Antwoord van de burgemeester
Geachte heer
Wat uw aanvraag voor voorafgaande verklaring van werken betreft, is de Mairie slechts de tussenpersoon tussen u en de autoriteiten die uw aanvraag onderzoeken.
Het verzoek om bijkomende documenten is geformaliseerd door de Staat.
Dit is geenszins een gril van het stadhuis.
---//---
Wordt vervolgd morgen vroeg
Hallo mijnheer Didier Bourlon
Wat betreft de conclusie van uw bericht van gisteren.
"Dit is geenszins een gril van het stadhuis".
Een kleine kopie van de e-mail die ik eerder ontving van de bevoegde instantie
-//-
Vanwege de locatie van uw project werd de departementale eenheid architectuur en erfgoed (UDAP) geraadpleegd. Zij heeft haar advies doorgestuurd naar de bevoegde autoriteit die verantwoordelijk is voor de afgifte van bouwvergunningen (over het algemeen het gemeentehuis waar uw project zich bevindt). Via deze e-mail wordt dit advies ook ter informatie naar jou gestuurd.
Dit advies is geen definitieve beslissing over je aanvraag. U kunt bijgevolg niet beginnen werken.
De bevoegde overheid die verantwoordelijk is voor het afleveren van bouwvergunningen neemt de uiteindelijke beslissing over uw project. U moet wachten tot deze bevoegde instantie u per brief of e-mail haar beslissing meedeelt.
-//-
Maar dat is niet het belangrijkste.
Chemtrails, de ziektes en gebreken die er het gevolg van zijn, gaan ons allemaal aan.
Ik beschouw mezelf als een expert op het gebied van vitamine- en mineralentekorten.
Ik zou hier graag meer in detail met u over praten, misschien met de heer Maarten als mijn tolk.
Ik wil u ook uitnodigen om een kijkje te komen nemen in mijn permacultuurtuin.
Met vriendelijke groet, Henk Mutsaers