Hallo allemaal, ik snap jullie heel goed, ben ook zo moe van al die slapende mensen , ook onder de mensen waar ik al lang mee om ga, de meeste zeggen , het komt binnenkort weer helemaal goed joh , maak je niet zo druk ! eigenlijk vermijd ik die mensen allemaal op het moment, ze brengen me (misschien even ) niets meer , ik stuur vaak artikelen door via mijn telefoon , sommige reageren met : ik heb het hier te druk voor , ik moet naar de tennis , nog 2 kranten lezen en heb het gewoon te druk , het is wel aardig dat je het stuurt maar ik heb er toch geen tijd voor, en wij hebben toch geen invloed op de situatie, laat het los joh en ga leuke dingen doen... ik word er echt moe van , en leuke dingen zijn er even bijna niet meer , ik weiger me aan te passen aan deze onderdrukking ! ik zit al vanaf maart in het verzet, en doe wat ik kan , een aantal mensen heb ik uit de hypnose kunnen trekken en die waarderen het gelukkig . maar kan nog steeds niet snappen dat de meeste medelanders zo blijft slapen..
ps Henk& Mike ik waardeer jullie inzet enorm en blijf jullie volgen, dankjewel !! Assie.