Dotcom Radio

Ik meende dat Thierry in het begin nog enthousiast over hem was. Dan neem ik aan dat Le Penne nog steeds de beste keuze is? Ondanks de niet al te sterke covid standpunten in het begin.

Meme’s week 26-06-2023 t/m 02-07-2023

Sarah Says schreef in haar recente artikel over organische bezoekers: “Het punt is dat organisch bereik tijd, consistente inspanning en talent vereist om inhoud te maken die mensen willen bekijken. We leven in een instant maatschappij – oftewel “ISTA-gram”. (Instant gratification / Directe bevrediging) Het probleem is dat dictatuur sluipenderwijs binnen komt geslopen, dat wordt dus de “niet aan zien komen” onvrede als je het nieuws niet zelf verzameld.

dotcom.radio aflevering 369 van 02-07-2023

Deze week in aflevering 369: Burger oorlog Frankrijk – Oekraïne verslagen – Geweld toepassen – Nu begrijp ik het pas helemaal – FvD verbieden – Wordt de derde helft afgeschaft? – Impeach Biden – eID goedgekeurd en meer, …

N.av de uitzending: positieve is dat ik ook merk in mijn omgeving dat de mensen veel meer bezig zijn met bewuste voeding en op zoek zijn naar natuurlijke remedies voor ziekten. Ik heb er bijna een dagtaak aan, eerst werd ik altijd wat uitgelachen maar nu bellen ze mij voor vragen over voeding, alternatieve geneeswijze etc.
Gevaccineerde zwager wil nu toch ineens maar wel met IVM beginnen..vertrouwen in regulier ‘geneeskunde’ wordt steeds minder bij de mensen.

8.55 uur en mijn Twitter limiet is weer 'op'

geen likes
geen nieuwe berichten plaatsen
geen retweets met commentaar
geen mensen terug volgen

wij doen meestal boodschappen op maandagmiddag

Lidl, veel lege vakken en de supermarkt bakker was gesloten, totaal geen brood
Bij de B1 supermarkt ook vele zaken niet bijgevuld en de slagersafdeling dicht

Kan toeval zijn op maandag (vertraging) ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan