Dotcom Radio

Tot mijn verbazing ging het ook prachtig in het Engels

Another take on “Q”
Q is known for its many Quotes
Q zooms in on the smallest Quantum details
Q can be thought of as an Advanced Quiz Team
Q info comes from all sides Quadraphonic
Q know-how gives you peace and Qualitytime
Q comes to fruition Quick and dirty
Q is, according to many, a Quaker sect
After all, Q gets participants lost on the Qwerty board
Q shows both, the beauty and Quasimodo
Q placed many things in an exact Quarantine time code
Q also often expressed himself in Quasi terms or Quasi innocent
Q turned many world citizens into real QIA agents
YES:
Q is the hoax that gave people the citizen journalist Qualification
 
Mijn eerste petitie, geen tekenen en wegwezen maar een plan van aanpak voor iedereen.




10 uur online en 8 ACHT mensen die getekend hebben
Die shit waait ook van Frankrijk naar Nederland in een paar uurtjes !!

En jullie kunnen ook je burgemeester voor het blok zetten net als ik !!
 
Heeft iemand voor mij die podcast met Thierry Baudet waar Henk het over had in de uitzending van gister?

Mike
 
Voor dotcom

Goede dag Henk,

Omdat ons radiostation voor 30% reggae muziek laat horen, valt op dat de daarbij behorende term "Zion" een totaal ander soort Zionisme is als waar jullie het vaak over hebben.
Ik krijg wel vaker klachten over Dotcom, maar die sla ik in de wind omdat ik vind dat deze types ongelijk hebben... Met tevens dom en intolerant randje, krijgen geen gehoor.

Maar nu het Zionisme negatief wordt besproken, is er wel een wrijving ontstaan vanuit de Reggae hoek.
Om zomaar te zeggen dat Zionisten niet deugen, vinden sommige mensen dat dat te ver gaat.
Ik ben het met je eens dat Israel een zeer groot probleem is in deze wereld.
Dat daar een duivelse bende actief is die zich met smerige operaties bezig houdt, ja.
Maar om "Zion" af te schilderen als slecht, is niet goed onderbouwd.
Ik heb hier een heleboel voorbeelden dat "Zion" iets heel moois is!
De rasta's zien Ethiopië als het beloofde land (Zion) alwaar alle zwarten ooit terug zullen keren. De westerse wereld wordt gezien als Babylon dat ooit ten onder zal gaan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rastafari

Deze Reggae groep verklaart ook wat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Twelve_Tribes_of_Israel_(Rastafari)

Maar er zijn talloze voorbeelden in de muziek dat "Zion" het beste is wat de mensheid kan overkomen. (Ik zie daar ook helemaal geen gevaar in)

Het is mij dus volstrekt onduidelijk waarom Zionisme slecht zou zijn..
Israelische machthebbers die zijn des duivels ja, waar komt die term vandaan die jullie gebruiken? En hoe moeten we dat interpreteren?
Wij willen dat graag begrijpen.
Mike Donkers, kom er maar in. Dit is ontbrekende informatie.

Hartelijke groet,
Rob Aktief
 
Voor dotcom

Goede dag Henk,

Omdat ons radiostation voor 30% reggae muziek laat horen, valt op dat de daarbij behorende term "Zion" een totaal ander soort Zionisme is als waar jullie het vaak over hebben.
Ik krijg wel vaker klachten over Dotcom, maar die sla ik in de wind omdat ik vind dat deze types ongelijk hebben... Met tevens dom en intolerant randje, krijgen geen gehoor.

Maar nu het Zionisme negatief wordt besproken, is er wel een wrijving ontstaan vanuit de Reggae hoek.
Om zomaar te zeggen dat Zionisten niet deugen, vinden sommige mensen dat dat te ver gaat.
Ik ben het met je eens dat Israel een zeer groot probleem is in deze wereld.
Dat daar een duivelse bende actief is die zich met smerige operaties bezig houdt, ja.
Maar om "Zion" af te schilderen als slecht, is niet goed onderbouwd.
Ik heb hier een heleboel voorbeelden dat "Zion" iets heel moois is!
De rasta's zien Ethiopië als het beloofde land (Zion) alwaar alle zwarten ooit terug zullen keren. De westerse wereld wordt gezien als Babylon dat ooit ten onder zal gaan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rastafari

Deze Reggae groep verklaart ook wat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Twelve_Tribes_of_Israel_(Rastafari)

Maar er zijn talloze voorbeelden in de muziek dat "Zion" het beste is wat de mensheid kan overkomen. (Ik zie daar ook helemaal geen gevaar in)

Het is mij dus volstrekt onduidelijk waarom Zionisme slecht zou zijn..
Israelische machthebbers die zijn des duivels ja, waar komt die term vandaan die jullie gebruiken? En hoe moeten we dat interpreteren?
Wij willen dat graag begrijpen.
Mike Donkers, kom er maar in. Dit is ontbrekende informatie.

Hartelijke groet,
Rob Aktief
Als de Westerse Wereld Babylon is vraag ik mij af hoe ze denken over alle innovaties, filosofieën, ethiek, etc... die hier in de hoogtijdagen zijn otnwikkeld.
 
Voor dotcom

Goede dag Henk,

Omdat ons radiostation voor 30% reggae muziek laat horen, valt op dat de daarbij behorende term "Zion" een totaal ander soort Zionisme is als waar jullie het vaak over hebben.
Ik krijg wel vaker klachten over Dotcom, maar die sla ik in de wind omdat ik vind dat deze types ongelijk hebben... Met tevens dom en intolerant randje, krijgen geen gehoor.

Maar nu het Zionisme negatief wordt besproken, is er wel een wrijving ontstaan vanuit de Reggae hoek.
Om zomaar te zeggen dat Zionisten niet deugen, vinden sommige mensen dat dat te ver gaat.
Ik ben het met je eens dat Israel een zeer groot probleem is in deze wereld.
Dat daar een duivelse bende actief is die zich met smerige operaties bezig houdt, ja.
Maar om "Zion" af te schilderen als slecht, is niet goed onderbouwd.
Ik heb hier een heleboel voorbeelden dat "Zion" iets heel moois is!
De rasta's zien Ethiopië als het beloofde land (Zion) alwaar alle zwarten ooit terug zullen keren. De westerse wereld wordt gezien als Babylon dat ooit ten onder zal gaan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rastafari

Deze Reggae groep verklaart ook wat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Twelve_Tribes_of_Israel_(Rastafari)

Maar er zijn talloze voorbeelden in de muziek dat "Zion" het beste is wat de mensheid kan overkomen. (Ik zie daar ook helemaal geen gevaar in)

Het is mij dus volstrekt onduidelijk waarom Zionisme slecht zou zijn..
Israelische machthebbers die zijn des duivels ja, waar komt die term vandaan die jullie gebruiken? En hoe moeten we dat interpreteren?
Wij willen dat graag begrijpen.
Mike Donkers, kom er maar in. Dit is ontbrekende informatie.

Hartelijke groet,
Rob Aktief

al gevonden

De mensen die wijzen op Rastafariaanse wortels hebben gelijk, maar ik denk dat het gemakkelijker is om te focussen op deze specifieke referentie.

Babylon: In de Bijbel verslaat Babylon de Joodse koningen en neemt een aantal van hen gevangen in de stad. Voor de Caribische gemeenschappen die verbonden zijn met reggae en rastafarianisme, is Babylon de plaats van hun gevangenschap ... in feite Amerika.

Sion: In de Bijbel is Zion Jeruzalem, het huis dat God aan de Joden beloofde. Op dezelfde manier verwijst Zion voor de reggaezangers over het algemeen naar Afrika, het thuis waar hun voorouders als slaven vandaan werden gehaald.

Je kunt een heleboel kleine details toevoegen, maar dat is het basisidee voor veel van de verwijzingen.
 
Mijn petitie is nog steeds niet zichtbaar

Ik moet zelf minimaal 10 bevestigde stemmen aanleveren voordat hij openbaar online komt
1500 bezoekers op mijn open brief aan de burgemeester en ik pas op 7 stemmen ZEVEN !!

Ik ontving gisteren waardevolle aanbevelingen. Ben dan ook een groot deel van de dag mee bezig geweest en op de tuin die een droevig aanzicht geeft. Een kist aardappelen tegenover vier afgelopen seizoen en ik durf die oogst niet eens te gaan "bewaren'. Dode struiken op drie plaatsen.

 
Mijn petitie is nog steeds niet zichtbaar

Ik moet zelf minimaal 10 bevestigde stemmen aanleveren voordat hij openbaar online komt
1500 bezoekers op mijn open brief aan de burgemeester en ik pas op 7 stemmen ZEVEN !!

Ik ontving gisteren waardevolle aanbevelingen. Ben dan ook een groot deel van de dag mee bezig geweest en op de tuin die een droevig aanzicht geeft. Een kist aardappelen tegenover vier afgelopen seizoen en ik durf die oogst niet eens te gaan "bewaren'. Dode struiken op drie plaatsen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan