Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 321 van 17-07-2022

Deze week in aflevering 321: Boeren protesten trekken wereldwijde publiciteit – Blauw Wit Rood, Nederland in nood – Alle puzzelstukjes vallen op zijn plaats – De misdaden worden zichtbaar – We stomen op naar een kookpunt – Biowapens – Internationale fraude – Kinderhandel – Politici treden af in de EU en meer veel meer, …

Dé Nepnieuws media gaan uitsterven

Vandaag ga ik in op een van de meest voorkomende vragen/zorgen over de lopende operatie. Een vraag die ik meerdere keren per dag krijg. “Wat maakt het uit als de MSM het niet verslaan?”

Qat een leuk vrolijk liedje Henk die laatste ook ritme beetje Doe maar... achtig en muziek deed me ook denken aan Yann Tiersen heet hij dacht ik . En tekst ook goed of course

dotcom.radio aflevering 321 van 17-07-2022

Deze week in aflevering 321: Boeren protesten trekken wereldwijde publiciteit – Blauw Wit Rood, Nederland in nood – Alle puzzelstukjes vallen op zijn plaats – De misdaden worden zichtbaar – We stomen op naar een kookpunt – Biowapens – Internationale fraude – Kinderhandel – Politici treden af in de EU en meer veel meer, …

Dank weer heren. Heerlijk elke week deze uitzending.
Van Pieter Omtzigt vraag ik me dan wel af hoe het zit met zijn vrouw en broer, die beiden WEF teckeltjes zouden zijn.
Je had het ook over virus en hoe worden we ziek, injecties, chemtrails enz.. mijn zus (en haar man) is best beetje bewust, eet algemeen ook beter als gemiddeld, geen prikken maar worden natuurlijk net als wij aan chemtrails blootgesteld en zijn in voorjaar beiden in ziekenhuis beland met longcovid, doodziek, saturatie van 80 en ik probeer dat nog steeds te begrijpen/bedenken wat daar nu toch aan de hand was en gaat goed nu maar 100% is het nog steeds niet. Sneller moe als normaal. Overigens niet aan beademing gelegen. Zwager kreeg bloedverdunners en zus AB.

Deze verwijst er ook naar;

>950925
PUTIN is Russias President.
His job is to look after the Russian people.
Put yourself in his shoes.
He wants to win why not take advantage of his enemies.
Trump comes along.
Russia/PUTIN becomes our Ally
Xi becomes our Ally
Xi and PUTIN are also underattack by the deepstate which is rooted Globally

108108-Apr-2018 6:09:57 PM CEST8ch/qresearch
>>950959
>>950925
Putin is Russias President.
His job is to look after the Russian people.
Put yourself in his shoes.
He wants to win why not take advantage of his enemies.
Trump comes along.
Russia/Putin becomes our Ally
Xi becomes our Ally
Xi and Putin are also underattack by the deepstate which is rooted Globally
POTUS NEVER telegraphs his moves.
Think logically.
Why did POTUS announce his intention to pull out of Syria?
Moves and countermoves.
These people are STUPID (& SICK).
Q

Idd geen echte q post maar tekst bij post 1081

De BRICS landen mag je niet onderschatten als -wereldmacht-, … Na de Oekraïne is Taiwan met China de volgende !!

Wat hebben de namen Putin, Xi en Trump met elkaar van doen? De Russische president Vladimir Poetin heeft aangekondigd dat de BRICS-landen een nieuwe mondiale reservemunt zullen oprichten om de Amerikaanse dollar te vervangen. Als dit lukt, heeft het de potentie om de “Amerikaanse economie” en maatschappij in te laten storten. [lees de Deep State Nazi World Orde economie en macht]

My Body, My Choice

Het schreeuwen van “mijn lichaam, mijn keuze” is omdat jij de keuze wilt hebben een menselijk leven te vermoorden. Een leven dat je zelf hebt geschapen en dat je had kunnen voorkomen door je niet je benen te spreiden en die dingeling in je broek te houden. Anders gezegd: omdat je geen controle hebt. Je hebt het recht om te kiezen of je zwanger wilt worden of niet.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan