Dotcom Radio

Hij plaatst ze nog. Hij had ook een mooie reportage over Odessa vorig jaar. Hij zit ook op Twitter, misschien heeft hij daar inmiddels wat meer geplaatst? Ik kan er niet op, heb zelf geen Account.
Twee volgers had hij op Twitter, geen belangstelling om nummer 3 te worden.

Sylvia, die ook schrijft op de site had een zelfde ervaring in Parijs, dat er geen zichtbare bewijzen waren maar hoorde de hele dag wel politie en andere 'diensten' rijden met sirenes.

Maar zolang ik geen video's etc zie met bewijzen van onbeschadigde gebouwen die we brandend hebben gezien beschouw ik het een dwaalspoor Debsy Ann

Yesilgoz en Jetten niet terug kunnen vinden bij WEF.
Jetten wel bij de trilaterale commissie (zoals Henk al zei):

En m.b.t Marijn Poels. De docu waar hij nu mee bezig is wordt alweer nummer 7!

Ik had van de week ook op haar naam gezocht. Er is wel eea te vinden ovef haar. Zal het later plaatsen als ik meer tijd heb achter me pc te duiken.

Yesilgoz en Jetten niet terug kunnen vinden bij WEF.
Jetten wel bij de trilaterale commissie (zoals Henk al zei):

En m.b.t Marijn Poels. De docu waar hij nu mee bezig is wordt alweer nummer 7!
Yesilgoz foute familie iig

Demissionair justitieminister Dilan Yesilgöz wil Rutte opvolgen en de nieuwe leider van de VVD worden. Ze heeft zich kandidaat gesteld als lijsttrekker.

De media pakken alvast groots uit. Ze schrijven onder meer dat Yesilgöz op haar achtste op een gammel bootje richting Europa zat. Er is echter een oude column opgedoken waarin ze schrijft dat het de Nederlandse regering was die haar uitnodigde en zelfs haar KLM-ticket betaalde.

Op dinsdag 13 september vorig jaar werd in Pakhuis de Zwijger het boek ‘Een politieke gevangene in Nederland, het verhaal van Hüseyin Baybasin’ van wetenschapsfilosoof Rein Gerritsen gepresenteerd.

Zeer dubieuze rol

Baybasin werd naar Nederland gelokt en zit hier een levenslange gevangenisstraf uit. De bewijslast is controversieel. Hij zegt het slachtoffer te zijn van een complot tussen voormalig secretaris-generaal van het ministerie van Justitie Joris Demmink en de Turkse overheid.

Demmink zou het strafproces tegen Baybasin onder druk van Turkije beïnvloed hebben omdat de Turken Demmink chanteerden met seksuele escapades met jonge jongens.

Wie speelde een rol in deze zaak? Niemand minder dan Yücel Yesilgöz, de vader van Dilan. Yücel heeft een zeer dubieuze rol gespeeld in de zaak Baybasin, weet justitieklokkenluider Huig Plug. “Dat kan niet ontkend worden.”

Yesilgöz en Frank Bovenkerk brachten in 1998 een boek uit, getiteld ‘De maffia van Turkije’. In dat boek is een hoofdstuk gewijd aan Baybasin.

Complot

Gerritsen schrijft dat hij in een tijdsbestek van drie maanden maar liefst 20 keer werd geïnterviewd door Yesilgöz en Bovenkerk. “Ze moeten hem minimaal twee keer per week langdurig gesproken hebben.”

In hun boek hebben Yesilgöz en Bovenkerk niet de waarheid neergepend, zegt Plug. Baybasin wordt in het boek afgeschilderd als drugsbaron. “En zoveel jaar later is Dilan de minister van Justitie.”

In 1989 deed Baybasin tijdens een persconferentie een boekje open over de nauwe samenwerking tussen de Turkse regering, het leger en de georganiseerde misdaad. Er wordt jaarlijks voor 50 miljard dollar aan heroïne via de Balkan-route naar Europa gesmokkeld, met Nederland als belangrijkste doorvoerhaven. Nog tijdens de persconferentie werd hij gearresteerd.

Baybasin kreeg levenslang op basis van telefoontaps, die later vervalst bleken te zijn. Gerritsen spitte de zaak uit en stuitte op een complot tussen de Turkse en Nederlandse veiligheidsdiensten, politie, ministers en Demmink.

Flauwekul-antwoord

“Wat heb je gedaan, Yücel? Jij weet dat Baybasin onschuldig is,” zegt Plug, die het boek aantrof in de vuilnisbak van de Scheveningse gevangenis, waar hij heeft gewerkt.

Plug, die de afgelopen tijd meerdere keren in de gevangenis belandde, voegt toe dat de mensen die achter Baybasin aanzaten nu ook achter hem aanzitten.

Gerritsen nam contact op met Dilan Yesilgöz. Hij legde haar op 30 april 2015 zestien vragen voor. Ze was op dat moment nog gemeenteraadslid in Amsterdam.

Drie maanden later ontving Gerritsen antwoord van Dilan. Ze schreef dat alle werkzaamheden die zijn uitgevoerd door de heer Yesilgöz ‘volgens de geldende wetenschappelijke en professionele normen en eisen’ zijn gebeurd.

“Dat is natuurlijk een flauwekul-antwoord, maar goed, ze moet natuurlijk haar vader beschermen,” aldus Plug. De demissionair justitieminister mocht vorig jaar beslissen of Baybasin vrijkomt of niet. Zijn huidige status: gedetineerd.

Yesilgoz foute familie iig

Demissionair justitieminister Dilan Yesilgöz wil Rutte opvolgen en de nieuwe leider van de VVD worden. Ze heeft zich kandidaat gesteld als lijsttrekker.

De media pakken alvast groots uit. Ze schrijven onder meer dat Yesilgöz op haar achtste op een gammel bootje richting Europa zat. Er is echter een oude column opgedoken waarin ze schrijft dat het de Nederlandse regering was die haar uitnodigde en zelfs haar KLM-ticket betaalde.

Op dinsdag 13 september vorig jaar werd in Pakhuis de Zwijger het boek ‘Een politieke gevangene in Nederland, het verhaal van Hüseyin Baybasin’ van wetenschapsfilosoof Rein Gerritsen gepresenteerd.

Zeer dubieuze rol

Baybasin werd naar Nederland gelokt en zit hier een levenslange gevangenisstraf uit. De bewijslast is controversieel. Hij zegt het slachtoffer te zijn van een complot tussen voormalig secretaris-generaal van het ministerie van Justitie Joris Demmink en de Turkse overheid.

Demmink zou het strafproces tegen Baybasin onder druk van Turkije beïnvloed hebben omdat de Turken Demmink chanteerden met seksuele escapades met jonge jongens.

Wie speelde een rol in deze zaak? Niemand minder dan Yücel Yesilgöz, de vader van Dilan. Yücel heeft een zeer dubieuze rol gespeeld in de zaak Baybasin, weet justitieklokkenluider Huig Plug. “Dat kan niet ontkend worden.”

Yesilgöz en Frank Bovenkerk brachten in 1998 een boek uit, getiteld ‘De maffia van Turkije’. In dat boek is een hoofdstuk gewijd aan Baybasin.

Complot

Gerritsen schrijft dat hij in een tijdsbestek van drie maanden maar liefst 20 keer werd geïnterviewd door Yesilgöz en Bovenkerk. “Ze moeten hem minimaal twee keer per week langdurig gesproken hebben.”

In hun boek hebben Yesilgöz en Bovenkerk niet de waarheid neergepend, zegt Plug. Baybasin wordt in het boek afgeschilderd als drugsbaron. “En zoveel jaar later is Dilan de minister van Justitie.”

In 1989 deed Baybasin tijdens een persconferentie een boekje open over de nauwe samenwerking tussen de Turkse regering, het leger en de georganiseerde misdaad. Er wordt jaarlijks voor 50 miljard dollar aan heroïne via de Balkan-route naar Europa gesmokkeld, met Nederland als belangrijkste doorvoerhaven. Nog tijdens de persconferentie werd hij gearresteerd.

Baybasin kreeg levenslang op basis van telefoontaps, die later vervalst bleken te zijn. Gerritsen spitte de zaak uit en stuitte op een complot tussen de Turkse en Nederlandse veiligheidsdiensten, politie, ministers en Demmink.

Flauwekul-antwoord

“Wat heb je gedaan, Yücel? Jij weet dat Baybasin onschuldig is,” zegt Plug, die het boek aantrof in de vuilnisbak van de Scheveningse gevangenis, waar hij heeft gewerkt.

Plug, die de afgelopen tijd meerdere keren in de gevangenis belandde, voegt toe dat de mensen die achter Baybasin aanzaten nu ook achter hem aanzitten.

Gerritsen nam contact op met Dilan Yesilgöz. Hij legde haar op 30 april 2015 zestien vragen voor. Ze was op dat moment nog gemeenteraadslid in Amsterdam.

Drie maanden later ontving Gerritsen antwoord van Dilan. Ze schreef dat alle werkzaamheden die zijn uitgevoerd door de heer Yesilgöz ‘volgens de geldende wetenschappelijke en professionele normen en eisen’ zijn gebeurd.

“Dat is natuurlijk een flauwekul-antwoord, maar goed, ze moet natuurlijk haar vader beschermen,” aldus Plug. De demissionair justitieminister mocht vorig jaar beslissen of Baybasin vrijkomt of niet. Zijn huidige status: gedetineerd.

De vader van Dilan heeft hele smerige handjes ookal staat hij als gerenommeerd politicus te boek.

Hij leidt of leidde ook een aftak van de PKK.

Hij handelde ook in heroïne op grote schaal.

In de periode dat Demmink zich bewezen vergreep aan 2 turkse jongetjes wilde NL dit stilhouden.

Erdo heeft een ruil met NL gemaakt omdat hij Baybassin ergens voor moest hebben.

Deze zat destijds in Engeland en hier had Turkije geen verdrag mee.

NL heeft Baybassin laten overbrengen naar NL zodat Dem zijn straatje werd schoongeveegd.

Hij zit hier idd al jaren vast zonder proces.

Wat hij heeft uitgespookt of juist tegen heeft gewerkt, dat weet ik niet meer.

Erdo en Yesilguz hadden er belang bij dat ze grip kregen op Baybassin.

Yesilguz werkte ook vanuit Turkije.

Er zit een link tussen Erdo en Yesilguz maar ben vergeten wat het was.

Zal wel met heroïne handel te maken hebben.

Ik heb net de film Sum of all fears gezien. Ik kijk weinig films meer behalve in het Filmhuis. Deze is wel goed maar hier en daar lastig te volgen aangezien Russisch niet ondertiteld is en het Engels evenmin, alhoewel dat laatste wel gaat. Gaat Trump nu dezelfde soort rol vervullen als de cia agent in de hoofdrol van de film? Alleen nu tussen Rusland en Oekraïne?

Van de week had ik haar ook al door de molen gehaald. Ik hoef het niet meer te plaatsen zie ik. haar man Rene werkt bij de GGZ. Ik plaats alleen nog een vertaald artikel.

De Nederlandse minister van Justitie Dilan Yeşilgöz is momenteel de topkandidaat voor het leiderschap van zijn partij en de premier van Nederland. Er zijn veel speculaties over het verleden van de beroemde politicus. Dus, hoe waar zijn de gemaakte claims? Wat is de houding van Dilan Yeşilgöz tegenover de terreurorganisatie PKK? De coalitieregering in Nederland werd in de nacht van 7 juli ontbonden vanwege onenigheid over het immigratiebeleid. Maart Rutte, de langstzittende president van Nederland, kondigde in de nacht van 7 juli zijn aftreden aan en kondigde aan dat hij zijn partij niet zal leiden bij de volgende verkiezingen en de actieve politiek zal verlaten.

In de eerste fase was het nog niet duidelijk wie de opvolger zou worden van Rutte, die al 17 jaar voorzitter is van de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie (VVD).

VVD VQA-voorzitter Eric Wetzels stelde dat het moeilijk is om de "grote voetsporen" te volgen van VVD-leider en premier Mark Rutte, die besloot te stoppen met de politiek, en wees naar Dilan Yeşilgöz-Zegerius door te zeggen: "Als iemand dit kan, is het Dilaan.".
INDIEN VERKOZEN, ZAL HIJ DE EERSTE VROUWELIJKE EN IMMIGRANT EERSTE MINISTER VAN NEDERLAND ZIJN

Dilan Yeşilgöz, de 46-jarige Nederlandse minister van Veiligheid en Justitie, maakte onlangs haar kandidatuur bekend. Yeşilgöz, die als kind vanuit Turkije naar Nederland emigreerde, wordt de eerste vrouwelijke president van de VVD, en de eerste vrouwelijke premier van Nederland met een migrantenachtergrond, als hij wordt gekozen.

ZO KONDIGDE HIJ DE KANDIDAAT AAN

Yeşilgöz kondigde op zijn sociale media-account aan dat hij kandidaat zou zijn met de volgende woorden:

“Ik heb besloten me kandidaat te stellen voor het partijleiderschap van de VVD. Het woord is nu aan de raad van bestuur en daarna aan de leden van de VVD. Ik neem in ieder geval graag de verantwoordelijkheid om ons land nog mooier te maken. " ERNSTIGE CLAIMS GEDAAN

Er zijn verschillende beweringen gedaan over het verleden en de afkomst van Dilan Yeşilgöz.

Dilan Yeşilgöz is de dochter van een vakbondsman Yücel Yeşilgöz, die werd geboren in Tunceli en werkte in de Revolutionaire Confederatie van Arbeidersvakbonden (DİSK) vóór de militaire staatsgreep van 12 september 1980.

Zijn vader vluchtte in 1980, direct na de staatsgreep van 12 september, uit Turkije en zocht asiel in Nederland. Er wordt beweerd dat hoewel Baba Yeşilgöz in Tunceli is geboren, hij een PKK-aanhanger is die zichzelf voorstelt als een zogenaamde 'Koerdistan-geboren'. Yücel Yeşilgöz, die zei een goede vriend te zijn van de leider van de separatistische terreurorganisatie PKK, Abdullah Öcalan, zei in een interview met NRC in 1998 dat hij niet zo hard werkt als Öcalan; Hij verklaarde dat Öcalan hard werkte voor de revolutie en het zogenaamde Koerdistan. Uit deze verklaringen van Yeşilgöz kunnen we opmaken dat hij nauwe banden heeft met de leider van de terroristische organisatie.

Een ander opmerkelijk punt over Yeşilgöz is dat hij een van de 5 van Turkse afkomst zijnde afgevaardigden is die de zogenaamde Armeense genocide in Nederland in 2018 erkende.

Om een vreemde situatie te noemen: er hangt een foto van een oude vrouw die een pistool vasthoudt aan de muur van de kamer van Dilan Yeşilgöz. Op de foto houdt een 106-jarige Armeense vrouw een AK-47 Kalashnikov-pistool vast.

Er wordt beweerd dat de foto de beweringen van Armenië over Karabach ondersteunt. Het heeft voor ons weinig zin om te denken dat een foto in zijn kamer geabstraheerd is van actuele politieke ideeën.

Wie is de vrouw op de foto?

De foto van Yeşilgöz die voor hem poseert, geeft een signaal af over de bezetting van Karabach door Armenië. Tijdens de Armeense bezetting van Karabach in 1990 was het plein waarop een 106-jarige Armeense vrouw werd gefotografeerd met een AK-47 Kalashnikov-geweer een symbool geworden voor de aanspraken van Armenië op Karabach.

IT heeft zijn komst te danken aan het Nederlandse asielbeleid

Laten we eens kijken naar de politieke houding van Yeşilgöz in Nederland.

Yeşilgöz is lid van een rechtse partij die een liberaal en streng anti-immigratiebeleid voert. In dit opzicht zou het juist zijn te zeggen dat het zichzelf tegenspreekt.

Dilan Yeşilgöz, actief in de politiek als lid van de Amsterdamse gemeenteraad, werd in 2017 gekozen als gedeputeerde vanuit de VVD. Yeşilgöz, voorheen staatsminister, is sinds vorig jaar minister van Justitie en Veiligheid.

Yeşilgöz, die zijn dankbaarheid uitsprak door te zeggen "Ik zou hier nooit zijn als er geen Nederlands asielbeleid was", leidde ook de onderhandelingen over het asiel- en immigratiebeleid.

Het kabinet viel toen het voorstel van andere coalitiepartners, de VVD, om vluchtelingen uit conflictgebieden na het einde van de oorlog terug te sturen en hen een gezinsherenigingsbeperking op te leggen, niet werd aangenomen.

In het geval dat hij algemeen voorzitter is; dat wil zeggen, als hij voorzitter wordt van een partij die tegen zijn politieke opvattingen is, zal hij zich als immigrant moeten aanmelden bij een partij die een strikt immigratiebeleid voert.

Hoewel hij Turkije bekritiseert in overeenstemming met zijn persoonlijkheid, zou het niet gepast zijn om Yeşilgöz succes te wensen, die een hoge status zal vervullen door zijn identiteit te negeren.

Het zou heel interessant zijn als iemand die de PKK niet zou omschrijven als een terroristische organisatie, waarvan Turkije, een van de diepgewortelde NAVO-landen, de leiding zou nemen in een gerenommeerd NAVO-land.

Als hij premier wordt, wat zal dat dan betekenen voor de door Nederland te nemen besluiten?

Haar zus Advocaat Berfin Yesilgöz heeft een paar interessante strafzaken gedaan waaronder die van Endstra en de aanslag op het Turkse consulaat op Museumplein.

Ik heb net de film Sum of all fears gezien. Ik kijk weinig films meer behalve in het Filmhuis. Deze is wel goed maar hier en daar lastig te volgen aangezien Russisch niet ondertiteld is en het Engels evenmin, alhoewel dat laatste wel gaat. Gaat Trump nu dezelfde soort rol vervullen als de cia agent in de hoofdrol van de film? Alleen nu tussen Rusland en Oekraïne?
Ik zie net dat hij ook op Netflix te zien is mét ondertiteling.

Gezondheid: Het EMG PERTH systeem is onvergelijkbaar (2)

Verstoring van onze natuurlijke frequenties maakt ons ziek terwijl versterking en herstel van onze natuurlijke frequenties onze gezondheid steunt en herstelt. Het werkt alleen met de juiste frequenties met de juiste eigenschappen.

Uit het artikel;
Bij specifieke klachten kan bij EMG PERTH kosteloos een individueel advies worden aangevraagd.

Zitten zij in NL gevestigd en is het een kliniek waar je kan laten behandelen? Ik kan via google alleen een informatieve site vinden van eentje die in Enschede zit.

• Leuk
Waarderingen: Binc
Uit het artikel;
Bij specifieke klachten kan bij EMG PERTH kosteloos een individueel advies worden aangevraagd.

Zitten zij in NL gevestigd en is het een kliniek waar je kan laten behandelen? Ik kan via google alleen een informatieve site vinden van eentje die in Enschede zit.
Dat is'm, Nederlandse arts Rinno Heidstra, ik ken hem persoonlijk. Geeft ook lezingen. Zijn praktijk wordt in het najaar omgevormd rondom dit systeem. Stond al een eerder artikel over op gedachtenvoer

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan