Steeds weer elke dag ben ik op zoek naar mogelijkheden om mensen wakker te krijgen, te red pillen. Als het niet lukt met DIT artikel? ....
Dé Grote Reset na Corona: de glazen bol, of ’n geschiedenisboek?
Als het om zaken gaat betreffende de plannen van de Deep State dan zijn die plannen altijd al ergens gepubliceerd, al gerepeteerd bij een valse vlag aanslag of verwerkt in een Hollywood productie. Het is een deel van hun code, laat weten wat je doet, veiligheidsriemen vast, Let’s Go !
Ook met de Corona ‘crisis’ was dit het geval evenals de “Coup du Monde” die nu gaande is. Het is allemaal open en bloot te lezen. We gebruiken dan ook veel tekst met grote letters en speciale opmaak, met andere woorden, we waarschuwen nu al heel veel jaren, wakker worden want je bent al te laat.
Een Rockefeller Foundation document, werd in 2010 gepubliceerd waarin dit alles omschreven staat. Zou het je verbazen om te weten, dat het exacte type pandemische scenario voorspeld en gepland was waarin we ons nu bevinden met het COVID-19 Corona virus. In tegenstelling tot het evenement 201 van Bill Gates, dat 2 maanden voor de officiële uitbraak plaatsvond, werd dit artikel van de Rockefeller Foundation 10 jaar geleden in 2010 gepubliceerd. Klik hier voor het document dat ik voor de zekerheid maar heb gedownload, NWO, de glazen bol
Onder LOCK STEP lezen we: Een wereld van strengere overheidscontrole van bovenaf en meer autoritair leiderschap, met beperkte innovatie en groei
Met andere woorden, als je terug kijkt in de geschiedenis van de laatste 200 jaar en je –NIET– kan / durft te denken in termen van complotten dan mis je alle belangrijke nieuwsfeiten. Zo ook nu dus, en alles is open te onderzoeken en ligt voor het grijpen, dus wat let je, onwetenden lopen het gevaar om slachtoffer te worden, je bent het al of iemand is het geweest. (Dit is geen bangmakerij, doden kan je niet ‘meer’ bang maken)
Het script voor de uitrol van de NWO waar we -nu- midden in zitten kwam 8 jaar later als het plan was en is voor een deel mislukt, er zouden 8 miljoen doden moeten vallen volgens de plannen. Er hebben 7 3/4 miljoen mensen -geluk- gehad !!
https://gedachtenvoer.nl/2020/06/12/de-grote-reset-na-corona-kijk-even-mee-in-mijn-glazen-bol/