Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De oerknal is een mytheMensen hebben een oerknal nodig om de matrix te beëindigen.
Voor kussens moet je bij Mike Lindell zijnDe oerknal is een mythe
De slapers staan een harde landing te wachten, en zo als ik het zie zal er geen kussen liggen.
They are coming down at terminal velocity, all we have to do is, sweep the dirt back in the hole they make
Al gevraagd aan Mike zijn reactie was...Voor kussens moet je bij Mike Lindell zijn
Zonder mondkap lopen mag ook nietZeg @henkie een katapult mag je ook niet hebben in Nederland (dotcom 288 over die verfballetjes wegschieten)
dat mag wel, als je maar zegt dat je dat niet hoeftZonder mondkap lopen mag ook niet
Stond er toen nog niet in pas later in de WWM gekomen.oeps, dan was ik als kleuter al de wet aan het overtreden, ...
Maar een kruisboog die op 100 meter iemand de ogen uitschiet mag dan weer welStond er toen nog niet in pas later in de WWM gekomen.
Yep, de wet is bijzonder krakkemikkig.Maar een kruisboog die op 100 meter iemand de ogen uitschiet mag dan weer wel
Yep, de wet is bijzonder krakkemikkig.
Pcp buks met ,50 kal en 》800 joule, mag wel.
Plastic katapult om lokaas te schieten bij het vissen, mag niet
Heb je niks grotersDit is mijn keuken gereedschap, twee meter van de deur. Er zijn onder de factsforum lezers nog wel wat experts. Welke denken jullie dat de beste keuze is?
Bekijk bijlage 5731