Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 425 van 28-07-2024

Deze week in aflevering 425: Internet storing test voor US November ’24 – ARD TV Rusland heeft gewonnen – Joe Biden stopt – Operatie Wrap Speed – Trump schutter handelde niet alleen – Parijs expeositie geboeide kinderen verrichten sekshandelingen – en meer, …

 
In tijden van ‘plotseling’ denken aan gezondheid preventie [?]

Eigenlijk wel surrealistisch als je zoveel zieke mensen om je heen ziet. Maar juist nu dat er allerlei manier bedacht worden om mensen op vele manieren mRNA te besmetten lijkt me dat uitermate belangrijk

Ik zit de testuitslagen te bekijken, snap er niet heel van maar klopt het dat je vit. c tekort hebt (rood)?
 
Ik zit de testuitslagen te bekijken, snap er niet heel van maar klopt het dat je vit. c tekort hebt (rood)?
Ja ik neem Vit C liposomaal maar die staat in Fr in de koelkast en heb ik nu niet bij. Wellicht moet ik de dosis verhogen bij mijn detox die ik sinds een half jaar doe
 
Goede avond Henk en Mike en iedereen.
Om ons te verwarren wordt er veel uit de kast gehaald met als gevolg dat we er zelf soms intrappen.
Ik neem David Icke al behoorlijk lang serieus, maar het valt me op dat hij de laatste tijd met vrij onzinnige
dingen op de proppen komt naast de zeer doordachte.
In deze video komt hij met een slecht onderbouwde bewering dat er momenteel erg veel mensen van het een op het andere moment veranderen in demonen. (Zwarte ogen en spitse oren) Hoe komt ie erbij? Dus ik kijken op Google... En waarempel... Ja hoor! (Google resultaat) Het kijken op Google is natuurlijk om te zien of er iets wordt opgeklopt in de corrupte wereld... Of misschien LSD in sommige producten???
 
Meme’s week 29-07-’24 tot 04-08-2024
Goede avond Henk en Mike en iedereen.
Om ons te verwarren wordt er veel uit de kast gehaald met als gevolg dat we er zelf soms intrappen.
Ik neem David Icke al behoorlijk lang serieus, maar het valt me op dat hij de laatste tijd met vrij onzinnige
dingen op de proppen komt naast de zeer doordachte.
In deze video komt hij met een slecht onderbouwde bewering dat er momenteel erg veel mensen van het een op het andere moment veranderen in demonen. (Zwarte ogen en spitse oren) Hoe komt ie erbij? Dus ik kijken op Google... En waarempel... Ja hoor! (Google resultaat) Het kijken op Google is natuurlijk om te zien of er iets wordt opgeklopt in de corrupte wereld... Of misschien LSD in sommige producten???
Ik heb aan 'normale' mensen al de handen vol.
 
Meme’s week 29-07-’24 tot 04-08-2024

“Morgen wordt alles beter”. Natuurlijk, dat is toch de reden dat je ‘leeft’ om de dag van morgen beter te maken? [Grrr] Daarom snap ik de ‘levensloosheid niet” ~ “De, ik zie wel mentaliteit” ~ Ja ik snap het wel, iedereen leeft in die droomwereld die ‘de Matrix’ wordt genoemd. Ik zie graag alles met open vizier tegemoet zodat ik gepaste maatregelen kan nemen ver voordat de kudde dat ‘ziet’ of reeds ervaart.

 
@fatsnotbad, hebben we hier iets aan?

Genetests tonen aan dat twee vijfde van de Ashkenazi-joden afstamt van vier vrouwen​


 
Waarom 'founding mothers' en niet, zoals gebruikelijk, aartsvaders? De hele bijbel staat vol met aartsvaders en niet aartsmoeders. Hier is een hele simpele reden voor: alleen het zaad van een man kan een kind verwekken. De man geeft leven, de vrouw draagt en baart leven.

Wat was er eerst, de kip of het ei? Antwoord: het ei. Nooit begrepen waar deze vraag op sloeg. Vraag je ook: wat was er eerst, het zaadje of de plant? Iedereen zegt dan toch meteen: het zaadje, toch? Een aartsmoeder kan dus helemaal niet aan de oorsprong staan van een ras.

De joden zelf beweren af te stammen van de bijbelse aartsvaders Abraham, Isaak en Jakob, maar iemands 'joods-zijn' loopt via de moeder. Kortom, er is hier sprake van groot bedrog. Mijn hypothese is dat het hier gaat om een hybride soort van mensen met gevallen engelen. Daarom zijn ze ook zo onmenselijk. Zij zijn niet zoals wij.

Mike
 
Ze stellen zich boven het goyim, omdat ze beweren uitverkoren te zijn.
Wie dat ooit bedacht heeft?
Daarnaast doen ze alles af met of Holocaust of antisemitisme:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.142
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan