Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat woon je daar toch prachtig, daar kan ik alleen maar van dromen..Twee weken gelden met de dotcom.radio podcast uitzending vanaf het terras hadden we nog een tijdvertraging in de uitzending waardoor ik veel montage werk had. Nu hebben we een stroomkabel ingegraven (lees uitgehakt) en vandaag een mini USB-c naar utp verloop kabel zodat we rechtstreeks met de modem zijn verbonden via het stroomnet. Met mooi weer dus vanaf het terras waar nu ook ramen staan aan de twee windige zijden. Weer een karwei klaar
Bekijk bijlage 28710
Dat dacht ik ook en die droom heb ik waar gemaakt voor relatief weinig geld en dat verhoogde terras heb ik zelf getimmerd om over de muur heen te kunnen kijken de wijde wereld heen.Wat woon je daar toch prachtig, daar kan ik alleen maar van dromen..
Klein pluspuntje. Onze zoon (25) begint ook steeds meer te zien. Ongeprikt, cash, geen QR shit. Volgt dotcomradio en lezingen Mike. En zo ken ik nog een gezin met 3 gasten in die leeftijd. En diverse gezinnen met jonge kinderen die "alternatief" opgevoed worden.Is het leven ‘te’ makkelijk voor de jeugd, … [?]
Fatsoenlijk, beleefd, betrouwbaar en goed opgeleide twintigers, waaronder mijn zoon, zijn een paar dagen bij mij. Genietend deze paar dagen van het simpele leven hier op het Franse platteland, jongelui die zeker niet te beroerd zijn om de handen uit de mouwen te steken.
Hij plaatst ze nog. Hij had ook een mooie reportage over Odessa vorig jaar. Hij zit ook op Twitter, misschien heeft hij daar inmiddels wat meer geplaatst? Ik kan er niet op, heb zelf geen Account.En waar zijn al die saaie video's, ik kan ze niet 1-2-3 vinden. Misschien is het zo maar de reportage video is een shit video eerste klas ergernis. Laat niets zien noppes nada