Stille lezeres Mieke met ook nog enkele rake observaties via email:
Ik wil toch even reageren nav. de COVID19 vaccinazies en hoe dierbaren daar mee omgaan.
De vader van Dorothe, de dochter van Henk en er zijn er ongetwijfeld nog vele meer, helaas.
Mijn moeder van 92 heeft het op eigen initiatief geweigerd. Neemt ook al jaren geen griepprik en vond deze niet nodig omdat ze niet ziek is en dat ook niet wil worden..( dat zijn haar eigen woorden). Dat deze vaccinazies je DNA en je MENSzijn veranderen, daar heeft ze geen weet van maar goed..
Mijn jongste zus die in het onderwijs zit, heeft vorige week haar 1ste shot gehaald omdat ze de drang van collega's, werkgever en vele anderen in haar nek voelde hijgen. Ook omdat angst de boventoon voert en ze nu twijfelt of ze wel de juiste keuze heeft gemaakt?! Heeft vele lichamelijke klachten en is RETEbang! Tja, das dan wel terecht maar er is geen weg terug.
Mijn zoon van 22 zal de vac.weg ook gaan bewandelen als dat in zijn straatje past en hij weer meer "mag".....
Ik ben er klaar mee. Punt.
Wij die beter weten en continue voor alles en nog wat uitgemaakt worden, zullen uiteindelijk de sterken zijn.
Ik heb het los kunnen laten en dat heeft een lange, eenzame winter geduurd. Ik weet dat ik dierbaren in dit leven ga verliezen maar uiteindelijk is de aardse dood ook alleen maar een fysiek afscheid. De ziel is eeuwig!
Een ieder mens loopt zijn zielspad in zijn eigen tempo en daar moeten wij respect voor hebben en we mogen er niet in sturen en bepalen. Vrije wil.
Het doet wel pijn om te zien dat jouw dierbaren zich zo blind de afgrond in storten. Ik weet al lang dat mij dit ook niet bespaard blijft maar voor nu heb ik er vrede mee en kan ik het loslaten. Ook ik probeer al jaren om ze wakker te schudden maar voor de meesten was ik de gek en ben er uiteindelijk op stuk gelopen. Mensen die er open voor stonden, zijn verruimd in hun perceptie naar wat er daadwerkelijk gaande is maar de meesten hebben zich verhard in hun starre blikveld en dat gecombineerd met angst, maakt dat het onmogelijk is om hen te "redden".
Zo, ik heb gesproken -
Voor iedereen: heel veel kracht en liefde en het komt uiteindelijk goed. Dat is 1 ding dat ik zeker weet en voel, al mij hele leven lang!!
Heb en hou vertrouwen.
Liefs Mieke
Mike