Dotcom Radio

Ik moet helaas nog meegaan met het seizoen, jullie kunnen heel het jaar door van alles kweken
Ja zo top hier. Kunnen idd hele jaar door planten. De kool en spruitjes zijn de grond in. Nu de knoflook nog, ook heel belangrijk! Daarna staat een kippenhok op de planning, maar eerst de olijven nog even oogsten.

@Sailor; als er weer trolalert is, dan hoor ik t wel he! Kan zijn dat ik ff buiten ben....... 🤪

Ja zo top hier. Kunnen idd hele jaar door planten. De kool en spruitjes zijn de grond in. Nu de knoflook nog, ook heel belangrijk! Daarna staat een kippenhok op de planning, maar eerst de olijven nog even oogsten.

@Sailor; als er weer trolalert is, dan hoor ik t wel he! Kan zijn dat ik ff buiten ben....... 🤪
haha die trollen hebben het opgegeven lijkt wel, ze dachten dat ze te maken hadden met Instagram en Facebook lui. Nee helaas op dit forum zit de harde kern, daar zijn ze niet tegen opgewassen😜

haha die trollen hebben het opgegeven lijkt wel, ze dachten dat ze te maken hadden met Instagram en Facebook lui. Nee helaas op dit forum zit de harde kern, daar zijn ze niet tegen opgewassen😜
Hè jammer. Vond t wel ff leuk tijdverdrijf. Maar idd die harde kern daar kom je niet zo maar bij 🤪😂😜

Nu we elke week aan het staken zijn voor de vrijheid, hoe moet er dat dan gaan uitzien, wat wil ik en wat niet? Hoofd onderwerp komende zondag op dotcom.radio dan ook de vraag;

"Hoe zie ik de ideale wereld?"​

Een ideale wereld bestaat natuurlijk uit heel veel zaken die goed zijn. Maar als ieder de christelijke waarden volgt, dan komen we er wel: Belangrijke waarden zijn hierbij je te laten leiden door vrijheid, waarheid en liefde.

Eigen verantwoordelijkheid nemen, zelfstandig denken en oordelen, rechtvaardig handelen, vertrouwen in het goede hebben, menswaardig - vanuit naastenliefde - handelen en spiritueel - door innerlijkheid - groeien.

Dorothé

Ik open zojuist deze topic en zie jou vraag met nog geen reacties, laat ik dan maar de eerste zijn.
hadden we hier trouwens niet ooit eens een topic over geopend?:unsure:

Afin, Ik zie de ideale wereld het liefst zo:
dat er genoeg voedsel is voor iedereen want dat is er.
Voor elk gezin ruime woonplek dus niet in flatjes en rijtjeshuizen maar echt huizen met stuk land want die ruimte is er! Veel meer platteland terughalen.
ieder volk zoveel mogelijk op z’n eigen plekje( landje)
Christendom als enige religie in (west) europese landen.
Schone energie, kernenergie
Onderwijs, bezem door! ( bovenwijs oid noemen ipv ONDER-wijs ) Alle soros boeken vernietigen! leren vanuit intrinsieke motivatie vh kind zonder een standaard. Het kunnen vh kind staat centraal en niet bijv de Cito. Liefst veel buitenonderwijs en meer praktijkgericht.

Geld drukken uiteraard uit de ban doen, alternatief sowieso terug naar de goud(zilver standaard maar hoe en wat precies vul maar aan..zelf nog niet goed over nagedacht en gevolgd.
De Zorg mag ook iemand nog aanvullen.
Terugkomend op onderwijs:
Focus op psychologie, biochemie, rekenen, lezen, klok kijken, burgerrechten, natuurlijke voeding, gezonde leefstijl en taal.

In principe zou natuurlijke voeding en gezonde leefstijl van huis uit meegegeven moeten worden, maar we zijn als maatschappij zo verdwaald dat dit tijdelijk ook in het onderwijs meegenomen moet worden.

Een ideale wereld bestaat natuurlijk uit heel veel zaken die goed zijn. Maar als ieder de christelijke waarden volgt, dan komen we er wel: Belangrijke waarden zijn hierbij je te laten leiden door vrijheid, waarheid en liefde.

Eigen verantwoordelijkheid nemen, zelfstandig denken en oordelen, rechtvaardig handelen, vertrouwen in het goede hebben, menswaardig - vanuit naastenliefde - handelen en spiritueel - door innerlijkheid - groeien.

Dorothé
Mooi, Dorothe, dank, je geeft ruimte 👍

Focus op psychologie, biochemie, rekenen, lezen, klok kijken, burgerrechten, natuurlijke voeding, gezonde leefstijl en taal.

In principe zou natuurlijke voeding en gezonde leefstijl van huis uit meegegeven moeten worden, maar we zijn als maatschappij zo verdwaald dat dit tijdelijk ook in het onderwijs meegenomen moet worden.
En tot die tijd gaat onze dochter niet naar school. Ook geen thuis onderwijs gewoon geen onderwijs in de schoolse zin van het woord.

Alles wat je nodig hebt aan essentiele vaardigheden binnenshuis en buitenshuis: lezen, rekenen, schrijven, zelfverdediging, wapens leren hanteren en schoonmaken/onderhouden, dingen leren repareren/onderhouden, koken, dat soort zaken.

Mike

Gelijkheid en in spelen op onze goedheid om kwaad te doen. Als de slechtheid in de mensheid zit waarom worden we dan misleid om slecht te doen door te deugen. Ik vond dit een mooie eye-opener.

Dorothé

Hieronder een lijstje wat viruswaarheid onder de aandacht brengt. Dit kan als een antwoord gezien worden op de vraag waaruit een ideale wereld moet bestaan.
Een opsomming van waarden en normen die dringend in ere hersteld moeten worden.

Dorothé

Laatst bewerkt:
Hoe zie ik de ideale wereld?

In mijn wereld is vrijheid voor iedereen natuurlijk het aller belangrijkste, daar strijden we nu immers voor met de acties tegen het pass sanitaire, het gezondheid pas, the green code of de QR code zoals het allemaal genoemd wordt in de wereld. Als je ergens voor aan het strijden bent is het wel handig als je dan weet hoe je het wel voor je ziet om geen consessies te doen waar je spijt van zou kunnen krijgen omdat je niet doorgepakt hebt, …

Australië confisqueert bankrekeningen, eigendom, vergunningen en bedrijven wegens niet-naleving van COVID-boetes

Als je wordt betrapt op te ver van huis gaan, buiten je toegestane bubbel, krijg je een bekeuring. Als je betrapt wordt als je langer dan een uur buiten bent, krijg je een bekeuring. Betrapt worden zonder masker, zelfs alleen – en jawel, bekeuring. Betreed je een gesloten quarantainezone (park, zaal, enz.), dan krijg je een bekeuring. Er werden bekeuringen uitgedeeld door de politie op straat en bij willekeurige controleposten op de weg.

Australië confisqueert bankrekeningen, eigendom, vergunningen en bedrijven wegens niet-naleving van COVID-boetes

Als je wordt betrapt op te ver van huis gaan, buiten je toegestane bubbel, krijg je een bekeuring. Als je betrapt wordt als je langer dan een uur buiten bent, krijg je een bekeuring. Betrapt worden zonder masker, zelfs alleen – en jawel, bekeuring. Betreed je een gesloten quarantainezone (park, zaal, enz.), dan krijg je een bekeuring. Er werden bekeuringen uitgedeeld door de politie op straat en bij willekeurige controleposten op de weg.

Nazi's

Australia is taking it for the team. Zij zijn het afschrikwekkend voorbeeld voor de rest van de wereld.

Mike
Maar ze hebben er wel voor gekozen dit nog niet aan de wereld kenbaar te maken. Dat vuile werk "mogen" wij opknappen in dienst van de diepe staat dus eigenlijk.

Gelukkig is "down under" een loze kreet want ik bespeur volop verzet

De samenleving dondert in elkaar, dé “bijwerkingen” worden zichtbaar, …

Ongevaccineerden krijgen ontslag, het werk blijft overal liggen, …

Agenten, zorg medewerkers, brandweer, en vele andere beroepen gaan op onbetaald verlof of krijgen ontslag. Piloten, militairen, de vuilnis ophalers etc, etc. Geen personeel betekend ook dat sommige diensten onderbezet geraken en minder uitgevoerd kunnen worden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan