Dotcom Radio

Livestream verkiezingen 2017:
Op 28:00 exit poll (door ipsos) ook op 21:00u direct na sluiten stembussen.
Op 1:14:00 resultaten Schiermonnikoog, opkomst 130,4% in 2017

Vergelijkbaar met verkiezingen 2021

N.a.v. de podcast van zondag

owavfh6ljwxq639creqpa0y0tsnc4mu3.jpg

Zelfregie door ongevaccineerden ?

“Er gaat in de nabije toekomst een splitsing aankomen van mensen die vanuit zelfregie en verantwoordelijkheid willen gaan leven. Waar kies jij voor?”

https://gedachtenvoer.nl/2021/03/22/zelfregie-door-ongevaccineerden/

Wanneer zingt een vogel? Breekt in Maart de Gekte los?

Hoe krijg je mensen bij de les, je trekt ze stevig aan de oren zodat ze de pijn voelen en je dwingt ze te kijken, te zien, te voelen aan den lijve.

https://gedachtenvoer.nl/2021/03/23/wanneer-zingt-een-vogel-breekt-in-maart-de-gekte-los/

Bijdrage Marijan doorgeplaatst op de site

https://gedachtenvoer.nl/2021/03/23/verplichte-vaccinatie-van-de-baan-resolutie-2361-2021/

Een forumlid mailde me met de volgende tekst, die mij een enorm inzicht verschaft:
Alcohol en het Ik
Doordat de druiven cq. het sap gaan gisten komt het tot alcohol vorming. Alcohol verdringt het ik-bewustzijn uit het hoofd en trekt het in de stofwisseling. De mens die alcohol drinkt, geniet op deze manier van zijn lichamelijkheid. Dat heeft een belangrijke werking. Hij is dan afgesloten van geestelijke invloeden. Dit was ooit van grote betekenis voor de mensheid. In de vroeg-Griekse tijd was dat aan de orde. Het was noodzakelijk dat de mens meer in zijn lichaam kwam, meer op zichzelf kwam te staan, meer een eigen individualiteit werd in plaats van lid van een familie. Ook moest de mens meer van de geestelijke wereld afgesloten worden en zich volledig op het aarde leven richten.
Bewustzijn van de reïncarnatie moest ook verdwijnen. Hierbij hielp de wijnrank en de alcohol. Er was zelfs een godheid, Dionysus, die de cultuur van de wijnbouw en het alcohol drinken bracht. In onze tijd is de mens volledig op aarde gekomen. De alcohol heeft inmiddels zijn missie volbracht en werkt anders, werkt nu onnodig individualiserend. De mens wordt te veel op zichzelf gericht wordt te egoïstisch. Het sociale gevoel komt in het gedrang. De geciviliseerde mens van onze tijd is een individu en nu moet de ontwikkeling verder gaan. De mens moet vanuit dat individuele steeds meer respect en liefde voor zijn medemens opbrengen en het sociale ontwikkelen. Christus zei: ik ben de ware wijnstok. Het is de kracht van Christus die ons onze individualiteit geeft op een geestelijke manier -in plaats van met alcohol zoals vroeger- en ons in staat stelt onzelfzuchtig en onbaatzuchtig te worden en andere mensen te helpen en te ondersteunen.

De druif en de alcohol spelen daar geen rol meer in. Integendeel. In onze tijd brengt alcohol een soort tegen-ik in het bloed. Het ontneemt de mens zijn gezonde zelfbewustzijn.
Typische Ik-kwaliteiten zoals denken, spreken en rechtop staan raken door alcohol ondermijnd.
Bron: https://www.de-lemniscaat.nl/hepatodoron-bosaardbei-en-wijnstok/

Mike

Vanmorgen zag ik een mooie muzikale flash mop via het Corbett Report die plaatsvond in Parijs. Wellicht een mooie manier om ook weer actie te kunnen voeren via de radio in Frankrijk. De video staat op mijn Franse website en ik heb voor de zekerheid maar even gevraagd of ik het in mijn programma mag draaien. In NL ben ik met mijn mening zo van de zender af geknikkerd.

Engelse vertaling staat bij de video

https://www.zydecajun.radio.fm/nouvelles/flash-mobs-prise-de-conscience-de-la-liberte/

P.S. Positieve bijdragen graag op die website, om de interactie daar op gang te helpen, Engels of Franstalig maar ook Nederlands mag

@Henk , mooi en emotioneel , heb het naar mijn zus doorgestuurd woont in bergerac ( nog maar even volhouden die regels dan zijn we weer vrij joh ) waarom zien mensen dit verdomme niet !,  dank Assie .

Mooi Henk. Het leven is een dans. Je danst je hele leven verschillende dansen. Dansen fel en heftig, rustig, romantisch, vrolijk, etc. Afhankelijk van de muziek die er gedraaid wordt.

Wij dansen mee.

Laat de dans des levens weer snel gespeeld worden.

Dorothé

We The People have reached the precipice. Merkel terechtgewezen door het volk, passagiers stappen uit een vliegtuig omdat kinderen gemaskerd moeten worden, veteranen en zorgmedewerkers vormen een linie tussen andere demonstranten en ME. It's habbening!

Mike

It’s habbening!
of It,s happening.

Was dat destijds een grapje?

Mijn zoon corrigeert me.

Jouw zoon is niet op de hoogte van speciale anon-taal ontwikkeld op 4chan/8kun. Daar is 'habbening' correct!

Mike

Dorothé, Assie

Waar blijft de reactie bij het artikel op de website

Interactie kan een positieve flow geven, maar jullie reageerden alleen hier

zet 'um op !!

Ja Henk, leven is risico nemen. Klopt wat je zegt in je artikel.

Er is een verandering van bewustzijn aan het ontstaan.

Dorothé

Ja Henk, leven is risico nemen. Klopt wat je zegt in je artikel.

Er is een verandering van bewustzijn aan het ontstaan.

Dorothé

En dat vertalen in het Frans met google translate en posten op www.zydcajun.rdio.fm bij dat artikel
... ik wil de interactie op gang krijgen maar dat lukt niet

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan