Dotcom Radio

De vraag is: heeft-ie dezelfde kwaliteiten als Poetin? Of zal hij zich laten ringeloren door zijn eigen kabinetsleden?

Mike

Weer veel van opgestoken! Ik hoop dat je het bij het juiste eind hebt Mike.

Mooi nieuw logo hier bovenaan btw :D

In aflevering 28: Veel mensen zien Poetin niet als de slechterik, Verschil persoonlijke stemmen en kiesmannen VS, Onthutsende verklaring Poetin, Vraag van een luisteraar, Vraag: verplichte vaccinaties, Dupont & Teflon, Plaatjes op sigarettenverpakkingen, Vitamine D aanpassen, Hoe leg je uit dat Chemotherapie niet werkt, Video over ons geldsysteem in 15 talen ondertiteld, Tegenstellingen Clinton & Trump in de gehele wereld, Vele pro Trump mensen kwamen niet aan het woord in de media, Paul gemist, De dood van het culturele Marxisme, Odrama, & Globama, munitie transport naar Europa, Nederlandse onderzeeboot, Nagel Farage & Trump, IDF fondswerving, Biologische boer, .. Islamieten bestudeerd, Als je een stem uitgebracht hebt kun je niet klagen, veel speculaties in de VS, veel video's op de site en meer info .... http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-028-13112016.html

Hallo Henk, Onlangs kwam ik een interessant item tegen; het ging over een reporter van een programma dat Galileo heet. Deze reporter ging een test doen met zijn gezondheid door een maand alleen op patat te gaan leven, aangevuld met een vit. B-complex, C, D en E. Verder krijgt hij mineralen als chroom, magnesium, calcium, selenium en zink. Bij de patat kan hij natuurlijk mayonaise eten of een andere saus. De enige bron van dierlijk voedsel zou dus alleen een beetje eigeel zijn via de mayonaise. Verder kunnen we er vanuit gaan dat hij standaard frituurvet gebruikt....hij krijgt dus een maand lang veel onverzadigd vet binnen, het gangbare vloeibare frituurvet bevat ongeveer 76 gram per 100 ml, onverzadigd vet en 16 gram verz. vet (bron Diamand label). Volgens wikipedia bevat een portie patat van 100 gram, 2,3 gram verzadigd vet en 11 gram onverzadigde vetzuren.

Nu komt het interessante wat mij betreft: hij heeft zich vooraf laten testen qua conditie en bloed....en ook achteraf. Nu blijkt het dat zijn cholesterol achteraf is verslechterd....dit terwijl hij toch ruimschoots het meest plantaardige (onverzadigde) vetten heeft gegeten. Kunnen we misschien tot de conclusie komen dat het verhoogde cholesterol door het eigen lichaam is geproduceerd omdat het goede bouwstoffen tekort komt er verhoogde celvernieuwing bezig is om schade te beperken? Of verhoogde celafbraak, die weer opgevangen moet worden? De verhoogde cholesterol komt in ieder geval niet van het voedsel neem ik aan....hij zal vast "verantwoord" hebben gefrituurd, en de mayonaise is ook van "gezonde" olie gemaakt, zoals de voedingsindustrie en voedingscentrum altijd zeggen. Kun je het eens in de groep gooien?

- See more at: http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-028-13112016.html#sthash.SmDKx1qg.dpuf

Hier een reactie uit 'de groep' (wel een andere groep ;) )
Een maand lang enorm veel meervoudig onverzadigde vetten dus. Deze zijn funest voor je schildklier. En laat een verhoogde cholesterol nu nou net een grote indicatie zijn van schildklierdisfunctie dan wel te weinig schildlierhormon in je cellen.
In vroeger en betere tijden werd een schildlierdisfunctie mede gediagnosticeerd d.m.v. een verhoogde cholesterol.
Mysterie opgelost, het lichaam verhoogd zelf de cholesterol om deels te compenseren voor de verminderde schildklierfunctie.

In aflevering 29 Bijdrage luisteraar, "Oorlogsdreiging?, open brief nieuw onderzoek MH17, Windows 10 spionage, AVAAZ & Sorros, B12 tekort, Obama rechten Indianen, vaccinaties in de media, Nepnieuws censuur leefbewust, effect van artikelen in de alternatieve media, ouderenzorg betaalbaar, 10 dogma's moderne wetenschap, depressie sessies, depressie sessies, gratis kruidengids, goede darmmicroben, vuile was (bacteriën), radioactiviteit emissies, junkfood commercials, Hamer eBook download, nachtblindheid / gal, fakenieuws filter Facebook, Twitter. Vragen aan allen, kijk je TV, lees je de krant en hoe verzamel je dan al het nieuws, Conclusie, er zijn veel informatie analfabeten, tijdgebrek voor de snel voortschrijdende nieuwsfeiten, Opwarming van de aarde misinformatie, Het aanwakkeren van tegenstellingen maakt mensen onzeker over hun eigen toekomst, verliezen van het zicht op belangrijke zaken, betaalde protesters, Sorres 60 minutes, Paars Amerika, vorming kabinet Trump, wat zijn Neocons, Mike, waarom ik (nog) achter Trump sta zie link, Nobody for President, humor kaptalisme verklaard - See more at: http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-029-20112016.html#sthash.LpJeQ7AN.dpuf

Ik luister nu de uitzending terug en hoorde dat over the Simpsons, wat ik zelf ook hier op forum had gepost. Maar in 'De wereld draait door' ( oke over betrouwbaar gesproken ;) ) gaf iemand 'toe' dat hij in fake news op Facebook was gevallen, dat was dat Simpsons filmpje want dat bleek toch nadat Trump daadwerkelijk van de roltrap ging gemaakt te zijn en niet daarvoor zoals gesuggereerd.

Ik luister nu de uitzending terug en hoorde dat over the Simpsons, wat ik zelf ook hier op forum had gepost. Maar in ‘De wereld draait door’ ( oke over betrouwbaar gesproken ? ) gaf iemand ‘toe’ dat hij in fake news op Facebook was gevallen, dat was dat Simpsons filmpje want dat bleek toch nadat Trump daadwerkelijk van de roltrap ging gemaakt te zijn en niet daarvoor zoals gesuggereerd.

Inderdaad muis, ik hoopte eerlijk gezegd ook wel op zoiets:

&t=1s

Het filmpje van de roltrap komt uit de aflevering 'Trumptastic Voyage' van een maand na de kandidaatstelling van Trump.

Mike

Het gezondheid en politieke nieuws wel doordacht
In aflevering 30: reacties: Soros niet meer welkom in Rusland, valse nieuwssites, fijnstof, EU crisis 4 december?, geen bescherming meer voor Monsanto, Trump & Putin tegen ISIS, Elite blijven graaien, Petitie tegen ABN AMRO, troll meldt zich, Kill Obama Bill(s) gezondheid nieuws o.a. zwangerschapdepressie, aluminium in vaccin, vitamine D en borstkanker CERN en het politieke nieuws met o.a. Trump droogte de internationale pers af en noemt ze leugenaars. .... - http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-030-27112016.html#sthash.73YwOdXa.dpuf

Hier is essentieel dezelfde discussie die ik heb met Arend Zeevat. Luister naar de argumenten van Mike Rivero:

Mike

dotcom.radio extra: Preventieve gezondheidstesten
In de 31 ste aflevering van dotcom radio een verslag van mijn jaarlijkse preventieve gezondheid test bestaande dit jaar uit de NES scan, vitamine K2 meting en de AGE test ....
http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-031-29112016.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan