Dotcom Radio

De (wappie) strijders van nu zijn de helden van de toekomst.

Kent u dat gevoel van moedeloosheid wanneer je de toegenomen schade om je heen ziet. Dit gevoel ondanks het vertrouwen dat ze deze oorlog die ze met ons begonnen zijn niet zullen winnen. Deze oorlog heeft al zoveel slachtoffers gemaakt.

Mooi artikel, en ik heb de 1e 30 minuten v d video gekeken en vind het een geweldig interview.

1000023058.jpg

Meme’s week 01-10-’23 tot 08-20-2023

Zelf sta ik er eigenlijk van versteld dat er elke dag weer een onderwerp voorbij komt waar ik een meme van kan maken, een enkel woord voor een rijm of spreuk. Meestal maak ik die zelf, aan creativiteit geen gebrek. Alleen een echte topper zat er niet bij of, … is de shadow ban op internet zo effectief [?] PS. dé kracht van een Meme is als hij doorgestuurd wordt, …. ‘t is maar dat je het weet !!

Ben nog even aan het zoeken geweest naar waarom juist het jaar 2030 zo belangrijk is voor [HUNNIE]. Kwam onderstaande tegen maar geen flauw idee of dit betrouwbare info is. Ik ga later nog even verder zoeken.

The year 2030 is the year drawn in the sand upon which the Father in Heaven will no longer permit satan to have his way here on Earth! There will not be a demonic Great Reset or Great Transformation permitted beyond that point. Through the Father in Heaven, and His Son, Your Redeemer, and through the Power of the Holy Spirit, there will be a Great Awakening in which all souls here on Earth will experience an interior presence of the Power of the Holy Spirit and an awakening to each and every child of God’s mission for each of us here on Earth.

Ben nog even aan het zoeken geweest naar waarom juist het jaar 2030 zo belangrijk is voor [HUNNIE]. Kwam onderstaande tegen maar geen flauw idee of dit betrouwbare info is. Ik ga later nog even verder zoeken.

Doorgeplaatst van deze site:

Ik heb nog geen oordeel over de betrouwbaarheid.

Doorgeplaatst van deze site:

Ik heb nog geen oordeel over de betrouwbaarheid.
Lijkt dus om een channeling te gaan, dwaalspoor lijkt me. Maar de vraag "waarom is juist 2030 zo belangrijk" houdt me wel bezig.

Klokkenluider zegt dat Oekraïne organen van kinderen oogst, bevestigt Russische militaire rapporten

Vera Vayiman, die zegt lid te zijn van de OVSE en tussen 2019 en 2022 in Oekraïne werkte als onderdeel van een waarnemingsmissie, deed de gruwelijke onthulling in een video-interview

En zo’n land steunt onze regering. om je dood te schamen.

“Niet uitgelokte aanval” of een Deep State oorlog?

Israël heeft een van de meest geavanceerde hightech legers en inlichtingendiensten, dus er klopt iets niet aan dit narratief. Zoals, hoe kan iemand in hemelsnaam een verrassingsaanval op Israël uitvoeren?

Maar hoe zit het dan met de woorden van Q dat er geen oorlog zou komen? Als Q gerelateerd is aan Trump, en een milliraire operatie, hoe moet dat dan gerijmd worden met wat nu gaande is? Niet dat ik geen vertrouwen heb in Trump maar de realiteit nu laat iets anders zien. Tuurlijk laten ze hun sporen na op social media zoals Twitter en dat zal ook meteen het bewijs kunnen zijn voor tribunalen vermoed ik. Ik denk dat we buiten de genoemde landen waar geen alarm is afgegaan de branden van Hawaï ook onder kunnen scharen. Die branden behoren ook tot oorlog en vernietiging. Dus nu overal waar de pleuris uitbreekt en geen alarm gaat is een waarschuwing dat er directe en moedwillige oorlog word gestart.

En die vaccins, er is niemand die bewezen heeft wat erin zit zoaks grafeen. Wat wel heel duidelijk is is dat er toch mensen in leven blijven die vaccin genomen hebben. Het veranderd het menselijke DNA. In de vorm van ziektes zoals hart problemen kanker etc. Maar ik vraag me dus ook af of onder die vaccins varianten zijn die mensen aansporen tot geweld iplv alleen verzwakken.

Maar hoe zit het dan met de woorden van Q dat er geen oorlog zou komen? Als Q gerelateerd is aan Trump, en een milliraire operatie, hoe moet dat dan gerijmd worden met wat nu gaande is? Niet dat ik geen vertrouwen heb in Trump maar de realiteit nu laat iets anders zien. Tuurlijk laten ze hun sporen na op social media zoals Twitter en dat zal ook meteen het bewijs kunnen zijn voor tribunalen vermoed ik. Ik denk dat we buiten de genoemde landen waar geen alarm is afgegaan de branden van Hawaï ook onder kunnen scharen. Die branden behoren ook tot oorlog en vernietiging. Dus nu overal waar de pleuris uitbreekt en geen alarm gaat is een waarschuwing dat er directe en moedwillige oorlog word gestart.

En die vaccins, er is niemand die bewezen heeft wat erin zit zoaks grafeen. Wat wel heel duidelijk is is dat er toch mensen in leven blijven die vaccin genomen hebben. Het veranderd het menselijke DNA. In de vorm van ziektes zoals hart problemen kanker etc. Maar ik vraag me dus ook af of onder die vaccins varianten zijn die mensen aansporen tot geweld iplv alleen verzwakken.
Waar zegt Q dat er geen oorlogen komen ? Voorlopig zijn deze tussen slecht en slecht, totdat we aan het randje komen. En dan zal er ook een zichtbare komen tss goed en slecht, omslecht definitef uit te roeien. En deze laatste is al geruime tijd bezig, ook dat zou je toch moeten weten.

Elk mens kan aangespoord worden tot geweld/slecht, de zaak is om jezelf te controleren.

Waar zegt Q dat er geen oorlogen komen ? Voorlopig zijn deze tussen slecht en slecht, totdat we aan het randje komen. En dan zal er ook een zichtbare komen tss goed en slecht, omslecht definitef uit te roeien. En deze laatste is al geruime tijd bezig, ook dat zou je toch moeten weten.
Nou had dat toch vaak genoeg op dotcom gehoord dat er geen civil war zou komen. Maar goed, zal het wel verkeerd begrepen hebben. En dus nee, dag is al heel lang mijn punt dat ik dat dus niet weet. Mijn beeld was dat de bedoeling was om de reguliere media te exposen. En dat ook door middel van demo’s en anderen bewust te maken. En dat is alles. Dus verder weet ik dat idd niet behalve dat er een soort van continue strijd heerst wat ik niet kan plaatsen en allesbehalve fijn vind en mij volstrekt onduidelijk is jammer genoeg. Jammer dat ervan uitgegaan word dat ik zou weten dat dit werkelijk zou gebeuren.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan