Dotcom Radio

Ik weet dat je in de media met een deadline werkt, ...
Ik ad bij het opmaken voor een nieuwe template pagina een tijd ingesteld na 13.00 uur
Er geen rekening mee gehouden dat Mike nu ineens tot 10.00 uur zou uitslapen, ... TIEN UUR !!
Dat kan nu ook gewoon, het is even rustig
1638108404724Sandstorm.png

Mensen hebben een oerknal nodig om de matrix te beëindigen.
De oerknal is een mythe 🤣🤣
De slapers staan een harde landing te wachten, en zo als ik het zie zal er geen kussen liggen.
They are coming down at terminal velocity, all we have to do is, sweep the dirt back in the hole they make

De oerknal is een mythe 🤣🤣
De slapers staan een harde landing te wachten, en zo als ik het zie zal er geen kussen liggen.
They are coming down at terminal velocity, all we have to do is, sweep the dirt back in the hole they make
Voor kussens moet je bij Mike Lindell zijn🤣

Ben ik blij met mn mil test licentie tot 80mm krombaan en self propelled launchers.
Nu heb ik die laatste 2 niet in Stock helaas

Yep, de wet is bijzonder krakkemikkig.

Pcp buks met ,50 kal en 》800 joule, mag wel.
Plastic katapult om lokaas te schieten bij het vissen, mag niet :)

Protest song: On Lâche Rien – We won’t give up (Video) about ‘COVID’ & the Social Credit System

Many remain stuck in their positions regarding COVID / Corona. But that is not the issue at all. The global rollout of a totalitarian Social Credit System similar to China is the #1 goal. The #2nd, the systematic readjustment of the “overpopulation”, the depopulation agenda.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan