Dotcom Radio

Als je er over nadenkt dan is het gewoon een lachertje

Dit jaar scoorde nog niet een artikel zo weinig bezoekers als onderstaande

Hoe zie ik de ideale wereld?

Een wereld geleid op basis van vrijheid, rechtvaardigheid en waarheid.
Schaalverkleining in zowel particuliere als publieke sector.
24/7 economie aan banden leggen.
Fatsoenlijke leefruimte en ook duisternis voor iedereen, excursies naar duisternis is absurd.
De wereld minder afhankelijk maken van digitale systemen en elektriciteit.

Hugo, je lult uit je nek en velen met jou!

Wat is een virus, en wat is het niet. Uitgelegd in Jip en Janneke taal in onderstaande video

Wereldwijd werden vele tientallen WOB – Wet Openbaar Bestuur verzoeken ingediend in het Engels de Freedom of Information Act. De vraag; “Toon mij wetenschappelijk een levend virus“. Iedereen moest het antwoord schuldig blijven. Het bestaat namelijk niet. Dus de gehele hoax, virus angst en propaganda is op een theorie gebaseerd. Niets nieuws onder de zon want daar werden wij bij gezondheidradio (nu dotcom.radio) al in 2009 op gewezen door de Duitse viroloog Stefan Lanka. En, … wij hebben dat goed in onze oren geknoopt.

Waarom heeft Trump het vaccin indertijd gepromoot?

Trump’s Vaccinatie Promotie: Dat is voor velen nog steeds een onbeantwoorde vraag gezien de vele doden die we nu zien. Velen zagen daardoor Trump als een van de bad guys. Maar meer dan ooit snap ik nu dat die doden helaas vallen. In elke oorlog vallen slachtoffers, maar het had niet zo hoeven te zijn. Ze zijn gevallen, het slachtoffer van de propaganda machine.

Twee redenen:

1. De patriots mogen aan 2 dingen niet komen: vrije wil en bijbelse voorspellingen. In Openbaringen 13:16-18 lezen we:

Verder liet het bij alle mensen, jong en oud, rijk en arm, slaaf en vrije een merkteken zetten op hun rechterhand of op hun voorhoofd.
Alleen mensen met dat teken – dat wil zeggen de naam van het beest of het getal van die naam – konden iets kopen of verkopen.

Kortom, de 'vaccins' en de bijbehorende QR-code, onderhuidse chip of welke andere variant dan ook die mensen uitsluit van het commerciele en economische verkeer is het Teken van het Beest. De patriots zijn christenen en dit staat geschreven en dus is het Gods wil. Ondanks dat ze voorkennis hebben gehad van dit alles konden en mochten ze niet ingrijpen: those who know cannot sleep. Trump heeft het beste gedaan wat binnen zijn mogelijkheden lag: als je het niet kan voorkomen, kun je het wel zo veel mogelijk naar je hand zetten. Door de duivelse krachten carte blanche te geven maar wel binnen een tijdsbestek van slechts 9 maanden zijn ze zo gretig geworden dat ze slordigheden hebben vertoond, met als gevolg veel meer plotselinge en hevige bijwerkingen dan voorzien. These people are stupid. En dit draagt weer bij aan The Great Awakening.

2. In hun haast en gretigheid rollen ze binnen sneltreintempo hun genocidale agenda uit. Van informed consent is geen enkele sprake en dit vormt de opmaat voor militaire Neurgenberg-processen. Only way forward is military. Deze processen zullen niet zozeer gaan over wilsbekwamen die zich hebben laten injecteren, maar wilsonbekwamen: (demente) ouderen, geestelijk gehandicapten en kinderen. Hiervoor geldt maar 1 straf: de doodsstraf, want dit zijn misdaden tegen de menselijkheid. Hierdoor snijden we de 13 satanische bloedlijnen door, maar tegelijkertijd dient het ook The Great Awakening, met als doel dat We The People de niet-stoffelijke Luciferiaanse overlords die regeren over hun aardse zetbazen nooit meer voorzien van 'loosh' (negatieve brandstof in de vorm van menselijk leed en pijn). We rekenen uiteindelijk zowel op aarde als in de 4e dimensie met deze vijanden van de mensheid voor eens en voor altijd af.

Mike

Laatst bewerkt:
Even wat feiten en opmerkingen op een rijtje

Ik dacht dat het Factsforum de aanvoerder was van de wakkere mensen in Nederland
Maar ondanks de 7.000 + leden zijn er minder als 1.000 die elke week dotcom.radio beluisteren

Toch zie ik vragen verschijnen hier op het forum van mensen die we de week te voor of soms maanden ervoor al behandeld hebben in de podcast (?)

Een protest liedje is een speciale manier om een boodschap over te brengen en ook gemakkelijk te delen is. Met 1350 vertoningen heeft ook slechts een zeer minderheid van de forumleden deze mogelijkheid gebruikt. Starks lees ik bij de covid bijwerkingen dat die, en die dood is gegaan. Ga dan voor de spiegel staat en vraag je af "Heb ik al het mogelijke gedaan om deze mensen voor de rand van de afgrond weg te sleuren?"

Even wat feiten en opmerkingen op een rijtje

Ik dacht dat het Factsforum de aanvoerder was van de wakkere mensen in Nederland
Maar ondanks de 7.000 + leden zijn er minder als 1.000 die elke week dotcom.radio beluisteren

Toch zie ik vragen verschijnen hier op het forum van mensen die we de week te voor of soms maanden ervoor al behandeld hebben in de podcast (?)

Een protest liedje is een speciale manier om een boodschap over te brengen en ook gemakkelijk te delen is. Met 1350 vertoningen heeft ook slechts een zeer minderheid van de forumleden deze mogelijkheid gebruikt. Starks lees ik bij de covid bijwerkingen dat die, en die dood is gegaan. Ga dan voor de spiegel staat en vraag je af "Heb ik al het mogelijke gedaan om deze mensen voor de rand van de afgrond weg te sleuren?"
Hoe weet je dat het er maar 1000 zijn die luisteren? Volgens mij zijn dit veel meer mensen. Ik denk dat je niet zo moet vastklampen aan de cijfers! Misschien ligt het aan andere dingen dat de artikelen op Gedachtenvoer niet of minder bekeken worden.
Ik moest in ieder geval ook heel erg wennen toen ik voor het eerst de podcast hoorde. Maar nu kan ik niet meer zonder👍🏻
Snap dat je er veel tijd in stopt maar ikzelf kijk bijna niet meer op Gedachtenvoer. Omdat ik de site onoverzichtelijk vind en te druk. Maar dat is mijn mening. Voel je niet aangevallen Henk, maar dit kan voor andere mensen ook een reden zijn natuurlijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
dotcom.radio aflevering 284 van 07-11-2021

Hoe weet je dat het er maar 1000 zijn die luisteren? Volgens mij zijn dit veel meer mensen. Ik denk dat je niet zo moet vastklampen aan de cijfers! Misschien ligt het aan andere dingen dat de artikelen op Gedachtenvoer niet of minder bekeken worden.
Ik moest in ieder geval ook heel erg wennen toen ik voor het eerst de podcast hoorde. Maar nu kan ik niet meer zonder👍🏻
Snap dat je er veel tijd in stopt maar ikzelf kijk bijna niet meer op Gedachtenvoer. Omdat ik de site onoverzichtelijk vind en te druk. Maar dat is mijn mening. Voel je niet aangevallen Henk, maar dit kan voor andere mensen ook een reden zijn natuurlijk.

Ik zie je regelmatig actief hier Ragner, en en nog clubje die ik elke dag zie, maar die 6000 anderen hoor of zie ik echter niets van ook niet bij dotcom, ik heb meerdere tellers actief op de site zelf die mij een duidelijk beeld schetsen

dotcom.radio aflevering 284 van 07-11-2021

Deze week in aflevering 284: De economie dondert in elkaar – Australië in totale chaos – “Onverklaarbare” oversterfte – 500 dagen dictatuur – Wederom politie geweld in Den Haag nu – IC capaciteit – Hoe het vaccin je immuunsysteem uitschakelt – het booster vaccin, de gevolgen zichtbaar zoals voorspeld – en meer, …

Henk,
je podcast aan het beluisteren. Geen enkele spaanse rechtbank heeft gezegd dat covid niet bestaat. De uitspraak is dat de lockdowns en maatregelen onconstitutioneel waren.

Wel heeft de minister van gezondheid na klacht van een advocatenbureau, waarbij het gerecht het ministerie aan x aantal dagen had gegeven om te reageren, verklaart dat ze geen covid hebben geisoleerd nog weet heeft dat een spaans lab dit heeft en dat de pcr test alleen niet voldoende is. Dit laatste heeft echter sinds het begin op de officiele website van de regering gestaan.

Henk,
je podcast aan het beluisteren. Geen enkele spaanse rechtbank heeft gezegd dat covid niet bestaat. De uitspraak is dat de lockdowns en maatregelen onconstitutioneel waren.

Wel heeft de minister van gezondheid na klacht van een advocatenbureau, waarbij het gerecht het ministerie aan x aantal dagen had gegeven om te reageren, verklaart dat ze geen covid hebben geisoleerd nog weet heeft dat een spaans lab dit heeft en dat de pcr test alleen niet voldoende is. Dit laatste heeft echter sinds het begin op de officiele website van de regering gestaan.

Ik begrijp je redenering niet maar bij een wob verzoek moeten ze toch met bewijs komen, geen bewijs is een verloren zaak. Of zie ik dat verkeerd. Ze kunnen wob verzoeken toch niet rekken en rekken, ja of nee (?)

Ik begrijp je redenering niet maar bij een wob verzoek moeten ze toch met bewijs komen, geen bewijs is een verloren zaak. Of zie ik dat verkeerd. Ze kunnen wob verzoeken toch niet rekken en rekken, ja of nee (?)
Wat is wob ?

Er zijn verschillende uitspraken gedaan in verschillende zaken :

Het Hoger Constitutioneel Hof heeft 2 uitspraken gedaan over de 2 lockdowns en de bijhorende maatregels die uitgevaardigd waren en heeft deze ongrondwettelijk verklaard. In se heeft dit niks te maken met corona, maar enkel met de grondwettelijkheid de lockdowns om de mensen in hun huis op te sluiten tijdens die lockdowns en hun bewwegingsvrijheid te beperken.

Daarnaast heeft een gerechtshof in Madrid, niet als hoofdstad, maar Madrid als Comunidad Autonomo, een uitspraak gedaan in een zaak, aangespannen door advocatenbureau Liberum, waarbij zij aan het ministerie van gezondheid vroegen om bewijs van de isolatie van Covid. Daar het ministerie niet reageerden, hebben zij dit dan vervolgens via die rechtbank gedaan en die heeft het ministerie opgedragen binnen x dagen te antwoorden. Het antwoord vervolgens was dat zij geen isolatie van corona hebben en ook geen weet hebben dat een Spaans lab dit heeft en dat een PCR test op zich geen uitsluitsel geeft over corona.

Wat is wob ?

Er zijn verschillende uitspraken gedaan in verschillende zaken :

Het Hoger Constitutioneel Hof heeft 2 uitspraken gedaan over de 2 lockdowns en de bijhorende maatregels die uitgevaardigd waren en heeft deze ongrondwettelijk verklaard. In se heeft dit niks te maken met corona, maar enkel met de grondwettelijkheid de lockdowns om de mensen in hun huis op te sluiten tijdens die lockdowns en hun bewwegingsvrijheid te beperken.

Daarnaast heeft een gerechtshof in Madrid, niet als hoofdstad, maar Madrid als Comunidad Autonomo, een uitspraak gedaan in een zaak, aangespannen door advocatenbureau Liberum, waarbij zij aan het ministerie van gezondheid vroegen om bewijs van de isolatie van Covid. Daar het ministerie niet reageerden, hebben zij dit dan vervolgens via die rechtbank gedaan en die heeft het ministerie opgedragen binnen x dagen te antwoorden. Het antwoord vervolgens was dat zij geen isolatie van corona hebben en ook geen weet hebben dat een Spaans lab dit heeft en dat een PCR test op zich geen uitsluitsel geeft over corona.

WOB is de wet openbaar bestuur in het Engels the Freedom of Information act
Daar moet gewoon een antwoord komen ja of nee en binnen een tijdlimiet anders dient er een boete per dag uit betaald te worden. Ik weet het niet is dus eigenlijk al de bekentenis

WOB is de wet openbaar bestuur in het Engels the Freedom of Information act
Daar moet gewoon een antwoord komen ja of nee en binnen een tijdlimiet anders dient er een boete per dag uit betaald te worden. Ik weet het niet is dus eigenlijk al de bekentenis
Ok, maar dan had de vraag van dat advocatenbureau wss preciezer moeten zijn en gewoon moeten vragen om bewijs van corona en niet of het spaans ministerie een geisoleerd exemplaar bezit. Ze kunnen nu zeggen dat zij het niet bezitten, wat ze dus ook gedaan hebben, maar dan verder (valselijk) beweren vb het WHO wel en daar hebben wij ons op gebaseerd voor het bestaan en zo de verantwoordelijk af te schuiven. Uiteraard weten wij dat dit uiteindelijk toch niet lukt, mar voorlopig komen ze er mee weg, want sindsdien is er nog steeds niks veranderd aan hun aanpak, net zoals in alle andere landen.

Ok, maar dan had de vraag van dat advocatenbureau wss preciezer moeten zijn en gewoon moeten vragen om bewijs van corona en niet of het spaans ministerie een geisoleerd exemplaar bezit. Ze kunnen nu zeggen dat zij het niet bezitten, wat ze dus ook gedaan hebben, maar dan verder (valselijk) beweren vb het WHO wel en daar hebben wij ons op gebaseerd voor het bestaan en zo de verantwoordelijk af te schuiven. Uiteraard weten wij dat dit uiteindelijk toch niet lukt, mar voorlopig komen ze er mee weg, want sindsdien is er nog steeds niks veranderd aan hun aanpak, net zoals in alle andere landen.
Nee zo werkt het niet, de vraag is duidelijk genoeg !! Ze zijn met de billen bloot gegaan. Zij hebben de verantwoording voor deze zaak de overheid heeft schuld bekend

Verzet tegen tirannie hangt af van je moed door niet mee te werken!

Voorwoord: Mijn co-Host op dotcom.radio Mike heeft het regelmatig over black magic / zwarte magie als hij het slaafse gedrag omschrijft van mensen met de fake COVID crisis. Maar is het niet eenvoudig terug te voeren naar ons als kind al aangeleerde gedrag om gezag te aanvaarden boven de eigen persoonlijke verantwoordelijkheid van rechtvaardig menselijk gedrag. Is gij zult niet doden ineens niet meer je eigen verantwoording als een ander je verteld om iemand met eigen handen te vermoorden? Leer de overeenkomsten tussen een Duitse legereenheid in WOII en de COVID “crisis’, ….

Nee zo werkt het niet, de vraag is duidelijk genoeg !! Ze zijn met de billen bloot gegaan. Zij hebben de verantwoording voor deze zaak de overheid heeft schuld bekend
Daar ben ik mee akkoord, maar ik bedoel, ze trekken er zich niks van aan en doen gewoon verder, wss beroepende op het WHO.
Wat wel zo is dat er hier ook een uitspraak is geweest enkele maanden geleden dat de vaxx niet verplicht kan worden en het vaxxpaspoort illegaal is. (uitspraak van Constitutioneel Hof van Galicia (dus niet het Spaans Constitutioneel Hof) waar de president geprobeerd had een wet hiervoor te maken. Overigens een president behorende tot de Partido Popular (laat we stellen rechts)) We zullen zien wat ze daar mee doen.

Gisteren was een dorpsgenoot even op visite en Nederlander die hier als ondernemer actief is. Het hele gezind nis niet gevaccineerd. Zijn tandarts zit in zo'n gezondheid verzamel centrum waar het pass sanitaire verplicht is. De tandarts werkt op afspraak. je blijft in je auto zitten en meld dat je aangekomen bent en wacht ad tot je een sma oproep krijgt dat je aan de beurt bent. Loop binnen en betreedt gelijk de kamer van de tandarts. De wachtkamer blijft zo leeg en de organisatie gaat met deze oplossing akkoord.

Zijn beide kinderen gaan naar school en zijn in de klas de enigste ongevaccineerden. De afspraak is dat als er iets plaatsvindt tegen hun wil
Daar ben ik mee akkoord, maar ik bedoel, ze trekken er zich niks van aan en doen gewoon verder, wss beroepende op het WHO.
Wat wel zo is dat er hier ook een uitspraak is geweest enkele maanden geleden dat de vaxx niet verplicht kan worden en het vaxxpaspoort illegaal is. (uitspraak van Constitutioneel Hof van Galicia (dus niet het Spaans Constitutioneel Hof) waar de president geprobeerd had een wet hiervoor te maken. Overigens een president behorende tot de Partido Popular (laat we stellen rechts)) We zullen zien wat ze daar mee doen.
Dat ze gewoon hun gang gaan dat is al jaren duidelijk. Alleen wordt er nu bewijs verzameld voor moord met voorbedachte rade, maar daar we het ook over eens

Gisteren was een dorpsgenoot even op visite en Nederlander die hier als ondernemer actief is. Het hele gezind nis niet gevaccineerd. Zijn tandarts zit in zo'n gezondheid verzamel centrum waar het pass sanitaire verplicht is. De tandarts werkt op afspraak. je blijft in je auto zitten en meld dat je aangekomen bent en wacht ad tot je een sma oproep krijgt dat je aan de beurt bent. Loop binnen en betreedt gelijk de kamer van de tandarts. De wachtkamer blijft zo leeg en de organisatie gaat met deze oplossing akkoord.

Zijn beide kinderen gaan naar school en zijn in de klas de enigste ongevaccineerden. De afspraak is dat als er iets plaatsvindt tegen hun wil

Dat ze gewoon hun gang gaan dat is al jaren duidelijk. Alleen wordt er nu bewijs verzameld voor moord met voorbedachte rade, maar daar we het ook over eens
Yep

Het mRNA vaccinatie wapen: Het Fauci / COVID-19 Dossier

Als iets mensen kan doden noem je het een wapen, het mRNA experiment is een wapen dat ontwikkeld is om mensen te doden. Wellicht heb je al wel eens gehoord van de vrijgave van de Fauci eMails? Alleen had je waarschijnlijk net als ik nog nergens de resultaten gelezen. In het te downloaden rapport kun je tot in detail lezen hoe de wereld werd blootgesteld aan de grootste biologische oorlogsvoering uit de geschiedenis, de oorlog tegen de mensheid, een monsterlijke depopulatie agenda met als bijkomend doel door angst de gehele (over) gebleven bevolking te controleren van het China Stijl “Sociale Krediet Systeem.

Noot: Voor de slimme mensen blijft er de oplossing met o.a. Ivermectine, HCQ en anderen, …

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan