Dotcom Radio

Meme’s week 26-08-’24 tot 01-09-2024

Als de kanarie in de kolenmijn dood van zijn stokje valt wordt het heel urgent om te vluchten. met de Chemtrails is detoxen de enige vluchtweg. De burgemeester aan zijn / haar jasje trekken is een tweede optie. Dat is de dicht bijstaande aanspreekbare politicus die je verantwoordelijk kan stellen en eisen dat er maatregelen genomen worden, daar kan je de -pain in the ass- worden en een cordon gaan opwerpen.

 

Terug van vakantie ?

Stand na 2,5 week 51 stemmen

 

Terug van vakantie ?​

Stand na 2,5 week 51 stemmen​

Vandaag heeft de burgemeester mijn tweede mail ontvangen. De boodschap van 51 stemmen is, "ik hoef me nog niet druk te maken" !!
 
Alles wat je ziet, kan je niet meer “ontzien” [!]

Ontzien betekenis: “Het een persoon gemakkelijker maken door die minder te belasten” In de complot-onderzoekers wereld een bekende uitspraak. “What Has Been Seen Cannot Be Unseen” / “Wat gezien is, kan niet ongezien worden”. Iemand ontzien is dus eigenlijk tijdelijk de wereld verbergen [!]

 
....over het bovengronds mest-aanwenden waar jullie het in de uitzending over hadden..
Ik heb zelf zitting in het bestuur van de vereniging devbbm.nl , bovengronds mestaanwenden is nog steeds toegestaan (gedoogd)wanneer door veehouders aan een aantal voorwaarden is voldaan.
Al 33 jaar strijd deze vereniging om vrijstelling , simpelweg omdat rijpe mest de bodem voedt.
De visie van Jan van de Kroon en Paul Blokker leeft nog steeds voort !
In 2019 heeft onze huidige minister Femke Wiersma( toendertijd bestuurslid van bovenstaande vereniging) zich ook hard gemaakt voor bovengronds mest-aanwenden als onderdeel van de kringloop.
T zal mij benieuwen of zij zich hiervoor nog steeds hard(hart) maakt....
 
....over het bovengronds mest-aanwenden waar jullie het in de uitzending over hadden..
Ik heb zelf zitting in het bestuur van de vereniging devbbm.nl , bovengronds mestaanwenden is nog steeds toegestaan (gedoogd)wanneer door veehouders aan een aantal voorwaarden is voldaan.
Al 33 jaar strijd deze vereniging om vrijstelling , simpelweg omdat rijpe mest de bodem voedt.
De visie van Jan van de Kroon en Paul Blokker leeft nog steeds voort !
In 2019 heeft onze huidige minister Femke Wiersma( toendertijd bestuurslid van bovenstaande vereniging) zich ook hard gemaakt voor bovengronds mest-aanwenden als onderdeel van de kringloop.
T zal mij benieuwen of zij zich hiervoor nog steeds hard(hart) maakt....

Hoe moet ik dat zien, 33 jaar strijden of aan het lijntje houden ?
 
Zo juist verstuurd aan de secretaris van de gemeente Geertruidenberg, gebeld maar ik kreeg geen eMail adres van haar zelf:

Goedendag

Graag deze mail sturen aan Burgemeester Mevrouw Marian Witte

Al sinds ik ontdekt heb dat we bestookt worden met zwaar giftige Chemtrails is dit een doorn in mijn oog.

Ook al woon ik niet meer in Geertruidenberg is daar nog wel een stukje familie aanwezig.

Ik ben nu een actie begonnen om chemtrails te stoppen door lokale bestuurders ter verantwoording te roepen naar de bevolking toe om in actie te komen. Met andere woorden; dit moet stoppen

Hier mijn openbare actie pagina in het Frans, Engels en Nederlands


 
Hoe moet ik dat zien, 33 jaar strijden of aan het lijntje houden ?
De verenging is bij opstart begonnen om boetes aan vechten bij de rechter , omdat bovengronds mestuitrijden verboden werd. Er werd na een aantal jaar een gedoogconstructie opgezet door de overheid, welke iedere nu 4 jaar verlengd word dankzij lobby werk . Ergens worden we daardoor aan het lijntje gehouden, hoe het anders moet ? geen idee.. er zal een knop om moeten in de Haagse hoofden.

Politiek wil bewijzen, wetenschappelijke bewijzen..hoe kan je een natuurlijke kringloop nu bewijzen ?
Men zou weer ter plekke moeten luisteren , ruiken , kijken en voelen...zichzelf verplaatsen in bodem. In de boer.In de mens. In de gemeenschap.

Wellicht zou men dan kunnen begrijpen waarom een koe geen kuil graaft om in te schijten.
 
De verenging is bij opstart begonnen om boetes aan vechten bij de rechter , omdat bovengronds mestuitrijden verboden werd. Er werd na een aantal jaar een gedoogconstructie opgezet door de overheid, welke iedere nu 4 jaar verlengd word dankzij lobby werk . Ergens worden we daardoor aan het lijntje gehouden, hoe het anders moet ? geen idee.. er zal een knop om moeten in de Haagse hoofden.

Politiek wil bewijzen, wetenschappelijke bewijzen..hoe kan je een natuurlijke kringloop nu bewijzen ?
Men zou weer ter plekke moeten luisteren , ruiken , kijken en voelen...zichzelf verplaatsen in bodem. In de boer.In de mens. In de gemeenschap.

Wellicht zou men dan kunnen begrijpen waarom een koe geen kuil graaft om in te schijten.
Nog even geduld en dan gaat alles veranderen, of je zal acties moeten ondernemen net als ik maar dat kan je niet vanwege "de vereniging", dat daar alles op zijn kop zetten
 
Chemtrails, zwijgen is ook een bewuste keuze

Reactie van Marie; “Ik groet uw inzet en uw mobilisatie, helaas denk ik niet dat het inschakelen van politici, die allemaal deel uitmaken van het systeem en die allemaal tot in de kern corrupt zijn, iets kan veranderen… vooral via Macron, ...

Mijn reactie:

Terug naar mijn plannetje de politiek via de burgermeester bij de Chemtrails te betrekken is heel simpel. Ik laat de politiek publiekelijk zien [What Has Been Seen Cannot Be Unseen] en maak ze daarmee medeplichtig als ze geen actie ondernemen in woord en daad.

Daarmee kan ik iemand nazien, onthalen op de ongemakkelijke waarheid, ontrieven, ontsieren, een stukje gezag ontzeggen, en aanzien kunnen ontnemen, als …

Als ze niet in verzet komen en onze zaak ondersteunen;
Stop Chemtrails

 
Nog even geduld en dan gaat alles veranderen, of je zal acties moeten ondernemen net als ik maar dat kan je niet vanwege "de vereniging", dat daar alles op zijn kop zetten
Actie is er ,door het aanbieden van het manimest in Den Haag , we nodigen statenleden uit op bedrijven ,spreken statenleden toe in het provinciehuis, verspreiden kennis onderling op een besloten platform, we hebben een website, een folder ,een nieuwsbrief , hebben steun van een aantal onafhankelijke onderzoekers en natuurlijk 200 eigenwijze boeren waaronder ook gangbare met geweldige bodems vol leven.

De overheid wil alles geborgd hebben en dat gaat alleen in mijn ogen alleen gebeuren als Wageningen een onderzoek produceert waarin bewezen wordt dat de natuur zo werkt. Pas dan krijgen we gehele vrijstellling.
De huidige verzonnen stikstofcrisis helpt daarin niet mee..
Veel van onze leden hebben grasgevoerde koeien 😉 😉

flimpje aanbieden manimest
 
Actie is er ,door het aanbieden van het manimest in Den Haag , we nodigen statenleden uit op bedrijven ,spreken statenleden toe in het provinciehuis, verspreiden kennis onderling op een besloten platform, we hebben een website, een folder ,een nieuwsbrief , hebben steun van een aantal onafhankelijke onderzoekers en natuurlijk 200 eigenwijze boeren waaronder ook gangbare met geweldige bodems vol leven.

De overheid wil alles geborgd hebben en dat gaat alleen in mijn ogen alleen gebeuren als Wageningen een onderzoek produceert waarin bewezen wordt dat de natuur zo werkt. Pas dan krijgen we gehele vrijstellling.
De huidige verzonnen stikstofcrisis helpt daarin niet mee..
Veel van onze leden hebben grasgevoerde koeien 😉 😉

flimpje aanbieden manimest


je zegt het zelf Jon "als Wageningen een onderzoek produceert waarin bewezen wordt dat de natuur zo werkt" Heel frustrerend maar zo wordt je eeuwig aan het lintje gehouden. Maar de laatste loodjes want werkelijk alles gaat op zijn kop komend jaar
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan