Dotcom Radio

Open brief aan de burgemeester van Saint Honoré Les Bains

Geachte Heer

In 2020 ben ik in Frankrijk komen wonen en heb ik bewust gekozen voor de Morvan als een van de groenste gebieden. Mijn nummer #1 reden was gezondheid en een deel van de voeding zelf te kweken. In de supermarkt is de kwaliteit van de voeding erbarmelijk met vitamine en mineralen gebrek, kunstmatige toevoegingen en genetische manipulatie. “Frankenstein voedsel” noem ik dat dan ook!

Het veilig kunnen verbouwen van voeding is een mensenrecht. De laatste jaren is dat niet meer mogelijk met een erbarmelijk ongekend 2024 seizoen waar de zogenaamde Chemtrails de oogst voor een groot deel deed mislukken.

Mijn NES Health scan gaf een giga aluminium gif stapeling te zien in mijn voorjaar test, dit kan uitsluitend van de Chemtrails komen daar ik all gebruiksproducten waar deze giftige stof in zit vermijd.

Welke landen / staten hebben al een chemtrail verbod?

lees verder
 
Open brief aan de burgemeester van Saint Honoré Les Bains

Geachte Heer

In 2020 ben ik in Frankrijk komen wonen en heb ik bewust gekozen voor de Morvan als een van de groenste gebieden. Mijn nummer #1 reden was gezondheid en een deel van de voeding zelf te kweken. In de supermarkt is de kwaliteit van de voeding erbarmelijk met vitamine en mineralen gebrek, kunstmatige toevoegingen en genetische manipulatie. “Frankenstein voedsel” noem ik dat dan ook!

Het veilig kunnen verbouwen van voeding is een mensenrecht. De laatste jaren is dat niet meer mogelijk met een erbarmelijk ongekend 2024 seizoen waar de zogenaamde Chemtrails de oogst voor een groot deel deed mislukken.

Mijn NES Health scan gaf een giga aluminium gif stapeling te zien in mijn voorjaar test, dit kan uitsluitend van de Chemtrails komen daar ik all gebruiksproducten waar deze giftige stof in zit vermijd.

Welke landen / staten hebben al een chemtrail verbod?

lees verder


Antwoord van de burgemeester

Geachte heer

Wat uw aanvraag voor voorafgaande verklaring van werken betreft, is de Mairie slechts de tussenpersoon tussen u en de autoriteiten die uw aanvraag onderzoeken.

Het verzoek om bijkomende documenten is geformaliseerd door de Staat.

Dit is geenszins een gril van het stadhuis.

---//---
Wordt vervolgd morgen vroeg
 
Antwoord van de burgemeester

Geachte heer

Wat uw aanvraag voor voorafgaande verklaring van werken betreft, is de Mairie slechts de tussenpersoon tussen u en de autoriteiten die uw aanvraag onderzoeken.

Het verzoek om bijkomende documenten is geformaliseerd door de Staat.

Dit is geenszins een gril van het stadhuis.

---//---
Wordt vervolgd morgen vroeg


Hallo mijnheer Didier Bourlon

Wat betreft de conclusie van uw bericht van gisteren.

"Dit is geenszins een gril van het stadhuis".

Een kleine kopie van de e-mail die ik eerder ontving van de bevoegde instantie

-//-
Vanwege de locatie van uw project werd de departementale eenheid architectuur en erfgoed (UDAP) geraadpleegd. Zij heeft haar advies doorgestuurd naar de bevoegde autoriteit die verantwoordelijk is voor de afgifte van bouwvergunningen (over het algemeen het gemeentehuis waar uw project zich bevindt). Via deze e-mail wordt dit advies ook ter informatie naar jou gestuurd.

Dit advies is geen definitieve beslissing over je aanvraag. U kunt bijgevolg niet beginnen werken.

De bevoegde overheid die verantwoordelijk is voor het afleveren van bouwvergunningen neemt de uiteindelijke beslissing over uw project. U moet wachten tot deze bevoegde instantie u per brief of e-mail haar beslissing meedeelt.
-//-

Maar dat is niet het belangrijkste.

Chemtrails, de ziektes en gebreken die er het gevolg van zijn, gaan ons allemaal aan.

Ik beschouw mezelf als een expert op het gebied van vitamine- en mineralentekorten.

Ik zou hier graag meer in detail met u over praten, misschien met de heer Maarten als mijn tolk.

Ik wil u ook uitnodigen om een kijkje te komen nemen in mijn permacultuurtuin.

Met vriendelijke groet, Henk Mutsaers
 
U2 Bono; "If Trump wins I drive from a cliff"
Me; "Find yourself a high cliff"

Dat was volgens mij "uitlokking van Bono"

Scherm­afbeelding 2024-08-15 om 22.18.42.png
 
Meme’s week 12-08-’24 tot 18-08-2024

Google is de nieuwe Stasi, en we doen vrolijk mee in onze privacy uitverkoop. Deze week installeerde ik ook zo’n digitaal fotolijstje waar onze dochter de foto’s verzameld van de kleinzoon. Zo’n Google foto account is verre van privé. De dag en nacht licht/scherpte functie maakt dat Google weet of je thuis bent, hoe laat je naar bed gaat en weer eruit komt

 
dotcom.radio aflevering 428 van 18-08-2024

Deze week in aflevering 428: Nep bijeenkomst Kamala Harris – Artsen vallen uit de lucht – Inventarisatie bezittingen – Hamas verwerpt nieuwe onderhandelingen – Tel Aviv under attack – Interview Elon & Donald – de oorlog miljarden vliegen weer over tafel – en meer …

 
Tot mijn verbazing ging het ook prachtig in het Engels

Another take on “Q”
Q is known for its many Quotes
Q zooms in on the smallest Quantum details
Q can be thought of as an Advanced Quiz Team
Q info comes from all sides Quadraphonic
Q know-how gives you peace and Qualitytime
Q comes to fruition Quick and dirty
Q is, according to many, a Quaker sect
After all, Q gets participants lost on the Qwerty board
Q shows both, the beauty and Quasimodo
Q placed many things in an exact Quarantine time code
Q also often expressed himself in Quasi terms or Quasi innocent
Q turned many world citizens into real QIA agents
YES:
Q is the hoax that gave people the citizen journalist Qualification
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.142
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan