Dotcom Radio

Ben jij ook het “Zwarte Schaap” in de familie?

Een zwart schaap wordt je als je een gedrag vertoont van ‘drama koningin’, ‘de huilbaby’, ‘een mafkees’, ‘de overgevoelig persoon’, ‘een anders denkende’. En soms zien ze in je al deze genoemde punten tezamen.

Gelukkig blijf je wel familie want tien tegen èèn denk jij over je familie in termen als -schapen gedrag-. Mensen die weigeren verantwoording te nemen voor ‘hun’ gebrekkige kennis van wat er in de wereld gebeurd en de verkeerde “schapenhoeders” volgen.

Dit artikel stond al hier van BioClandestine, de NL vertaling

GMO insecten oorlog
De Chinese regering beweert via de staat dat elementen binnen het Amerikaanse leger voedseltekorten veroorzaken in rivaliserende landen, waarbij insecten worden gebruikt als vectoren om ziekten over te brengen op gewassen en de voedselvoorziening uit te roeien. Beschuldigt hen rechtstreeks van het schenden van het Verdrag inzake Biologische Wapens.

Vanmorgen om [?] uur ik zat wat te neuzen op internet en hoorde praten buiten dicht bij dus ik keek even buiten bij de keukendeur die openstond. Staan daar twee mensen, de ene stond op de telefoon te turen de andere had een speaker box in de hand, begon daar mijn liedje te spelen "We geven niet op"

Waren dotcom fans Henk en Marja uit Zaandam op thuisreis van de vakantie. leuke ervaring.

We gaan genieten van de fles wijn en bier uit Spanje, ...

Vanmorgen om [?] uur ik zat wat te neuzen op internet en hoorde praten buiten dicht bij dus ik keek even buiten bij de keukendeur die openstond. Staan daar twee mensen, de ene stond op de telefoon te turen de andere had een speaker box in de hand, begon daar mijn liedje te spelen "We geven niet op"

Waren dotcom fans Henk en Marja uit Zaandam op thuisreis van de vakantie. leuke ervaring.

Geweldig toch🙏🏻

Welk Spaans biertje ?

Henk het was een feestje om jullie te ontmoeten, zo gastvrij, zoveel energie, ronduit genieten om je in je element te zien. Dank dat we een kijkje mochten nemen ondanks je druk inspirerend leven.
Marja en Henk

Henk het was een feestje om jullie te ontmoeten, zo gastvrij, zoveel energie, ronduit genieten om je in je element te zien. Dank dat we een kijkje mochten nemen ondanks je druk inspirerend leven.
Marja en Henk
Leuke actie ook😁👍🏻

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan