Dotcom Radio

Militair ingrijpen is de -enige- manier, wereldwijd !!

Even wat telegram nieuwsberichten bij elkaar geschraapt. Ik heb niet de hoop dat je het snapt als je dit niet al jaren volgt. Over Christopher Steel schreven we hier al drie jaar geleden, evenals in de podcast. Zelfs dan blijft het taaie materie omdat niet alles openlijk werd neergezet omdat de vijand ook mee zat te lezen en men de hand met kaarten nooit kon tonen. Het gespeelde spel heette immers; “Verstoor geen vijand die bezig is zichzelf te vernietigen”. Waarom deel ik dit bericht dan? Het geeft je een idee welke richting we ingaan zodat je voor jezelf de rust kan bewaren in de wetenschap dat alles goed gaat komen.

Belangrijker nieuws heb ik niet, … voor de rest van mijn leven !!

Dat was de afgelopen dik twee jaar al de puzzel: “Hoe bereik je de massa om ze te waarschuwen voor de komende massa afslachting, de uitroeing van de mensheid. Eigenlijk een niet te bevatten onderwerp om over te schrijven, dus je probeert dat in allerlei bedekte termen en hoopt dat men het zo wel gaat lezen en mentaal kan verwerken [?].

dotcom.radio aflevering 315 van 05-06-2022

Deze week in aflevering 315 – Boycot Rusland treft vooral de EU – Brandstof actie – Willem op Bilderberg – WEF nazi roots – Sussmann niet schuldig – Kruisiging Oekraïne – Militair ingrijpen de enige weg – WHO pijnlijke nederlaag – Belangrijker nieuws is er niet – Zwarte schapen – en meer, veel meer nieuws …

dotcom.radio aflevering 315 van 05-06-2022

Deze week in aflevering 315 – Boycot Rusland treft vooral de EU – Brandstof actie – Willem op Bilderberg – WEF nazi roots – Sussmann niet schuldig – Kruisiging Oekraïne – Militair ingrijpen de enige weg – WHO pijnlijke nederlaag – Belangrijker nieuws is er niet – Zwarte schapen – en meer, veel meer nieuws …

PS de uitzendingen van dotcom van 2020 staan nog online dus daar is nog wat oude Q info terug te vinden, de rest is verwijderd vanwege ruimte gebrek op de server

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan