Dotcom Radio

Zoals gezegd, ik ga dit afkappen. Sprout, je hebt je zegje kunnen doen maar nu is het mooi geweest. Of je kapt er zelf mee, of ik ga dat voor jou doen. De enige die nl. kort door de bocht is ben jijzelf en ik merk dat het me begint te ergeren.​
Mike

Kort door de bocht.
Precies, kort door de bocht

Het was helemaal de bedoeling niet dat er een vaccin zo snel op de markt zou komen, pas in 2023, tot die tijd iedereen in lockdown zo veel mogelijk.

Dan hadden ze vrij spel, konden de mensen steeds moeilijker communiceren, nog wat extra censuur door de bloggers offline te halen of in een opbergkamp. Niemand weet meer wat de laatste stand van zaken is en mensen die argwaan hebben kunnen niet meer aan info komen.

Leg nu op dit moment aan nieuwe mensen maar eens iets over Q uit, alles is bijna weg gecensureerd.

Trump heeft er dus voor gezorgd dat het vaccin er versneld kwam, nadat hij eerst heeft uitgelegd dat er veilige middelen zijn door ze zelf te nemen. Daarna is hij dat gewoon gaan pushen om de deep state de wind uit de zelen te halen.

Ik weet niet hoeveel lezers het forum heeft maar volgens mij betrappen we elke week mensen die niet naar dotcom luisteren elke week.

Als je geen tijd hebt dan zou ik juist luisteren, immers de gehele week komt in een uurtje voorbij met vele links om het zelf na te lezen.

Nu ik zelf minder tijd heb neem ik veel over van het forum inplaats van het zelf allemaal te willen ontdekken.

Tqj1n1oh1m1szb98hdjk64g3eloi5dw2q.jpg

Ik belde vanmiddag met onze, al ruim drie maanden, illegale kroegje, tevens brocante en antiekhandel. Mijn vraag; "Moeten jullie nu officieel sluiten en of krijgen jullie vergoeding?" Ja ze moesten weer sluiten en of ze vergoeding krijgen en hoeveel vergeleken met welk jaar was nog niet bekend. Dus dan over vier weken als we weer officieel open mogen.

Dat staat nog te bezien denk ik want als het alleen voor gevaccineerden is zien jullie mij niet meer !!

Ik heb deze week ... die en die gesproken. Ze zijn boven de zeventig en zijn pas in Mei aan de beurt voor het vaccin en dat zou niet eerlijk zijn als die dan niet mogen komen. Over mij werd niet gerept, dus we zijn nu reeds tweederangs klanten. Maar wat als 50% of meer zichzelf op een zijspoor rangeert, beginnen ze dan pas te klagen? Ik wil best apart gaan zitten met de Vac. heidenen en zelf de drankjes komen halen bij het afhaalpunt waar je het kan dumpen tegen een gereduceerd bedrag.

Hebben we tenminste geen discussie meer in de groep. Maar, ... dat zal Emmanuel wel niet vinden denk ik?

Waarom wordt de ene mens ziek en de andere niet?
Henk? Daar heb je een mooi artikel van gemaakt hoor!

Veel info was mij al bekend en ik ben stiekem een beetje jaloers op hoe jij woont en leeft in dat gebied, even los van die absurde strenge C maatregelen natuurlijk.

Betreft Zwavel moest ik meteen denken aan MMS. Ook een goedje wat voor sommigen mensen misschien kan helpen in deze giftige tijd😉

En wat betreft Trump en vaccins wilde ik mijn bevindingen erover kwijt :

Je mag er toch wel vanuit gaan dat de achterban van Trump en patriotten wereldwijd toch inmiddels wel hun gezond verstand gebruiken? Je zal toch nu wel moeten doorzien dat Trump waarvan bekend is dat ie sowieso niet Pro vaccins is, echt niet zou willen dat we vaccineren. Ik denk dat hij daar ook gewoon vanuit gaat eerlijk gezegd. Alleen de normies zullen erin trappen als ze überhaupt al naar Trump luisteren/kijken.

Een goede test denk ik om de sterksten over te houden misschien? En tja elke oorlog kent slachtoffers. Hoe pijnlijk en treurig ook.

@Mike, ook sneu om te horen dat die man van AA het vaccin gaat nemen. Dit zijn wel van die pijnlijke momenten maar uiteindelijk is iedereen verantwoordelijk voor zijn/haar keuzes.

Ik sprak hem vanmiddag nog. Hij denkt dat hij 'de Mercedes van vaccins' krijgt (Pfizer) en er is werkelijk niets wat ik kan doen om dit te veranderen. 😢

Mike

Ik sprak hem vanmiddag nog. Hij denkt dat hij ‘de Mercedes van vaccins’ krijgt (Pfizer) en er is werkelijk niets wat ik kan doen om dit te veranderen.
Ai, als iemand zo overtuigd is het goede te doen....Maar is en blijft jammer

Alle dierlijke producten bevatten zwavel. Daarnaast alles in de uienfamilie en in kolen. Vandaar dat je daar nog wel eens een windje van moet laten, want zwavel is een gas.

Mike

mRNA: Jij bent hét experiment !

Jij bent het proefdier, velen zijn je al voorgegaan en hebben de verkeerde afslag genomen. Er was in de gehele geschiedenis nog nooit een veilig vaccin geweest, bijwerkingen, ja en de dood is er daar een van. Bekijk onderstaande video van Sherri Tenpenny; “Dit vaccin is nog nooit getest, jij bent de test persoon. Dit vaccin is niet goedgekeurd door o.a. de FDA”. De Neurenberg Code processen worden al voorbereid, zorg dat JOUW naam niet op de lijst van de slachtoffers staat !!

https://gedachtenvoer.nl/2021/04/03/mrna-jij-bent-het-experiment/

In welk voedsel, vocht of supplement zit zwavel?
Knoflook, uien, eieren, koolsoorten.

Supplementen: NAC (voorloper van gluthation),s-acetyl gluthation en MMS

Supplementen: NAC (voorloper van gluthation),s-acetyl gluthation en MMS
Bedoel je niet MSM i.p.v MMS Sampjes?

Members Mortgage Services, Massachusetts Medical Society,

Morehouse School Medicine, Mass Stupidity Media

enzovoort

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665