Dotcom Radio

Bedenk: “de dokter vertegenwoordigt een criminele organisatie”.

Ik voorspel, en dat is niet zo moeilijk, dat de farmaceutische bedrijven -alle vertrouwen- voor het einde van dit jaar totaal verloren hebben zien gaan. Die voorspelling is eenvoudig te maken. De sleutelwoorden zijn C19 vaccinatie Bio-Wapens. Sinds januari van dit jaar vertalen we de talloze artikelen hier op de site van Bio-Clandestine en zijn levenswerk, het uitpluizen en blootstellen aan het daglicht van de grootste misdaad -ooit- begaan tegen de mensheid.

Twitter blokkeert Russische Ambassade over Biolabs [wapen] Tweet!

WOW! Twitter blokkeert het account van de Russische Ambassade in Berlijn, wegens “verspreiding van valse of misleidende informatie”.

Met betrekking tot een citaat van de Russische minister van Buitenlandse Zaken Lavrov, over de bevindingen van de Speciale Militaire Operatie, met name de “militaire biologische laboratoria” en “directe schendingen van het Verdrag inzake Biologische Wapens”.

Is Q een PSYOP? [psychologische oorlogvoering]

Linksen, bedriegers, blaaskaak conservatieven met een zwarte kop; allemaal gooien ze dit woord gedachteloos in het rond en verbinden het aan alle obscure informatie die ze niet leuk vinden of niet kunnen begrijpen. Het is een veelgebruikt argument geworden om alle belastende informatie tegen de DNC Globalisten te verwerpen. Vooral toegepast op alles wat in de verste verte met Q. te maken heeft.

dotcom.radio aflevering 322 van 24-07-2022

Deze week in aflevering 322: Joepie vakantie – Juist nu gebeurd er van alles – Op naar een klimaat lockdown [OMG] – 12 stappen plan – Rechter neigen naar grondrecht – BRICS landen breken de macht af – MSMedia, laat ze doodbloeden – Bank in China bewaakt door tanks – De wereld van bloeddonaties – Ongeduld – Afschakelplan bedrijven [OMG] – en meer, …

Deze week in aflevering 322: Joepie vakantie – Juist nu gebeurd er van alles – Op naar een klimaat lockdown [OMG] – 12 stappen plan – Rechter neigen naar grondrecht – BRICS landen breken de macht af – MSMedia, laat ze doodbloeden – Bank in China bewaakt door tanks – De wereld van bloeddonaties – Ongeduld – Afschakelplan bedrijven [OMG] – en meer, …

Zo 2 uitzendingen achter elkaar beluisterd, ik ben weer een beetje bij. Dank, heren!

Bedankt weer! Mooie uitzending !

(Even over Nadal, filmpje was idd uit 2010 staat op YT, hij kampte met krampen)

Betreft wakkeren die toch vliegen. Ik ken er een heleboel die ‘gewoon’ het vliegtuig instappen naar Mexico, Spanje, turkije. Is dat wel verstandig met een geprikte piloot? Hun antwoord: ja die kans zal echt nihil zijn want heb jij de afgelopen maanden gehoord van een toename van vliegtuig crashes?? Nee toch? Als ik me ook al met die angst ga bezighouden nou dan blijft er geen leven over hoor.
Ik: hangt dat ‘leven’ dan perse samen met vliegen? Ik heb anders een prima autovakantie gehad!

Inmiddels zijn wat vakantiegangers terug met vliegtuig en dan kan je al voorspellen wat ze zeggen: zie je wel, niks gebeurd.

* Deze week weer wat geleerd over de woningmarkt. Als je in Frankrijk de vraagprijs van het huis biedt dient men het bod te aanvaarden. Dus geen spelletjes spelen en wachten op een hoger bod, geen verstoring van de huizenmarkt dus !!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan