S
Sailor
Guest
Nee Berlijn en Keulen en omstrekenToch niet ook uit Gummersbach toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee Berlijn en Keulen en omstrekenToch niet ook uit Gummersbach toch?
Daarom kan je zo lekker trollen met WOB en rechtszaak Stefan Lanka, nog geen antwoord ontvangenOok provaxxers trouwens
Die heb ik gemist denk ik.... ?Daarom kan je zo lekker trollen met WOB en rechtszaak Stefan Lanka, nog geen antwoord ontvangen
De deug politie is druk bezigHaalt henkie de avond op LinkedIn?
"Vandaag een waarschuwing gehad van LinkedIn over een post van een arts die 80 boeken heeft geschreven en zich "the Old Man in a chair" noemt in een "C" gerelateerde video van hem. Maar wees niet bevreesd, het stond er al twee dagen geen like en geen deelactie zoals gebruikelijk hier. Niets te zien gewoon doorlopen.
Even later, waarschuwing nummer twee
De afbeelding over de patenten van alle 'virussen' die ook in de song video zit
Ik wordt nu uitgespit, denk dat ik de avond niet ga halen
Ik denk dat Henkie het niet gaat halen :-(Haalt henkie de avond op LinkedIn?
"Vandaag een waarschuwing gehad van LinkedIn over een post van een arts die 80 boeken heeft geschreven en zich "the Old Man in a chair" noemt in een "C" gerelateerde video van hem. Maar wees niet bevreesd, het stond er al twee dagen geen like en geen deelactie zoals gebruikelijk hier. Niets te zien gewoon doorlopen.
Even later, waarschuwing nummer twee
De afbeelding over de patenten van alle 'virussen' die ook in de song video zit
Ik wordt nu uitgespit, denk dat ik de avond niet ga halen
BiG Pharma graaft zijn graf met vaccinatiespuiten
Is de farmaceutische industrie zijn eigen graf aan het graven met de inzet van hun politieke vriendjes (Wie betaald, die bepaald) De inmiddels bekende tactiek uit ‘the art of war Sun Tzu’, onderbreek een vijand niet die bezig is zichzelf te vernietigen. Nu we inmiddels ruim voldoende gezien hebben kunnen we ons echter gerust uitspreken. Een graf graven met vaccinatiespuiten? Neem er vijf in je hand en je hebt een kleine vork. Zet miljoenen medische mensen aan het werk met hun netwerk van omgekochte debielen en argeloze domme meelopers en … Voila !!
Henk je bent een gevaar voor de democRATieIk ben er nog steeds op LinkedIn, deze post net gedaan bij een arts die vaccins promoot
Ik zeg het nog èèn keer
* Een nep virus dat nooit wetenschappelijk geïsoleerd is, ..
* Dus ook geen nieuwe nep virus variaties
* Een Nep PCR test
* En nep ongeteste vaccin experimenten
* Een demissionair nep kabinet met nieuwe nep wettend dus
* Een politie macht die collectief hun eed vergeten zijn
* En een leger artsen die dit bovenstaand ontkrachten zonder bewijs
* Nep rechtspraak die de grondwet vergeten zijn + internationale wetten
-----------------------------------------
Bij elkaar opgeteld
-----------------------------------------
Misdadig
Volgens Reiner Füllmich in een video al een maand geleden al over 1 miljoen vaccinatie doden
Vaccin schade die binnen 48 uur de herstellen zijn met Ivermectine volgens een studie van het Pasteur Instituut
Gevaar voor een democratische rechtstaat die enkel op papier bestaat.Henk je bent een gevaar voor de democRATie
Rechtstaat???? Die bestaat nietGevaar voor een democratische rechtstaat die enkel op papier bestaat.
Daarom zeg ik ook enkel op papier.Rechtstaat???? Die bestaat niet
Zelfs niet op papierDaarom zeg ik ook enkel op papier.
??Zelfs niet op papier
Rechtstaat zou controle van rechtspraak onafhankelijk zijn is in nsbderland de RvS aka, politiek