Dotcom Radio

Wat gaan we doen als de brief op de deurmat ligt met de uitnodiging voor het chippen?

https://video-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t42.1790-2/13500698_215986168795014_654689711_n.mp4?efg=eyJybHIiOjMwMCwicmxhIjoxNDg3LCJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6InN2ZV9zZCJ9&oh=b1353de17874a40859c38e14e2e2296a&oe=5815D68A
 
Het is een filmpje waarin Aaron Russo in een 10 min. interview op Infowars verteld over o.a. chippen en ik krijg het ook niet meer goed weergegeven. Zal mijn best nog eens doen.
 
In aflevering 25 China vergroot bijdrage Syrie, Battlefield America de Deep State schaduwregering, CIA klokkenluider, de Nederlandse media toen [nog] het tegenovergestelde, CETA, Belgie bezwijkt, Aardbevingen Italie - zonnestormen - Schumannfrequentie & CERN, leugens artsen en sigarettenindustrie, ultra fijnstof misinformatie, uien remmen kanker, rol van zwavelrijke groenen, wat leer je van je ouders?, misinformatie websites, Palasteinen mogen maar twee uur per week water halen, Italie zou volgens Israel een kwaad karma over zich afgeroepen hebben, 33.000 gewiste eMails H Clinton gaan naar buiten komen, Florijn, Gulden en andere gebakken lucht munten, financiele noodwetgeving, populiste komen aan de macht, http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-025-30102016.html
 
Net beluisterd,top uitzending weer!
En oh Mike, je bent zo heerlijk positief m.b.t Trump en de Clintonbende.
Hoop toch zo dat je gelijk krijgt en dat 8 november nu echt een omslagpunt gaat worden voor de hele wereld.
Henk, Mike, Ron en Arend, heel erg bedankt voor jullie inzet, ik kijk telkens weer uit naar een nieuwe uitzending!
 
Voot wie het wil volgen, hier een live-link naar de rally van Trump in Las Vegas. Hij staat op het punt om de menigte toe te spreken!



Mike
 
Jongens, het was weer een klasse uitzending. Bedankt.

Ook ik hoop dat het werkelijk positief voor Trump zal gaan verlopen.

Dorothé
 
In een emailconversatie met Arend Zeevat n.a.v. wat ik zei over de natiestaat in de vorige uitzending heb ik e.e.a. verduidelijkt, wat ik jullie natuurlijk niet wil onthouden:



Ik hanteer een libertarische visie die uitgaat van de feilbaarheid van de mens, wat ook de reden is waarom de Founding Fathers in Amerika zoveel grondwettelijke waarborgen hebben ingebouwd om absolute burgervrijheid te kunnen garanderen.

De populisten vertegenwoordigen dit libertarische mensbeeld, dat uitgaat van totale burgervrijheid, een zo klein mogelijke overheid en werkelijke vrije markt door middel van een op goud gebaseerde munt en antitrustwetten. Daarnaast zijn velen van hen voorstander van een op Zwitsers model gebaseerd systeem van volksraadplegingen, zoals bijv. Forum voor Democratie van Thierry Baudet. Zwitserland is trouwens wel een mooi voorbeeld van hoe een land goed georganiseerd kan zijn: het is een federatie bestaande uit zelfstandig opererende kantons. Zwitserland verbiedt ook wapenbezit niet en kent NIET OF NAUWELIJKS misdaad (behalve nu er 'vluchtelingen' worden toegelaten).

Ik begrijp heus wel dat vele, zo niet alle, landen tot stand zijn gekomen door een streek van de pen op een landkaart en dit heeft al genoeg problemen met zich meegebracht (zie bijv. het steeds oplaaiende conflict tussen India en Pakistan of de twee Korea's), maar het is wat het is. We zien nu al wat voor RAMP de open grenzen van de Schengen-landen met zich meebrengt, vooral met de massale vluchtelingenstroom naar Duitsland en Zweden. Ook begrijp ik dat nodeloze door het westen uitgelokte oorlogen deels verantwoordelijk zijn voor deze vluchtelingenstroom en dat we dit tot op zekere hoogte ook over onszelf hebben afgeroepen. Maar ook dat is wat het is.

Wat nu van belang is, is nationalisme om het monster van globalisme het hoofd te bieden. Alles moet kleiner en soevereiner. We hebben in onze eigen landen al genoeg problemen die we op moeten lossen om het gewicht van de rest van de wereld ook nog op onze schouders te dragen. Gisteravond heb ik nog een speech gezien van Trump, waarin hij nota bene zegt dat Syrische en Irakese oorlogsvluchtelingen geholpen moeten worden, maar dan wel in de eigen regio en de Golfstaten mogen ervoor betalen, want die hebben poen zat. Waarom moeten wij een door linkse progressievelingen aangepraat schuldgevoel dragen en hier naar handelen?

Dus hoe moet het nu verder? Grenzen dicht en eerst orde op zaken stellen in eigen land. Iedereen die hiernaartoe wil komen moet dit op LEGALE wijze doen en daarvoor zullen strikte criteria worden gehanteerd, waarbij een PRODUCTIEVE BIJDRAGE aan de samenleving op nr. 1 staat. Het moet afgelopen zijn met de slachtoffercultuur en de strijd om wie het zieligst is, zoals bijv. in Engeland gebeurt:

https://www.rt.com/uk/363288-homeless-sleep-rough-help/

Hoe ik de natiestaat zie? Als een soevereine staat met een eigen munt, gerund door een kleine overheid die als GRONDWETTELIJKE taak heeft om de burgervrijheden te beschermen en waarborgen. Dit moet een gedecentraliseerde overheid zijn, die voor belangrijke beslissingen regelmatig het volk raadpleegt en de uitslag van referenda ook daadwerkelijk beschouwt als bindend. Een staat die de NATIONALE identiteit en cultuur bovenaan zet, alsmede de EIGEN BURGERS. Een staat die zijn eigen grenzen bewaakt en zeer selectief is in wie er wel of niet binnen mag komen. Een staat waarin gezag weer een gezonde plaats krijgt, om excessief en decadent gedrag te voorkomen en bestraffen. Daarnaast een staat die economische en culturele betrekkingen onderhoudt met andere soevereine staten, ik ben geen voorstander van isolationisme.

Heel praktisch allemaal, geen zweverige praat maar juist een erkenning van de feilbaarheid van de mens en dat deze in goede banen moet worden geleid op basis van traditionele normen en waarden. We hebben de laatste 30-40 jaar gezien wat er gebeurt als we deze tradities loslaten en het gezins- en samenlevingsverwoestende cultureel marxisme de vrije loop laten. Dit moet op niet mis te verstane wijze de kop in worden gedrukt!

We hebben in het westen een redelijke vorm van beschaving weten te bevechten. Deze is gebaseerd op christelijke normen en waarden en daar valt heel veel over te zeggen, maar het heeft er in ieder geval toe geleid dat deze westerse normen en waarden een samenleving hebben gevormd die het gezin, de belangrijkste eenheid van de mensheid, centraal stelt en in het verlengde daarvan een familie, een stam en een volk en land. Deze traditionele samenleving wordt nu van binnenuit ondermijnd en bedreigd en dat kunnen en moeten we niet toestaan! Wachten op een 'evolutionaire sprong' is zinloos, mocht het ooit zo ver komen dan zijn we allang reddeloos verloren. Rusland is een mooi voorbeeld van hoe het wel moet en wat mij betreft volgen we hun lichtende voorbeeld. Dat is overigens aardse en nuchtere verlichting!

Het probleem is niet eens de vluchtelingen, het probleem is het cultureel marxisme dat onze westerse samenlevingen van binnenuit ondermijnt. Daarom moet de redding ook van rechts komen en tevens van MANNEN, want vrouwen met hun hyperemotionele verzorgingsmentaliteit zijn geboren culturele marxisten. Ik denk niet dat er iemand is die het beter kan zeggen dan Black Pigeon Speaks in deze video, waarmee ik mijn betoog afsluit:



Mike

 
Mike,

Mijn complimenten voor deze uiteenzetting. Omdat ik steeds je posten lees, was me jouw standpunt wel al duidelijk. Echter geweldig hoe je het hier even zeer duidelijk neerzet.
Bedankt.
Mij lijkt dat ook de beste oplossing.

Dorothé
 
Dank, Dorothe. Ik zal je nog blijer maken, want de discussie duurt voort. Hier mijn laatste reactie:



Het dualistische principe van de natuur hoort bij de aardse creatie en vormt dus de realiteit waar onze ziel mee te maken heeft zolang deze huist in ons aardse pak. Jij verwart dualiteit met dualisme. Dualiteit is wanneer twee tegenovergestelde polen tot elkaar aangetrokken zijn om de eenheid te herstellen, twee-eenheid dus. Dualisme is twee tegenovergestelde polen die elkaar afstoten, tweespalt, tweestrijd dus. Ik heb het over dualiteit gehad, geen dualisme.

Toch bestaat mijn realiteit soms wel degelijk uit dualisme en stoot ik bepaalde zaken (en mensen) af. Dat komt omdat mijn liefde als man voorwaardelijk is en niet onvoorwaardelijk. Geen enkele krijger knuffelt zijn vijand dood, hij kan enkel liefde tonen voor diegenen die hij met zijn leven verdedigt! Die vijand is het cultureel marxisme dat Vader Staat tot de 'ouder' van ieder van ons maakt. Deze moet te vuur en te zwaard worden bestreden, omdat dit een satanische creatie is die zich tegen het leven zelf keert en dus onze FUNDAMENTELE MENSELIJKE WAARDEN, gebaseerd op DUALITEIT, ondermijnt en uiteindelijk verwoest. Het keert zich tegen de Schepper en daarmee alle schepsels en is een VIJAND van de creatie zelf! Daarmee helpen al jouw mijmeringen niet, want met je vele woorden en je intellectuele benadering schiet je m.i. je doel voorbij.

Voorbeelden van libertarische alfamannen in de geschiedenis zijn niet zo snel te geven, want de powers-that-be hebben er alles aan gedaan om het libertarische experiment in Amerika te doen falen. Met de komst van Trump lijkt hier nu - hopelijk voorgoed - een eind aan te komen. Dit zal een keerpunt worden voor de rest van de westerse wereld, net als de Brexit al een keerpunt vormde voor de populariteit van Trump. Er is een zeer grote meerderheid van mensen met gezond verstand die de politieke correctheid meer dan zat zijn. Deze uiting van cultureel marxisme is echter dusdanig verwoestend dat velen zich niet durven uit te spreken. Trump creeert in Amerika een klimaat waarin het OK is om gebruik te maken van je vrijheid van meningsuiting, zonder dat je automatisch wordt uitgemaakt voor 'racist', 'xenofoob', 'homofoob', 'islamofoob', 'antisemiet', 'vrouwenhater', etc. Hier in Europa zijn we nog niet zover, maar dat is een kwestie van tijd, de verandering is al voelbaar! Dus wacht maar af, ook hier zullen libertarische alfa's opstaan, het eeuwenlang onderdrukte libertarisme is de nieuwe politiek!

Voor wat betreft de blanke, christelijke waarden, daar schreef ik al over dat er heel veel over gezegd kan worden en dat heb ik in de afgelopen jaren ook gedaan op mijn forum. Ik denk niet dat je iemand vindt in Nederland die meer kritisch is op de blanke kolonistische geschiedenis. Wij zijn de jongste telg van de menselijke familie en zijn spirituele pubers. Wij hebben racisme, seksisme, homofilie, pedofilie, marxisme en allerlei andere uitingen van de anti-creatie uitgevonden. Ik kan er een boek over schrijven, maar dat zal ik je besparen.

Laat ik het zo zeggen: de satanisch/luciferiaanse krachten haten christenen. Daarom sturen ze ook hordes moslims op ons af, die stilletjes vrijwel allemaal voor de satanische shariawet zijn, OOK DE GEMATIGDEN (daarom laten gematigde moslims de excessen in hun religie ook gebeuren, het zijn de beta's van de moslimwereld). Met al hun fouten geloven christenen tenminste nog in God, een Schepper. Met al onze tekortkomingen als westerse blanken hebben we op basis van deze normen en waarden een redelijke mate van vreedzame beschaving in Europa weten te creeren. Ik ga nl. niet uit van wat wenselijk is, maar van wat er is. Die landsgrenzen zijn er nu eenmaal, of ze nu kunstmatig zijn of niet. Die christelijke cultuur is er nu eenmaal. Die rechtse tegenbeweging om te houden wat we hebben is er nu ook eenmaal.

In tegenstelling tot jou ga ik niet uit van utopieen en keer ik me dus niet tegen landsgrenzen, tegen christelijke waarden en tegen de rechtse populisten. In de dualistische realiteit keer ik me tegen alles en iedereen die dit wil ondermijnen: globalisten, moslims, zionisten en links-progressieve culturele marxisten. Dit zijn mijn vijanden en deze bestrijd ik met elke vezel in mijn lijf.

Er is geen tijd voor interne zoektochten naar een evenwicht tussen yin en yang. Het evenwicht is zo doorgeslagen naar het collectivistische yin dat er eerst een individualistische, patriarchale yang-kracht moet komen om de balans te herstellen. Aangezien een patriarch echter geen onderdrukker is maar een krachtige BESCHERMER zal dan pas de gewenste balans ontstaan tussen het vrouwelijke en het mannelijke. Maar daarvoor zullen politiek correcte, overgefeminiseerde vrouwen dus eerst een flink toontje lager moeten zingen! In dat proces bevinden we ons nu, want de linkse schreeuwers hebben hun hand overspeeld en hun dagen zijn geteld, waarna we weer normaal kunnen doen met z'n allen en terug kunnen keren naar traditionele omgangsvormen. Herinner je je nog de tijd dat mannen een stoel aanschoven voor een vrouw, een deur openhielden voor haar en haar hun jas gaven als ze het koud hadden? Dat zijn dus die 'onderdrukkende' patriarchale monsters!

Aan het eind schrijf jij:

"In essentie gaat het dus nog steeds om een strijd tussen barbaars collectivisme en een moreel gefundeerd individualisme, met een volledig autonoom zelfbeschikkingsrecht over zowel het eigen innerlijk als uiterlijk leven. Dat moet jou als libertariër toch als muziek in de oren klinken Mike!"

Mee eens, geen speld tussen te krijgen. Maar heb je daar nou zoveel woorden voor nodig?

Mike


 
Is het een idee om praktische zaken als; wat voor verlichting (led, halogeen, kaarsen ;) ) zijn het verstandigst en kies je liever voor bespoten fruit/groente of laat je ze liever liggen als ze gmo zijn etc. te bespreken?
 
Zie hier het verschil in kleurtemperatuur van lampen
http://gedachtenvoer.nl/page/led-licht-vs-daglicht-gezondheid.html

En bespoten / onbespoten / gmo is toch eigenlijk geen punt meer.
Ik ga voor de eigen volkstuin, dan weet ik wat ik eet

Het enige probleem wat ik nog heb zijn de Chemtrails

Ik heb al een kas van 42 m2 maar ook daar moet ik water gebruiken
Ik zuiver dat al een beetje met bananenschillen maar meer ideeen zijn welkom
 
Bedankt, maar ik heb de mogelijkheid voorlopig (!) niet voor een tuin. Ik ga nl. naar het buitenland.
 
In Debat: Natie staten of-te-wel Hoe zou jij onze toekomst willen zien qua politiek bestuur

Deze week kreeg ik na de opname van dotcom.radio een verzoek van Arend om wat uitgebreider in te kunnen gaan op het onderwerp natiestaat. Dit leek mij niet zo'n goed idee omdat we nu al moeite hebben om de belangrijkste onderwerpen de revu te laten passeren. Mijn voorstel was een artikel wat we even aanstippen in de uitzending. - Henk

Dit leverde een "levendige" discussie op waar eigenlijk de uitslag alleen maar hoopgevend is, ... als we dat voor elkaar kunnen krijgen
http://gedachtenvoer.nl/page/in-debat-NatieStaten.html
 
In ieder geval zondag geen discussie, want ik ben er niet bij. Ik ga de film Down to Earth bekijken en dat is een matineevoorstelling.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.478
Berichten
505.594
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan