die in het onderwijs zit, heeft vorige week haar 1ste shot gehaald omdat ze de drang van collega's, werkgever en vele anderen in haar nek voelde hijgen. Ook omdat angst de boventoon voert en ze nu twijfelt of ze wel de juiste keuze heeft gemaakt?! Heeft vele lichamelijke klachten en is RETEbang!  Tja, das dan wel terecht maar er is geen weg terug.
Mijn zoon van 22 zal de vac.weg ook gaan bewandelen als dat in zijn straatje past en hij weer meer "mag".....

Ik ben er klaar mee. Punt.
Wij die beter weten en continue voor alles en nog wat uitgemaakt worden, zullen uiteindelijk de sterken zijn.
Ik heb het los kunnen laten en dat heeft een lange, eenzame winter geduurd. Ik weet dat ik dierbaren in dit leven ga verliezen maar uiteindelijk is de aardse dood ook alleen maar een fysiek afscheid. De ziel is eeuwig!

Een ieder mens loopt zijn zielspad in zijn eigen tempo en daar moeten wij respect voor hebben en we mogen er niet in sturen en bepalen. Vrije wil.
Het doet wel pijn om te zien dat jouw dierbaren zich zo blind de afgrond in storten. Ik weet al lang dat mij dit ook niet bespaard blijft maar voor nu heb ik er vrede mee en kan ik het loslaten. Ook ik probeer al jaren om ze wakker te schudden maar voor de meesten was ik de gek en ben er uiteindelijk op stuk gelopen. Mensen die er open voor stonden, zijn verruimd in hun perceptie naar wat er daadwerkelijk gaande is maar de meesten hebben zich verhard in hun starre blikveld en dat gecombineerd met angst, maakt dat het onmogelijk is om hen te "redden".

Zo, ik heb gesproken -:)

Voor iedereen: heel veel kracht en liefde en het komt uiteindelijk goed. Dat is 1 ding dat ik zeker weet en voel, al mij hele leven lang!!
Heb en hou vertrouwen.

Liefs Mieke
Mike

mijn jongste zus (werkt met gehandicapten) heeft ook de spuit genomen en zette dat trots op facebook.
Nahh... vandaag een prikje gehad... en moet je nu zien!!!
Maar heb het overleefd!!!
#vaccinated
En voor iedereen die me wil gaan uitleggen waarom ik het niet moet doen...... hoeft niet hoor!

(ze had een foto met allemaal vlekken -gekleurde smileys - op haar gezicht gepost)
om te janken maar ik heb het geaccepteerd, het is zoals het is en heb afstand genomen. Ik heb er niet op gereageerd, dat wilde ze ook niet gezien de laatste regel van haar tekst.

Moet je nagaan, onze dochter waar vorige week ook gevaccineerd ging worden, is nu al een week thuis omdat ik niet het risico wilde lopen dat ze "per ongeluk" toch de spuit zou krijgen en niet in een huis vol superspreaders wil laten wonen voor 2 weken. Ik heb uitgetest dat ze minimaal 9 dagen daar weg moest zijn. Dus..

ik heb overigens best wel veel mensen de ogen kunnen openen afgelopen jaar en die wel gingen nadenken en een afweging maken wat wel of niet te doen. Dus heb mijn best gedaan en laat het verder los. Wat Mieke ook zegt (dank daarvoor Mieke, je zegt het heel mooi) je kunt niet anders als dit loslaten. Hier op dorp woont een (vermogende) aannemer en is zeer goed op de hoogte wat er allemaal gaande is. Groot gezin en schoondochter die in de zorg werkt had het over dat ze zich zou laten vaccineren. Aannemer heeft even zijn punt gemaakt: HIER in de familie wordt niet gevaccineerd. Punt. Als jij denkt dat je dat wel moet doen, kan je de familie verlaten! Wow.. duidelijk toch hahahaha Zoon is een doetje en vindt best wat pa zegt. Andere zoon is vriend van onze zoon.

Hier vaccineert niemand, ook mijn schoondochter niet, superblij mee. Mijn kids zijn allen goed wakker geworden afgelopen jaar en manlief ook. In begin volgde hij elke persco en nu zet ie tv uit als peppie en kokkie in beeld komen.

Mooie reactie van Mieke. Geweldige vrouw. Laatst heeft ze me ook zo'n mooie mail gestuurd.

@Marijan; ja best wel heftig. Velen zullen dit ook mee gaan maken.

Ik ben er helaas nog niet klaar mee. Ga door met mijn onvermoeibare missie. Waar ik dat doorzettingsvermogen vandaan haal, ik weet het niet.

Misschien omdat ik me realiseer dat mijn moeder kanker had en chemo heeft genomen, zonder mij in dit proces te betrekken. Ze had de beslissing genomen en toen werd het me medegedeeld. Waarom, omdat ze mijn mening wist. Heel haar lijdensweg heb ik mee bewandeld en ze is uiteindelijk heel erg in haar persoon veranderd. Positief te verstaan. De dood kon ze echter niet meer ontlopen. Hij was voorgeprogrammeerd.

Dit heb ik mijn vader dus ook gezegd en gezegd (tijdens die ruzie) dat hij het dan maar zelf moest weten. Als hij ziek wilde worden of dood wilde gaan, dan was dat zijn beslissing.

Maar die verantwoording wilde hij niet alleen dragen. Goed, de rest kennen jullie.

Jongens, wat een zware tijd. Wat is het zwaar om volwassen te worden. Zij die openstaan, groeien wel veel in deze tijd.

Dorothé

Hoe eerlijk zijn we naar onszelf toe als we een ander proberen te overtuigen van het één of het ander.

Uiteindelijk is iedere actie die we doen voor onszelf. Om een behoefte die in ons zelf leeft te vervullen.

Hebben we het recht om ouderen op te sluiten omdat we bang zijn dat ze 'besmet' worden met het virus? Wij zijn het hier allemaal eens dat we dat recht niet hebben. Toch doen we het omdat WIJ, degene die moeten dealen met de dood van de betreffende oudere ervoor kiezen deze confrontatie nog even uit te stellen. Enorm egoïstisch toch?

Wat geeft mij het recht om iemand die heel veel behoefte heeft aan veiligheid en vanuit die behoefte kiest voor het 'vaccin' te beroven van dat gevoel? Zeker als het gaat om mensen van boven de 80.

Gaat het niet telkens om gelijk willen hebben (en niet krijgen) of het uit de weg gaan van facetten aan het leven waar ik niet mee kan dealen?

Wat leeft er in mij dat ik het nodig heb om iemand iets te laten doen of juist iets niet te laten doen?

Geloof mij daar dacht ik zondagavond en maandag wel anders over. Overvol van emotie kwam ik terug van het Malieveld. Ik gaf de mensen die nog niet wakker waren de schuld. Zij lieten het afweten. Waar ik op die dag niet mee kon dealen was acceptatie. Accepteren dat een ieder zich bevindt waar hij zich bevindt en uit vrije wil van daaruit keuzes maakt.

Dorothe, heb je er wel eens aan gedacht dat mensen koste wat kost geen bakzeil willen halen?. Oftewel, tegen beter weten in NIET KUNNEN TOEGEVEN dat ze ongelijk hadden. Nooit geen sorry zeggen of excuses. Maar hopelijk STIEKEM toch geen prik nemen.

@Romagi,

Ja, uiteindelijk heeft hij wel toegegeven dat hij blij was met mijn gedrag en nu dat vaccin  niet genomen had.

@Spal,
Wat geeft mij het recht om iemand die heel veel behoefte heeft aan veiligheid en vanuit die behoefte kiest voor het ‘vaccin’ te beroven van dat gevoel? Zeker als het gaat om mensen van boven de 80.
Ik wil hem niet verliezen. Hij leest geen andere info en gelooft de goedheid van het beleid. Ik wil hem behoeden en ja,...niet verliezen. Is dat egoïstisch? Ik denk het niet, want ik doe dat niet om alleen maar redenen voor mezelf, maar omdat ik zielsveel van hem hou.

Bij mijn moeder heb ik gedurende de chemotherapie haar de hoop niet meer ontnomen, het was toch zo hoe het was. Ik kon niets meer voorkomen.

Ik probeer mijn vader een zekerheid te geven door hem duidelijk te maken waar we in zitten en dat er dus geen gevaar is. Hem zo die veiligheid terug te geven.

Dorothé

Ja, die vrije wil.

Dat is een belangrijk punt.

Uiteindelijk kan ik hem niet dwingen het niet te doen of gaan opsluiten.

Weet je Spal, we doen nooit iets zonder eigenbelang. Ik ga me niet druk maken om mensen die ik niet ken of waar ik geen gevoel voor heb. Ik vecht wel voor de vrijheid, maar er is een verschil in hoe ik me inzet.

Ik wil mijn eigen pijn van verlies voorkomen. Onvoorwaardelijke liefde, allemaal zo mooi gezegd, maar hij is altijd voorwaardelijk, want je hebt iets met de ander, er is een voorwaarde, nl. liefde.

Dorothé

Ik heb gelukkig de communicatie van mijn dochter niet goed begrepen en ze zegt niet te vaccineren en ook mijn zwager een schoonzus te willen helpen bij de vertaling van de video als ze dit wensen.

De communicatie verloopt wat moeizaam door interne problemen en dan is zoiets lastig maar het loopt weer een beetje

Hoe eerlijk zijn we naar onszelf toe als we een ander proberen te overtuigen van het één of het ander.

Ja maar als je een eerlijke keuze en beslissing wil nemen hoor je wel te weten wat er te kiezen valt. de meesten weten dit niet.

heb vanmorgen een kort bericht naar mijn hele WhatsApp lijst gestuurd.

2 reacties, niets meer sturen
5 positieve reacties
1 x gelijk gebeld om mij persoonlijk te bedanken

Balans positief

Fijn Henk.

Er zal wel een pak van je hart vallen.

Ik ben blij voor je.
de meesten weten dit niet.
Na een jaar zou mijn vader het moeten weten, maar hij zit gewoonweg in een hypnose.

Maar hoe dan ook, voorlopig is het even rustig betreffende het thema vaccin.

Dorothé

Verkiezing 2017, … ongeloof !!

Dit artikel gaat voorlopig heel kort worden en zal zeker gaan groeien de komende dagen. The day After kan ik alleen maar omschrijven als -ONGELOOF-, zoveel ontevreden mensen die dan allemaal weer gaan stemmen op de grote voorstander van lockdowns, avondklok, mondkapjes en het komende vaccinatiepaspoort, …

https://gedachtenvoer.nl/2021/03/18/verkiezing-2017-ongeloof/

Wat een verhalen ... Best heftig. Ik hoor veel gelijkaardige verhalen. Het is soms dubbel. Heb je het recht om iemand te overtuigen ? Ik vind van wel. Il pleeg schuldig verzuim voor mezelf en mijn omgeving als ik jen beslissingen zie nemen die mijn toekomst en/of die van de hele mensheid hypothekeren. Ik laat dat niet toe en dat is mijn volste recht, meer nog, mijn plicht.

dotcom.radio aflevering 251 van 21-03-2021

Deze week in aflevering 251 – het verkiezing debakel en de fraude – Je krijgt wat je verdient – De laatste waarschuwing voor de onherstelbare schade na het COVID vaccin – Er is geen weg terug !! De wereld stsst nu echt in brand de geschiedenisboeken van morgen worden vandaag geschreven. Het huis staat in brand, blussen is niet meer mogelijk, redden wie zichzelf nog redden kan.

https://gedachtenvoer.nl/2021/03/21/dotcom-radio-aflevering-251-van-21-03-2021/

@Henk,

Dat was een geweldig voorbeeld wat je gaf met die brandende flat en het in het gezicht slaan bij de mensen.

Zo is het maar net.

Dorothé

@henk, je hebt me laten lachen net: de mensen zoeken mensen app! Geweldig.

Een vraagje, je had het in de uitzending over een video die je had gehad van P.atriot over vaccins en wat ze veroorzaken. Staat deze video ook op je website?

PA Triot had een interview opname met Dr Sherri Tempenny, ik vond ook een video met haar, een eye opener voor het mRNA 'vaccin'

https://gedachtenvoer.nl/2021/03/16/proefdier-of-proefmens-17-maart-mag-jij-je-voorkeur-uitspreken/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan