Medusa
Well-known member
JOUW MISSIE
Je moet de wereld herbouwen. Yep, jij!
Ik weet ’t !?!
Eng hé?
Ja toch?!
Herbouw de wereld opnieuw op; JA, … jij! – Create a Better World
gedachtenvoer.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag ook geen Dotcom radio?Als je je verloren voelt,
vraag dan aan het universum
om je weg te verlichten,
laat dan los,
luister en observeer aandachtig
je intuïtie en de tekenen
die zich in je dagelijks leven zullen aandienen
Was donderdag alVandaag ook geen Dotcom radio?
Is helemaal langs me heen gegaan dank uWas donderdag al
Graag gedaan Henk, kleine moeite!thx Medusa om alles even te posten
Ga hem bij het artikel plaatsen
Geweldig tochVanmorgen om [?] uur ik zat wat te neuzen op internet en hoorde praten buiten dicht bij dus ik keek even buiten bij de keukendeur die openstond. Staan daar twee mensen, de ene stond op de telefoon te turen de andere had een speaker box in de hand, begon daar mijn liedje te spelen "We geven niet op"
Waren dotcom fans Henk en Marja uit Zaandam op thuisreis van de vakantie. leuke ervaring.
We gaan genieten van de fles wijn en bier uit Spanje, ...
Welk Spaans biertje ?Vanmorgen om [?] uur ik zat wat te neuzen op internet en hoorde praten buiten dicht bij dus ik keek even buiten bij de keukendeur die openstond. Staan daar twee mensen, de ene stond op de telefoon te turen de andere had een speaker box in de hand, begon daar mijn liedje te spelen "We geven niet op"
Waren dotcom fans Henk en Marja uit Zaandam op thuisreis van de vakantie. leuke ervaring.
Henk het was een feestje om jullie te ontmoeten, zo gastvrij, zoveel energie, ronduit genieten om je in je element te zien. Dank dat we een kijkje mochten nemen ondanks je druk inspirerend leven.Vanmorgen om [?] uur ik zat wat te neuzen op internet en hoorde praten buiten dicht bij dus ik keek even buiten bij de keukendeur die openstond. Staan daar twee mensen, de ene stond op de telefoon te turen de andere had een speaker box in de hand, begon daar mijn liedje te spelen "We geven niet op"
Leuke actie ookHenk het was een feestje om jullie te ontmoeten, zo gastvrij, zoveel energie, ronduit genieten om je in je element te zien. Dank dat we een kijkje mochten nemen ondanks je druk inspirerend leven.
Marja en Henk
San Miguel of EstrellaWelk Spaans biertje ?