Dotcom Radio

Nog een andere vraag na aanleiding van René Pluim. Heeft hij in Hilversum een horeca gelegenheid waarbij hij dus de regels niet opvolgt? Dat zou namelijk een perfecte gelegenheid zijn om wel de horeca op te kunnen zoeken aangezien ik weiger om mee te werken aan de registraties.

Ik had me vergist. Hij zat vroeger in Hilversum of omstreken. Nu heeft hij een deli in IJmuiden:

https://www.facebook.com/pages/Pluijms-eetbare-wereld/814005445467171

Mike

Ja, ik had al gezocht in Google. Kwam op hetzelfde uit als jij. Dus vandaar mijn vraag. Zag idd ook iets staan van langer geleden. Boeren Delicatessen waarvan het me nu niet bekend voor komt.  Toch bedankt! Waren er maar meerdere die maling hebben aan de regels. Langzaam zie ik wel berichten met bezwaar voorbij komen. Maar niet concreet. Helaas ook ondernemingen die hebben moeten besluiten om opnieuw de deuren te sluiten. Heel erg zonde!

Steengoede aflevering mannen !! Veel belangrijke info op korte tijd. Je moest er erg je gedachten bijhouden want de topics gingen hard en diep maar waren er boenk op. Zeer goede analyse van wat er nu gaande is. Een strijd om de geesten van de mensen. In welke realiteit wil jij leven ? En nu is de tijd gekomen dat woorden daden moeten worden. Die 2 kunnen nu niet meer netjes apart naast elkaar bestaan. Daar gaat het om. Dat is ook de reden dat wij het hier ZELF moeten doen. En niet in de zetel gaan zitten en liggen bidden.

Er werd gesproken over parallelle universa en dat is idd misschien niet eens ver gezocht ..

Het voorval met Mike zn band is een goed voorbeeld van wat nu speelt.

Als muziek de wereldtaal is, laten we dan de wereld muzikaal omarmen

Weg met rechts / links / rood / groen/ Republikein / Democraat / Zwart / Wit, …
Laat muzikanten de wereld regeren, ben jij ook een muzikant of wil je het leren, dan mag je meedoen. Maar er zijn mensen die totaal niet musical zijn? Die mogen dus alleen maar luisteren, tot ze een ons wegen of het ooit, … ooit nog eens gaan leren.

Het is al heel wat jaren geleden dat ik een dame ontmoette, ze was directrice in een gevangenis instelling en deed een heel bijzondere management cursus. Er waren in een ruimte een aantal muziek instrumenten en een ieder moest er een uitzoeken en mee gaan spelen met de muzikanten die al wel een instrument konden bespelen op min of meer professionele wijze.

Al snel hoorde je een slap aftreksel van de Jostiband in het voordeel van de Jostiband. Sommige mensen pikten het op na verloop van tijd. Anderen gaven het op en zeiden geen muzikale gaven te bezitten.

Wat is nu -ESSENTIEEL- voor elke muzikant?

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/08/als-muzikanten-de-wereld-zouden-regeren/

Is ‘gezondheid’ en ‘gezondheidszorg’ niet het allergrootste complot van allemaal ?

Meer en meer begin ik mij te beseffen dat je in de wereld van vandaag de dag je beter gelijk in complotten kan gaan denken dan niet. Meer en meer begin ik te beseffen dat gezondheid en gezondheidszorg het -ALLERGROOTSTE- complot is van allemaal.

Tel bij elkaar op:

De introductie van onvolwaardige voeding door kunstmest.
De introductie van chemische toevoegingen om de houdbaarheid te verlengen – E nummers.
De introductie van nanotechnologie in de voeding
De introductie van GMO voeding
De onderdrukking van natuurgeneeskunde
De onderdrukking van homeopathie
De opleiding van artsen vanuit farmaceutische principes, geneeskundigen werden medicijnmannen.
De media die mensen weghouden van gezondheid basiskennis.

Welke agenda kun je daarbij bedenken?

Meer winstmogelijkheden voor de voedingsindustrie
De vorming van een industrie die 200 jaar geleden niet eens bestond, de rondtrekkende verkoper van ‘wonderolie’ werd de grootste industrie ter wereld.
Tel hier bij op de zeker niet te vergeten gedachten, de satanische gedachten dat, de planeet aarde overbevolkt is en je hebt veel / alle (?) motieven boven water om in complot vormen te gaan denken.

Gezondheid, zijn al die ‘Corona’ doden niet het gevolg van achterstallig onderhoud?

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/09/is-gezondheid-en-gezondheidszorg-niet-het-allergrootste-complot-van-allemaal/

Net mijn radio programma voor vanavond weer samengesteld / opgenomen, 3 uur werk en hopelijk nu normaal op tijd uitgezonden www.slog.nl

pffff krijg net te horen dat het bedrijf dat de stream verzorgde voor alle lokale omroepen is gestopt met de radio stream via internet. Dits is overgenomen door een ander bedrijf, wat blijkt, ... Verschillende browers doen het nu niet meer en ook op de adraid telefoon werkt het nog niet. Gelukkig hebben we de eigen podcast voor dotcom.radio Live luisteren via de radio is nu dus beperkt mogelijk ....

Echt mensen, er zijn zeker wel horeca zaken die niet registreren en de regels aan hun laars lappen. Alleen lopen ze er niet mee te koop, omdat ze graag omzet willen draaien, geen boetes betalen, om zo überhaupt nog een zaak over te houden ipv een restschuld.
Ik heb mij nog nergens hoeven registreren, ben al 2 keer een terrasje gaan pakken en een keer uit eten geweest. Ook bij ons in het restaurant noteren we slechts een voornaam bij een spontane reservering.

De media heeft iedereen gek gemaakt en nu is het doodstil in de horeca omdat mensen denken dat ze hun complete levensloop moeten opdreunen en alle gegevens worden genoteerd.
Dus is het nog een keer gelukt om de ondernemers een slag toe te brengen. Ga gewoon! Ze zijn blij als je komt en normaal doet, tuurlijk zitten er een paar angsthazen tussen, daar loop je dan bij weg, hup naar de volgende.

Wel aardig Tanja dat de horeca onderwerpen op dotcom.radio gepost worden dan ontgaan ze me niet, we hebben een image hoog te houden niet ? Zondag per ongeluk een kroeg gevonden in frankrijk. Een brocante / antiek handel die ook een horeca gedeelte hebben waar de vrijdagavond een mix bvan Nederlanders, Belgen, Duitsers en Engelsen komen en wat verdwaalde Fransen. Helaas wel 30 km rijden dus als het gezellig is achter in de bus slapen.

We werden heel warm ontvangen en bleken een gezamenlijke muziek kennis te hebben.

In het begin werd er netjes gevraagd of we aan handen geven deden, bij het weggaan waren het al zoenen, ... zonder te vragen !! C'est La Vie!

Hahaha ja Henk, past wel dacht ik.
Je kunt de bal niet in de hoek van de horeca ondernemer laten liggen, we moeten er gezamenlijk schijt aan hebben. Horeca mensen willen het mensen naar hun zin maken, dat is hun beroep. Daarnaast zijn ze echt niet tuc op regels, dus daar zie ik veel ruimte.

Fijn dat jij ook een plekje hebt ontdekt om je Brabantse hart op te halen. Ik maakte me al zorgen toen ik hoorde dat de locale kroeg over de kop was gegaan ?

Wereldwijde ‘Staatsgreep’ Coup Du Monde dag #86

Afgelopen zondag was de uitzending van Robert Jensen uitsluitend -EXCLUSIEF- op zijn eigen website te zien, waarom? Omdat er bij YouTube filters ingeschakeld zijn die volautomatisch het audio signaal analyseren en, als hij ook maar een woord uitspreekt die op de ‘YouTube zwarte lijst staat’ kan zijn video geblokkeerd worden. Volautomatisch, is het een twijfelachtig woord dan wordt de video nagezien door iemand en alsnog geblokkeerd.

Wil hij je dus iets vertellen dat belangrijk is dan moet hij uitwijken naar de eigen website zoals afgelopen zondag (07-06) Waar hij in uiterst voorzichtige bewoording probeerde uit te leggen wat er gaande is en op welke gevaren we afstevenen.

Waarom uiterst voorzichtig ?

Omdat mensen zo ver afgedwaald zijn van de -REALITEIT- dat ze geen flauw benul hebben wat er in de wereld gaande is. Hij probeert om je bij de hand te nemen om je te vertellen hoe de wereld er -ECHT- uitziet en op welk gevaar we afstevenen. Chapeau !!

Maar voor de gevorderden gaat dat niet snel genoeg en het dotcom.radio team vraagt zich dan ook af of de tijd rest om die taak nog te volbrengen. Wij denken van niet. Het wordt een keiharde landing voor de minder geïnformeerden en wellicht een onneembare barrière voor de onwetenden.

Robert; “Ik denk dat over een paar jaar Italië en Spanje volledig in het Chinese Social Krediet systeem zitten”.

Het dotcom.radio team denkt; “Als we niet oppassen, niet in actie gaan komen dat Nederland nog dit jaar deel uitmaakt van de eerste schreden op het dictatoriale Sociale Krediet Systeem.

De app die iedereen tot globalistische slaaf gaat maken

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/10/wereldwijde-staatsgreep-coup-du-monde-dag-86/

Eèn woord,-èèn- en ik weet hoe ver je in de knoop zit met je gedachten.

… hoe ver je in de knoop zit met; “Wat moet ik –hier– nu weer van denken?” Ik weet het want in mijn bewustwordingsreis zat ik bijna elke dag met die vraag te worstelen. Steeds weer vroeg ik mij af; “Dit kan toch –ook al– niet waar zijn?”

Met een enkel woord face to face uitgesproken zie ik in de split seconde waar jij staat en hoe ver je met je eigen gedachten in de knoop ligt, ergens tussen –totale zombie status- & -wakkere burger–

Daar tussen zit een heel groot gebied waar mensen als het ware aan het puzzelen zijn zonder de doos waar de afbeelding op staat, en zitten te staren naar een kader, waar de stukjes niet eenvoudig samen te stellen waren. Een deel van de groep heeft het daar bij gehouden en vele mensen zijn door aan het puzzelen zonder zicht te hebben op het hele plaatje. En ik weet –waar jij staat– als amateur psycholoog met een enkel woord;

Zombie
Puzzelaar -of-
Wakker & bij de les

en hier komt het woord:

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/11/een-woord-een-en-ik-weet-hoe-ver-je-in-de-knoop-zit-met/

Steeds weer elke dag ben ik op zoek naar mogelijkheden om mensen wakker te krijgen, te red pillen. Als het niet lukt met DIT artikel? ....

Dé Grote Reset na Corona: de glazen bol, of ’n geschiedenisboek?

Als het om zaken gaat betreffende de plannen van de Deep State dan zijn die plannen altijd al ergens gepubliceerd, al gerepeteerd bij een valse vlag aanslag of verwerkt in een Hollywood productie. Het is een deel van hun code, laat weten wat je doet, veiligheidsriemen vast, Let’s Go !

Ook met de Corona ‘crisis’ was dit het geval evenals de “Coup du Monde” die nu gaande is. Het is allemaal open en bloot te lezen. We gebruiken dan ook veel tekst met grote letters en speciale opmaak, met andere woorden, we waarschuwen nu al heel veel jaren, wakker worden want je bent al te laat.

Een Rockefeller Foundation document, werd in 2010 gepubliceerd waarin dit alles omschreven staat. Zou het je verbazen om te weten, dat het exacte type pandemische scenario voorspeld en gepland was waarin we ons nu bevinden met het COVID-19 Corona virus. In tegenstelling tot het evenement 201 van Bill Gates, dat 2 maanden voor de officiële uitbraak plaatsvond, werd dit artikel van de Rockefeller Foundation 10 jaar geleden in 2010 gepubliceerd. Klik hier voor het document dat ik voor de zekerheid maar heb gedownload, NWO, de glazen bol

Onder LOCK STEP lezen we: Een wereld van strengere overheidscontrole van bovenaf en meer autoritair leiderschap, met beperkte innovatie en groei
Met andere woorden, als je terug kijkt in de geschiedenis van de laatste 200 jaar en je –NIET– kan / durft te denken in termen van complotten dan mis je alle belangrijke nieuwsfeiten. Zo ook nu dus, en alles is open te onderzoeken en ligt voor het grijpen, dus wat let je, onwetenden lopen het gevaar om slachtoffer te worden, je bent het al of iemand is het geweest. (Dit is geen bangmakerij, doden kan je niet ‘meer’ bang maken)

Het script voor de uitrol van de NWO waar we -nu- midden in zitten kwam 8 jaar later als het plan was en is voor een deel mislukt, er zouden 8 miljoen doden moeten vallen volgens de plannen. Er hebben 7 3/4 miljoen mensen -geluk- gehad !!

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/12/de-grote-reset-na-corona-kijk-even-mee-in-mijn-glazen-bol/

Opmerkelijke Qanon Media / Kranten Koppen, die mij vertrouwen gaven !

Een ding is over duidelijk over Qanon. Iedereen zal en moet weten dat de Q anon beweging een samenzwering is en niet te vertrouwen. Bovendien is de meerderheid van de Amerikanen zich niet bewust van het bestaan van deze beweging -kopt een krant- (gelukkig pfff)

Maar dat nu juist de president Q berichten begint te retweeten, en dan niet een enkele keer, dat wordt toch wel een groot probleem evenals de opstart van de befaamde rally’s die altijd zwart zien van de Qanon tekens, en nog wel achter de president zodat ze altijd in het volle zicht zijn van de camera’s

En ja de media hebben gelijk, er zijn mensen die niet weten wat Qanon is, die er nog nooit van gehoord hebben. Zouden dat dezelfde mensen zijn die ook niets weten van Chemtrails, vaccinatie gevaren, etc, etc, etc, etc, … ehh, wellicht diezelfde mensen met hun mondkapjes op?

Geduldig wachten we inmiddels al een paar jaren op de -ALLEREERSTE- journalist die aan Donald J Trump een vraag durft te gaan stellen over Q anon, bijvoorbeeld; “Wie is Q anon?”

AL DIE NEGATIEVE AANDACHT IN DE MEDIA, hebben mij steeds weer overtuigd op het goede pad te zitten. BINGO !!

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/13/opmerkelijke-qanon-media-kranten-koppen-die-mij-vertrouwen-gaven/

een voorproefje voor het artikel van maandagmorgen 04.00 uur

T2yb4qxy7nak4jc7o0ek3dkuyzd070g6l.jpg

Vandaag een gesprek / interview gehad met een bewustzijn coach een uurtje. De vraag hoe vertel je het red pil nieuws aan een ieder. leuke inzichten waar ik ook zeker wat van opgestoken heb. Ik heb het artikel net uitgewerkt. Weer een uurtje of vier mee aan de slag geweest op de 'vrije' zaterdag, nog niet echt vrij want anders zouden we vandaag in NL zitten

Opname dotcom.radio vandaag een uurtje later dus pas om half drie online, ga intussen iets leuks doen voor jezelf zou ik zeggen, ...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan