Dotcom Radio

Sound of Freedom: We God’s children are not for sale!

Sound of Freedom: De aangrijpende film over kinderhandel, maar dit is slecht een klein stukje van de puzzel de 2 miljoen jaarlijkse slachtoffers ter wereld. Een waar gebeurd verhaal zonder de gruwelijkheden die er achter de schermen plaatsvinden. Dit moet stoppen. Delen is niet meer als je burgerplicht !!

Net als shaddow banning:

(van Ad Broere)
De uitzending van 9 juli over de broers Van Rossum in de voormalige DDR heeft me aan het denken gezet. De Stasi (de geheime dienst in de DDR) paste als een van de methodes toe om mensen psychisch te ontregelen door als de target persoon van huis was, zijn meubilair anders neer te zetten en verder geen sporen achter te laten. Ik denk dat deze methode met behulp van technologie ook in onze tijd en ja, ook in Nederland wordt toegepast, om via internet target personen te ontregelen. Bijvoorbeeld door het bereik zo te beperken dat de posts van de target persoon door een klein aantal mensen wordt gezien. Of door het aantal views te verkleinen. Ook merk ik al langer dat het aantal abonnees op dit kanaal kleiner wordt gemaakt. Deze methodes leiden tot het 'kijkcijfer-effect'. Er wordt gedacht dat de target persoon niet meer interessant is, want de belangstelling voor wat hij of zij te zeggen heeft vermindert. Ik heb steeds gedacht dat ik het wel mis zou hebben en dat er andere oorzaken zijn voor het minder bereik via de sociale media. Totdat ik de informatie hoorde over de Stasi praktijken. Psychologische oorlogvoering. Ook hier, andere tijden, andere methodes maar met hetzelfde doel. Ik ben niet gek.

Ad Broere telegram

en www.adbroere.nl

Twee weken gelden met de dotcom.radio podcast uitzending vanaf het terras hadden we nog een tijdvertraging in de uitzending waardoor ik veel montage werk had. Nu hebben we een stroomkabel ingegraven (lees uitgehakt) en vandaag een mini USB-c naar utp verloop kabel zodat we rechtstreeks met de modem zijn verbonden via het stroomnet. Met mooi weer dus vanaf het terras waar nu ook ramen staan aan de twee windige zijden. Weer een karwei klaar

dotcom.radio terras.jpg

Twee weken gelden met de dotcom.radio podcast uitzending vanaf het terras hadden we nog een tijdvertraging in de uitzending waardoor ik veel montage werk had. Nu hebben we een stroomkabel ingegraven (lees uitgehakt) en vandaag een mini USB-c naar utp verloop kabel zodat we rechtstreeks met de modem zijn verbonden via het stroomnet. Met mooi weer dus vanaf het terras waar nu ook ramen staan aan de twee windige zijden. Weer een karwei klaar

Bekijk bijlage 28710
Wat woon je daar toch prachtig, daar kan ik alleen maar van dromen..

Is het leven ‘te’ makkelijk voor de jeugd, … [?]

Fatsoenlijk, beleefd, betrouwbaar en goed opgeleide twintigers, waaronder mijn zoon, zijn een paar dagen bij mij. Genietend deze paar dagen van het simpele leven hier op het Franse platteland, jongelui die zeker niet te beroerd zijn om de handen uit de mouwen te steken.

Klein pluspuntje. Onze zoon (25) begint ook steeds meer te zien. Ongeprikt, cash, geen QR shit. Volgt dotcomradio en lezingen Mike. En zo ken ik nog een gezin met 3 gasten in die leeftijd. En diverse gezinnen met jonge kinderen die "alternatief" opgevoed worden. 🙏

En waar zijn al die saaie video's, ik kan ze niet 1-2-3 vinden. Misschien is het zo maar de reportage video is een shit video eerste klas ergernis. Laat niets zien noppes nada
Hij plaatst ze nog. Hij had ook een mooie reportage over Odessa vorig jaar. Hij zit ook op Twitter, misschien heeft hij daar inmiddels wat meer geplaatst? Ik kan er niet op, heb zelf geen Account.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan