Dotcom Radio

Gisterenavond was mijn zydecajun radio programma op fdl.radio te horen, met de flash mob in Parijs

Ik had toestemming en wat denk je, nu zojuist hoor ik de studioversie in de 24/7 programmering. Bingo "Danser Ecore" We willen weer dansen, we willen weer leven !!

https://www.zydecajun.radio.fm/nouvelles/flash-mobs-prise-de-conscience-de-la-liberte/

Misschien heb je hier nog iets aan Henk?

yep thx medusa

Jullie merken wel dat dotcom.radio voor een deel draait op de info van dit forum, dus allen bedankt voor de medewerking.

0 en 0, die leeuw lijkt wel een beetje op mij, als ik 's morgens in de spiegel kijk zit mijn haar ook zo nu ik alweer drie maanden niet in contact ben geweest met een kapper. geen zin in dat mondkapjes gedoe

T8mku9jzy1qya68zvh1ttjvo3p5mq894d.jpg

De ene na de andere beerput gaat open

In een tijd dat de doden met bosjes vallen als << bijwerking >> en de << onderliggende ziektes >> van de mRNA vaccinaties is een klokkenluider eenvoudig weg te moffelen als een van de duizenden doden, een gevaarlijk “beroep” deze dagen. Klokkenluider een beroep? Ze doen een beroep op je waakzaamheid zoals de misdadigers een beroep doen op jouw zwijgen !! En, … wie zwijgt stemt toe !

https://gedachtenvoer.nl/2021/04/01/de-ene-na-de-andere-beerput-gaat-open/

Waarom wordt de ene mens ziek en de andere niet?

Dat is de grote vraag voor een ieder en dat is niet omdat je uit een sterk geslacht komt, dat zit niet in de genen want de genen zijn volgzaam aan de leefstijl. Je bent wel in het voordeel als je slimme ouders hebt gehad die zelf gezond leefden, je niet gevaccineerd hebben zodat je niet gelijk als een gifbom door het leven moest gaan op jonge leeftijd.

https://gedachtenvoer.nl/2021/04/02/waarom-wordt-de-ene-mens-ziek-en-de-andere-niet/

Van een dotcom luisteraar (Rob)

x22 - Trump - vaccinatie

Uit het X22-rapport van vandaag en omdat ik enkele vragen over het onderwerp heb ontvangen:

--- Vaccinatie is altijd een gevoelige kwestie, die Trump vaak prijst als redder, ook al verwees hij aan het begin van de pandemie naar andere behandelingen. Het maakt velen van ons van streek, aangezien we nu genoeg weten over dit spul en de rampzalige gevolgen ervan. Feit is echter dat Trump de vaccinproductie in de VS promootte met Operatie Warp-Speed, maar altijd met de indicatie dat mensen vrij zijn om te kiezen of ze al dan niet gevaccineerd willen worden en zonder enige dwang of nadeel als ze dat niet doen. Doen.

Dave zegt:

Velen houden niet van de vaccinatie en dat is volkomen begrijpelijk. We hebben geen vaccinatie nodig voor dit coronavirus. En we hebben ook geen vaccinatiebewijs nodig, want de meeste mensen hebben geen last van het virus. En als u er echt mee besmet raakt, kunt u het stoppen met andere remedies. Bijvoorbeeld met hydroxychloroquine. Het is niet nodig om je te laten vaccineren tegen verkoudheid. Maar Trump wist dat er veel mensen zijn die zich veiliger voelen met een vaccinatie en hij wilde de angst tegengaan.

BLUEPRINT getweet:

"Trump is de beste schaker die de Deep State ooit heeft meegemaakt. Warp Speed ​​ging niet over jezelf injecteren. Hij zei dat je hydroxychloroquine + zink gebruikt, dat geneest. Het ging over het aanpakken van een wereldwijde angst-onderbrekende Psyop om de fraude aan het licht te brengen. aan de waarnemer. Mensen zien het nu meer dan ooit. Trump deed dat. "

En in het diagram zien we dat het aantal gevallen en sterfgevallen afneemt, precies vanaf 20 januari, toen Biden aantrad. Het heeft niets te maken met de vaccinatie, niets met de maskers, niets met afstandsregels en geen contact, niets met het afsluiten en sluiten van bars, restaurants, disco's, niets met al die kwark. Het is een politieke pandemie en niets meer.

Nu Frankrijk weer hermetisch op slot is gegaan, proberen de hoofdrolspelers krampachtig contacten tussen mensen te verhinderen om het deksel op de beerput te houden?

Merkel is dat niet gelukt, Macron wel ( maar is dat zo) is er grote bereidheid tot het oprollen van de mauw, geen meerderheid in ieder geval maak ik op uit de berichten, maar berichten van wie

Nieuws is een grote dikke soep waar een ieder wat in de mix dondert

Hoe is dit te verdedigen?

Als Obama of Biden dit zeggen is het niet oké. Nu wel omdat Trump het zegt?!

Trump: "The key was always going to be the vaccine."

"We started to manufacture the vaccine before we knew it worked."

"It works incredibly well, it's saving our country and frankly it's saving the world."

"I would recommend the audience to get the vaccine" de kijkers van Fox news, republikeinen dus.

"I would recommend it to a lot of people that don't want to get it, and a lot of those people voted for me frankly. but we have our freedoms and I agree with that also. But it's a great vaccine it's a safe vaccine and it's something that works."

"I pushed the FDA very hard"

Hij schept er nog over op dat hij de FDA zo ver gekregen heeft het vaccin versneld goed te keuren, en die goedkeuring is alleen voor 'emergency use' het vaccin is namelijk niet geautoriseerd!

Hoe is dit te verdedigen?
Oude afleveringen beluisteren van dotcom.radio

Dar kun je blijkbaar dus geen week missen.

Die vraag had ik namelijk ook al gesteld aan Mike

... en het antwoord zat al in de tweet

Schaken, de vijand schaakmat zetten en een aantal zetten vooruit denken

Het is oorlog en in elke oorlog vallen onschuldige slachtoffers

Al iemand zich ooit afgevraagd wat een president ons vertelde voordat die oorlogen zijn beginnen, ze hebben chemische wapens, .... boem 1 miljoen doden, ... waarvan de meesten burgers.

De meesten vinden het nog steeds een probleem dat ze niet, weer niet op vakantie kunnen en willen maar al te graag een vaccin. Dan kunnen ze weer als straks de grenzen opengaan.

Die vinden / vonden president Trump een miskleun, dacht je echt dat -DIE- mensen dat hebben gehoord van Trump ?? Echt niet, die hebben alleen maar de reguliere media nagepraat

Ik heb eerlijk gezegd geen zin meer in deze discussie en ga hem ook sluiten zodra deze weer de kop op steekt. Sommige mensen zetten liever een donkere bril op en zien alleen datgene wat hen bevestigt in hun negatieve kijk op dingen.

Mike

Vooral die laatste zin, Henk. Het is triest voor al die goeie mensen maar echt ze hebben geen idee wat er speelt.

....en Mike heb ik het mis dat je meer beschouwend op t forum aanwezig bent? Dat is in ieder geval prettig om te lezen.

Mijn sponsor bij AA, die me tot nu toe vakkundig door 4 van de 12 stappen heeft begeleid, gaat volgende week zijn eerste spuit halen. Ik ga er vanuit dat ik met hem de volledige 12 stappen niet ga volmaken. Niet omdat ik wil afhaken, maar omdat hij het niet gaat overleven.

Mike

Ik had begrepen dat je je minder actief in (brede) nieuwsgaring zou inzetten, maar prima zo.

En weer zo triest he, kundige man die zich laat inspuiten met een goedje waarvan we weten dat het niets goeds brengt.

Maar ook goed nieuws we gaan vandaag voor de 2e keer meeten met wakkeren hier uit het dorp en omgeving. Deze keer de heide op.

@Mike , jeetje ongelofelijk , jullie helpen elkaar maar hij is wat het vaccin betreft dus niet op de hoogte van het grote gevaar ,mijn zus en zwager hebben het vaccin ook gehaald vorige week en ze voelen zich prima zei ze ... ik moet me er niet mee bemoeien ze geloven niet in complotten , was er toch weer van streek van maar heb het losgelaten , mijn zus is de enige tante van mijn dochter , we lagen altijd al best ver uit elkaar maar nu verder dan ooit ..gr Assie

"Trump did that"

Het aantal cycli van de PCR test is door de WHO omlaag gebracht rond die tijd daarom daalt het aantal doden en cases.

Trump heeft daar niets aan bijgedragen.

Bovendien was het niet zo dat die PCR test uitermate onbetrouwbaar was. Waarom kijken we dan nu naar de statistieken van de PCR test gevallen/doden om Trump te prijzen?

Als de PCR test cijfers oplopen in bijvoorbeeld Brazilië zeggen we, het is een onbetrouwbare PCR test de cijfers zeggen niks. Nu "Trump did that".

Kort door de bocht.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan