quivite
Well-known member
Ik adviseer een typisch frans bijltje als eerste lijnsverdediging tegen de virussen in uniform boven de deur.
Dick
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik adviseer een typisch frans bijltje als eerste lijnsverdediging tegen de virussen in uniform boven de deur.
Ja, wie een kuil graaft voor een ander.... komt van een koude kermis thuis.Doe mij deze maar
Bekijk bijlage 5735
Daarom anderen laten graven en zorgen dat ze niet te makkelijk bij je komenJa, wie een kuil graaft voor een ander.... komt van een koude kermis thuis.
Dick
3e van rechts. Lang zat, goeie punt. Je moet iets hebben wat je stevig vast kan houden en waar je mee kan prikkenDit is mijn keuken gereedschap, twee meter van de deur. Er zijn onder de factsforum lezers nog wel wat experts. Welke denken jullie dat de beste keuze is?
Bekijk bijlage 5731
Valt mij ook op. LinkedIn gaan ze best losNet ff zitten trollen op linkedin. gelukkig hoef ik het niet alleen te doen, meer en meer mensen zijn wakker en gaan veel heftiger los als ik
A to the K!
Mike
Ook provaxxers trouwensValt mij ook op. LinkedIn gaan ze best los
Sailor, mijn beeld van jou is dat er minimaal een raketwerper in de hoek v d hal naast staat.Doe mij deze maar
Bekijk bijlage 5735
Nur Panzerfausten und stielgranatenSailor, mijn beeld van jou is dat er minimaal een raketwerper in de hoek v d hal naast staat.
Nee helaas alleen maar links en rechts van de deur een m134.... I wishSailor, mijn beeld van jou is dat er minimaal een raketwerper in de hoek v d hal naast staat.
Nee helaas alleen maar links en rechts van de deur een m134.... I wish
Ik heb geen moffen troep alleen echte...Nur Panzerfausten und stielgranaten
Nou nou nou geweldig spul man..af en toe wat Tsjechisch er tussenIk heb geen moffen troep alleen echte...
Echt niet, ben niet communistisch en geen nazi... Duits... Als dat perongeluk een zand korreltje vermoed houdt het al zwaar beledigt op met werken, Tsjechisch rammelt met re veelNou nou nou geweldig spul man..af en toe wat Tsjechisch er tussen
Ben ook geen nazi hoor maar mijn verre voorouders zijn Duits dus heb wel een speciale band met Duitsland en Duitse dingen schnap jeEcht niet, ben niet communistisch en geen nazi... Duits... Als dat perongeluk een zand korreltje vermoed houdt het al zwaar beledigt op met werken, Tsjechisch rammelt met re veel
Ik heb ook een speciale band met Duitsland...Ben ook geen nazi hoor maar mijn verre voorouders zijn Duits dus heb wel een speciale band met Duitsland en Duitse dingen schnap je
Toch niet ook uit Gummersbach toch?Ik heb ook een speciale band met Duitsland...
Ook mijn voorouders komen er vandaan van oorsprong er leeft er niet een meer...