Dotcom Radio

Het leven is niet meer dan een ademtocht, zei Anne Philippe. Dus Carpe Diem. Ik spreek uit ervaring. ik verloor mijn eerste vrouw toen ze 33 jaar was en bleef achter met twee kinderen, een van 2 en een va 4 en brak vervolgens ook nog mijn heup en kon dus niets. Zwaar. Helaas moest ik ook mijn 2e vrouw loslaten, toen ik 68 was. Toch houd ik van het leven, ook al meent mijn dochter dat ik mijn kleindochter niet meer mag zien. En zo’n iemand noemt zich kindercoach. Dan heb je nog een lange weg te gaan.

Door je dochter openlijk af te vallen uit je een onverwerkte wrok die jou in het verleden houdt, samen met de andere pijnpunten die je noemt die jou mogelijk ook in het verleden vasthouden en verhinderen dat je in het hier en nu kan leven. Dit is gebrek aan acceptatie a.g.v. onverwerkte emoties. Lees goed wat hierboven staat: je hoeft niets op te lossen, je hoeft alleen maar te accepteren wat er is, rechtvaardig of niet. Dit geeft je hopelijk de openheid om je blik af te wenden van degene die jou pijn lijkt te bezorgen naar de pijn zelf. Vervolgens kun je gaan kijken naar je eigen aandeel door het perspectief te verschuiven buiten jezelf. Heeft je dochter mogelijk een goede reden om haar dochter te behoeden voor jouw gedrag? Zo lang jij je eigen negatieve gewoontes en gedragjngen niet onder de loep neemt en deze blijft projecteren op anderen zal er niets veranderen en verleng je elke dag je eigen leed door zelfgekozen slachtofferschap. Wie heeft hier nu werkelijk een weg te gaan?

Mike

Het geld, de macht en de narcistische psychopaat.

Onlangs, na lange tijd, een vriendin aan de lijn, ze heeft geen idee wie of wat Blackrock is, geen idee van de voorbereidingen voor een nieuwe “pandemie” dit najaar, geen idee van de ontelbare politieke leugens. En dat maakt mij niet alleen moedeloos maar ook kwaad en ik ging er dan ook heftig in.

toevallig (toeval bestaat niet maar toch) dit boek van Mohammed Boulahrir op een Gezondheidsbeurs gekocht. Ik heb een korte voordracht van hem gezien en heel interessant. Nog niet gelezen, er is steeds iets anders. Toch maar eens aan beginnen.

Aantal inwoners van een land wordt ook anders door immigratie.
in Afrika is de gemiddelde leeftijd van de bevolking lager, veel jonge mensen.
zo kan ik nog wel wat factoren verzinnen ….
Dit gaat niet over de gemiddelde leeftijd maar het aantal inwoners dat een land minder telt. Met veel V doden en veel immigranten maken de cijfers niet echt inzichtelijk

In de laatste aflevering ging het even over onteigening en toen dacht ik hier aan. Is denk ik al wel een keer gedeeld.

Het onteigenen van huiseigenaren daar word al mee geëxperimenteerd.

Complotdenkers

Is de burgeroorlog in Frankrijk ‘gepland’?

#FranceRiots is de hashtag die je snel toegang geeft tot het Franse Nieuws over de burgeroorlog, want hoe zou je dit anders willen noemen? #GuerreCivile – Burgeroorlog.

Exact mijn gedachten, jij hebt het weer goed kunnen analyseren in je artikel waarvoor dank!

Er zijn hier in NL zoveel migranten bijgekomen en nog onderweg dat het hier ook een keer uit de hand kan gaan lopen. Ik denk dan: dat tuig komt hier niet voor niks, die komen met een ‘missie’.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan