Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 209 coup du monde dag #90

Deze week in aflevering in aflevering 209 De grote reset – Na Corona de Antifa rellen en snel in de kiem gesmoord door Trump – Gedachten lezen met slechts een woord – Staatsgreep dag #90 – Politie – bijdragen luisteraars – en dotcom.radio natuurlijk overgoten met het Q sausje.

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/14/dotcom-radio-aflevering-209-coup-du-monde-dag-90/

Ik ben bewust en wakker: “Maar hoe komen we tot elkaar!”

We zitten in een ernstig veranderende wereld waarbij IEDEREEN een poging doet zelf overeind te blijven NIEMAND uitgezonderd, ook de mensen die lijnrecht tegenover mij gaan lijken te staan!

En steeds weer bekruipt vele mensen de vraag; “Waarom luistert -verdomme- nou iemand niet naar mijn verhaal want het is zo belangrijk dat je het ook weet”.

Deze week kreeg ik een mail van Yvonne; “Hallo Henk, ik wil je even laten weten dat ik met groot genoegen je website volg met je berichten! Wij hebben elkaar in Nederland ontmoet, …. “ Nou heb ik vele mensen ontmoet, dus ik was aan het nadenken en keek ook even op de website die ze had en las daar; Vitaliteitscoach, Counsellor / Transformational Mental Emotional Coach. Na een paar mailberichten heen en weer schreef ik haar, “Ik ga je even bellen”.

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/15/alleen-de-tijd-zal-het-leren/

Het factforum krijgt de primeur

Twsu6ipcr3baoak4q5r1vicgpimfxvrsc.jpg

Het Journaal daar vertrouw en bouw ik op !! (of niet)

Hoe kan het dat de tegenstellingen in de wereld tussen mensen alleen maar lijken te groeien en groeien. Hoe kan het dat een familielid mij verteld dat ik gek ben geworden? Mensen die zoals ze zelf zeggen; “Mij hoef je niets wijs te maken, ik loop al lang genoeg mee in deze wereld”. En, “Als je het allemaal beter weet dan moet je in Den Haag in de politiek gaan”.

… en heel veel mensen hebben zulke familieleden, aardige mensen maar er is wel een reuze kloof

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/16/het-journaal-daar-vertrouw-en-bouw-ik-op-of-niet/

Wat vonden jullie van het artikel van Maandag; Ik ben bewust en wakker: “Maar hoe komen we tot elkaar!”

Zijn er al nieuwe praktijk ervaringen met deze verworven kennis en zo ja kan die gedeeld worden?

Als je het mij vraagt, ik vrees dat ik niet 's werelds beste bruggenbouwer ben. Ik heb het afgelopen zondag nog gezegd op Dotcom Radio: ik hoef niet per se iedereen aan boord te houden, desnoods vaar ik alleen tegen de stroom in. Dat zit nu eenmaal in mijn karakter en het heeft geleid tot mijn breuk met de WAPF 4 jaar geleden, waardoor ik op eigen kracht door ben gegaan. Ook ik ben een van die tandwieletjes in die klok. Mijn probleem is dat ik veel sneller wil draaien dan al die andere en aangezien dat niet gaat frustreert mij dit.

Julian's Rum is iemand op Twitter met wie ik mij identificeer, hij is een jongere versie van mijzelf. Hij tweette gisteren dit:

Deze ene tweet zegt alles wat mij betreft. Ik heb hier geen oplossing voor. Ik voel me al heel lang een roepende in de woestijn. Hoe vaak ik de laatste maanden mezelf al niet heb geciteerd met uitspraken en teksten die soms zelfs helemaal terug gaan naar 2011, het beginjaar van dit forum... Ik zie dingen altijd van mijlenver aan komen, terwijl de rest nog volop slaapt. Enerzijds vind ik het geweldig dat er nu info naar buiten komt die voor mij allang oude koek is, anderzijds kan ik er moedeloos van worden om te zien dat er soms 10 jaar of langer voor nodig is dat mensen eindelijk ook maar een beetje wakker beginnen te worden.

Aangezien ik geen oplossingen heb, anders dan gewoon volhouden en hopen dat het goed gaat komen, houd ik me vast aan de volgende twee uitspraken van Q:

Soms moet je het de mensen niet vertellen, soms moet je het ze laten zien.

Alleen op de rand van de afgrond zijn mensen bereid werkelijk te veranderen.

Tegelijkertijd vind ik dit weinig bemoedigend. Ik ben altijd een waarschuwer geweest, ik ben diegene die het je vertelt. Een van mijn grootste frustraties is dat zoveel mensen van 12 ambachten, 13 ongelukken zijn. De boel moet eerst in de soep lopen en uit de hand lopen voordat ze hun ogen openen. Mensen komen niet in actie omdat ze bang zijn iets te verliezen - totdat ze zelf niets meer te verliezen hebben. Misschien draag ik deze frustratie mee tot in mijn graf, het zit te diepgeworteld in mijn karakter om een haas te zijn omringd door schildpadden. Geen concrete oplossingen dus van mijn kant, ik ga gewoon stug door op de ingeslagen weg!

Mike

Mike,
Aan zelf inzicht geen gebrek ?
Ik kom er vanavond op terug want dit schreeuwt om een reactie.
Ondertussen keep up the good work ???

je bent niet de enige hoor Mike, dit is ook mijn grootste frustratie, zelfs mijn man gelooft wel iets van wat ik zeg maar zit nog dagelijks nieuws te kijken, alhoewel hij nu wel vindt dat de maatregelen wat zijn overdreven. "als we nu eerst maar weer eens DAAR zijn (dus stapje verder naar open) dan zien we wel weer verder. Hij ziet niet dat dit nooit meer gaat gebeuren als we dit toelaten. Dat is dus mijn eigen man, dan snap je ook mijn frustratie. Ik mag mijn dochter ophalen, ik mag ook met haar wandelen, maar mag niet in haar huis komen grrr. Medewerker is ziek geweest, ook 2 van dagbesteding en het blijft maar op slot omdat wij als ouders ons kind kunnen besmetten... ik word er gewoon zo opstandig van...

Julian heeft een mogeijke verklaring voor al dit schaapachtige gedrag - kantoorslaven die niet weten hoe het is om jezelf te moeten bedruipen:

Mike

@Mike, ik wil je vanaf hier graag een hart onder de riem steken en een groot compliment geven!!.
Het is werkelijk lovenswaardig hoe goed jij op de hoogte bent en door de rookgordijnen de werkelijke bedoelingen in zicht had en hebt.

Tevens begrijp ik jouw enorme frustratie zo ontzettend goed! Hoe kunnen mensen zo gruwelijk naïef zijn.....
Naast dat je het beste met ze voor hebt, hebben de slaapkoppen ook nog stemrecht.
Dat baart mij de meeste zorgen, omdat in onze 'democratie' de meeste stemmen gelden en ook wij dus geconfronteerd worden met de gevolgen van hun volgzaamheid.
Het zou best kunnen dat minimaal 10 jaar staatsindoctrinatie daar een behoorlijke steen aan bijgedragen heeft, naast de dagelijkse stroom van propaganda en hersenverwekende pulp op de beeldbuis.
En is het niet zo dat je voor herstel ongeveer dezelfde tijd moet rekenen als dat de 'ziekte' geduurd heeft? waarschijnlijk kunnen ze gewoon niet sneller wakker worden :-(.
Laat je vooral niet ontmoedigen, helaas is niet iedereen van nature behept met een kritische geest,
de meesten zul je het stap voor stap moeten laten zien.
Bovendien heb jij via dit forum volgens mij al heel wat mensen de ogen geopend, ga daar alsjeblieft vooral mee door!!.

Je gaf zelf al de best mogelijke oplossing, gewoon stug doorgaan!
Wat Q ook schrijft, hou geloof en vertrouwen, het tij zal gaan keren.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan