Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij had zijn ontslag ingediend, maar ik dacht ook dat dit geweigerd is.Voor zover ik weet is Draghi niet ontslagen door staatshoofd Mattarella. Of nu wel?
Qat een leuk vrolijk liedje Henk die laatste ook ritme beetje Doe maar... achtig en muziek deed me ook denken aan Yann Tiersen heet hij dacht ik . En tekst ook goed of courseDé Nepnieuws media gaan uitsterven
Vandaag ga ik in op een van de meest voorkomende vragen/zorgen over de lopende operatie. Een vraag die ik meerdere keren per dag krijg. “Wat maakt het uit als de MSM het niet verslaan?”
Dé Nepnieuws media gaan uitsterven – Create a Better World
gedachtenvoer.nl
Dank weer heren. Heerlijk elke week deze uitzending.dotcom.radio aflevering 321 van 17-07-2022
Deze week in aflevering 321: Boeren protesten trekken wereldwijde publiciteit – Blauw Wit Rood, Nederland in nood – Alle puzzelstukjes vallen op zijn plaats – De misdaden worden zichtbaar – We stomen op naar een kookpunt – Biowapens – Internationale fraude – Kinderhandel – Politici treden af in de EU en meer veel meer, …
dotcom.radio aflevering 321 van 17-07-2022 – Create a Better World
gedachtenvoer.nl
Jaaaaa, precies die! Het gaat hier om:
What if China, Russia, and others are coordinating w/ POTUS to eliminate the NWO?
morgen staat het artikel online
Ik ben heel lang zwartkijker geweest en daar zelfs trots op.Zwartkijker – Get Lost !
Dat is EXACT het doel van al dat depressieve zwartgallige nieuws, iemand emotioneel elimineren, uitschakelen!
Zwartkijker – Get Lost ! – Create a Better World
gedachtenvoer.nl