Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Morgen weer een mooi artikel met als inspiratie bron de tekeningen van Will, je weet wel bekend van de dotcom.radio karikatuur
Volgens mij is dat Henk zelf die zingt, toch? @henkieLeuk om te weten wie die karikatuur heeft gemaakt. Maar wie zingt de begin- en eindtune eigenlijk, is dat een band?
Heb ik in 2010 geschreven en opgenomen met de River Zydeco Band. de zanger speelde vroeger in een bekende rockband Omega, hij schreef en produceerde de muziek, de drummer was de ex drummer van Within Temptation, top muzikanten dus en de eer was aan mij om te zingenVolgens mij is dat Henk zelf die zingt, toch? @henkie
Wat gaaf zeg dat wist ik niet. Ik blijf het een heerlijk nummer vinden die eindtune van dotcom radio met een goede zangerHeb ik in 2010 geschreven en opgenomen met de River Zydeco Band. de zanger speelde vroeger in een bekende rockband Omega, hij schreef en produceerde de muziek, de drummer was de ex drummer van Within Temptation, top muzikanten dus en de eer was aan mij om te zingen
Een voorgevoel, intuïtie, dat is niet te funderenZoals altijd met veel plezier en interesse geluisterd. Echter dat Gates en Fink aan de goede kant van de medaille zouden kunnen staan, gaat er bij ons niet in. Ook niet gevoelsmatig. Zou dit a.u.b. beter gefundeerd willen zien. Verder chapeau !