Dotcom Radio

@Henk, wat betreft jouw artikel van maandag, goed en herkenbaar!.
Door schade en schande er zelf achter gekomen dat grote stappen snel thuis bij de meeste mensen niet werkt.
Waar ik goede ervaringen mee heb, is om met een onderwerp te beginnen wat binnen de interessesfeer van iemand ligt.
Daar dan een gesprek over aan te gaan en vragen te stellen, waarvan je het vermoeden hebt dat ze die niet zelf kunnen beantwoorden.
Dat blijkt inderdaad vaak het geval, dan opper je een oplossing die net buiten hun comfortzone ligt en laat hen daar eens over nadenken.
Soms krijg je direct een boeiende conversatie, Soms komen na verloop van tijd mensen er zelf op terug en zo kun je stapje voor stapje verder, wel heel in kleine behapbare brokken voor het overgrote deel.
Eigenlijk zoals Tilasmi Frigge van de Ommekeer open vragen stelt.
De zwaarste kluif zijn mensen die zich volgens zichzelf erg goed informeren (NPO e.d.), die staan zo niet open voor een andere kijk, om gek van te worden.... probeer dan wel altijd voor ogen te houden dat geduld een schone zaak is.
Keulen en Aken zijn per slot van rekening ook niet op 1 dag gebouwd.

Uw petitie Geef Mijn Kinderen Terug! Rendez Nous Nos Enfants! Bring our Kids Back ! is gepubliceerd op onze website, maar zal niet zichtbaar zijn op petitielijsten totdat deze vijf keer ondertekend is.

Het webadres van uw petitie:
https://www.petities.com/geef_mijn_kinderen_terug_rendez_nous_nos_enfants_bring_our_kids_back

Hallo allemaal, ik snap jullie heel goed, ben ook zo moe van al die slapende mensen , ook onder de mensen waar ik al lang mee om ga, de meeste zeggen , het komt binnenkort weer helemaal goed joh , maak je niet zo druk ! eigenlijk vermijd ik die mensen allemaal op het moment, ze brengen me (misschien even ) niets meer ,  ik stuur vaak artikelen door via mijn telefoon , sommige reageren met : ik heb het hier te druk voor , ik moet naar de tennis , nog 2 kranten lezen en heb het gewoon te druk , het is wel aardig dat je het stuurt maar ik heb er toch geen tijd voor, en wij hebben toch geen invloed op de situatie, laat het los joh en ga leuke dingen doen...                                                        ik word er echt moe van , en leuke dingen zijn er even bijna niet meer , ik weiger me aan te passen aan deze onderdrukking !                                                                                                                                      ik zit al vanaf maart in het verzet, en doe wat ik kan , een aantal mensen heb ik uit de hypnose kunnen trekken en die waarderen het gelukkig . maar kan nog steeds niet snappen dat de meeste medelanders zo blijft slapen..

ps Henk& Mike ik waardeer jullie inzet enorm en blijf jullie volgen, dankjewel !!  Assie.

Met mijn 'nog ' collega's heb ik dus bijna geen inhoudelijke discussies meer, gewoon leuke prietpraat en dat was het dan. 1 collega is wakker. Een andere collega is niet wakker maar ook niet compleet slapende. Dan heb ik het over het corona, de lockdown en de spoedwet en dan zegt ze dat ze helemaal niet lijdt onder de maatregelen. Ik zeg dan steeds dat ze mede verantwoordelijk is en dus schuldig is aan het gevangen zetten van de wereldbevolking, aan het ontnemen van onze vrijheid en grondrechten. Maar het is praten tegen de bierkaai.

Dorothé

@Mike en Henk, ook ik waardeer jullie inzet enorm! Ik herken ook de frustratie van Mike. Het heeft mij dikwijls een hoge bloeddruk opgeleverd. Ik kan er ook gewoon niet met mijn pet bij dat mensen het gewoon echt niet willen zien? Dan denk ik hoe dan?! Waarom zie ik het wel en zij niet? Ik snap het gewoon echt niet. Waarom is het mij wel ooit gelukt om wakker te worden en het in te zien? Ben ik bevoorrecht. Ik kan mij herinneren dat dit vrij snel ging bij mij, wel heb ik er jaren over gedaan om er steeds meer over te weten te komen.

Je hebt ook nog de groep die het wel gelooft dat er een heersende elite van machtswellustelingen is maar die zeggen vervolgens: wat wilde je doen dan? We kunnen toch niks doen hoor, dus zou mij er niet zo mee bezig houden. Echt heel erg zonde van je tijd ook.

Democratuur het nieuwe abnormaal !

T8jua4rrgw8zdfmqlnajbg9r8f9n54z7i.jpg

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/17/democratuur-het-nieuwe-abnormaal/

Keulen en Aken zijn per slot van rekening ook niet op 1 dag gebouwd.

voor mijn gevoel hebben we zo lang we al bezig zijn maar een halve dag meer over, de slapers gaan ons niet meer ophouden. 3 keer --ja maar-- en laat maar zitten, ... en door !!

Goeie instelling Henk! Ik ga niet eens meer roepen 3 keer. Gisteren ook weer 1 keer de opmerking aan de tel, Ja maar heb geen zin erin te verdiepen of mee bezig te zijn.
Oké Doei dan! Voor mij tegenwoordig maar 1 keer en dan wegwezen. Ondertussen is de frustratie in mezelf wel groot idd. Dus dat gevoel kan ik wel bevestigen van machteloosheid.

Zo stond ik er al altijd al in. Of je snapt het, of je snapt het niet. Heb ik het dan al die tijd al goed gezien?

Mikw

Zo sta ik met heel veel dingen zo in het leven. Soms weet je ook niet meer wat je wel en goed ziet. Zeker in deze tijd niet. Maar er is wel een wereld van verschil of iemand de moeite wil nemen om het te snappen.
Dingen als ik heb geen zin om mezelf hiermee bezig te houden of in verdiepen ben in radicaal klaar mee. Meteen. Altijd zo geweest.
Van het weekend plaatste iemand een post op fb over racisme en toestanden en blm en Trump. Ik reageerde daar met een filmpje die natuur had geplaatst van een Iraanse man over Trump. Want Trump was ook een racist.
Ik zei wie er van de presidenten nog meer een muur wilde en nooit uitgemaakt is voor racist. Hoe bedoel je racisme vroeg ik? Geen reactie. Maar wel zag ik later dat ze stiekem mijn reactie had verwijderd.

Ik denk dat het eraan ligt wie of wat je voor je hebt. Ik merk zelf al langere tijd geen behoefte te hebben aan discussies. Met je vraag of jij altijd al goed zat, misschien dat je dit pas kan beantwoorden als je meerdere opties naast elkaar legt voor wat betreft het soort persoon. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat het kleine beetje geduld wat ik heb voor sommige mensen momenteel erg snel op is.

Resultaat? Of waren het vrouwen? Dan is het niet jou fout in elk geval. Op naar de volgende. Doei doei!

Al -10- jaar zijn we nu aan het podcasten sinds 2008 – Gezondheid & dotcom.radio

2008 in september begonnen we met de gezondheidsradio podcast die eveneens op de radio werd uitgezonden. De opnames waren toen nog voor een deel live opgenomen met Ron Fonteine, Mike Donkers en ondergetekende Henk Mutsaers vanuit de studio van de SLOG (locale omroep Geertruidenberg. Na 6 jaar zijn we gestopt vanwege mijn drukke werkzaamheden en werkdagen van 11 uur of meer. In mei 2016 zijn we weer begonnen, gezondheid en politiek.

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/18/al-10-jaar-zijn-we-nu-aan-het-podcasten-sinds-2008/

@Henkie, het klopt dat jij al lang bezig bent en de tijd begint zeker te dringen.
Mensen die direct al roepen, ja maar, we kunnen er toch niks aan doen, die laat ik ook links liggen.
Trekken aan een dood paard is nou eenmaal kansloos, jammer genoeg is dat best een groep.
Maar degenen die wel bereid zijn hun geest te openen, dan ben ik best bereid om ze een stukje aan de hand mee te nemen en hapklare brokken te voeren.
Ik kan me nog goed herinneren dat ik ook best een zoektocht achter de rug heb en er is ook veel disinfo.
De een is nou eenmaal beter in het schiften van info dan de ander en het zou jammer zijn als ze verdwalen in het woud.
Vlugge leerlingen zijn zeker het fijnste, maar niet iedereen is nou eenmaal een renpaard.

Net kreeg ik deze mail van Geert voor dotcom.radio

Blootstellingsmeldingen STIEKEM op telefoon geïnstalleerd
Zonder uw toestemming is er een corona-track en trace app voorzetje geïnstalleerd op uw foon!!
Dit geldt voor alle Android-smartphones wereldwijd.
Heel sneaky er stiekem op gemoffeld door Google!

Lees verder hoe je die kunt verwijderen
https://commonsensetv.nl/blootstellingsmeldingen-stiekem-op-telefoon-geinstalleerd/

Ik heb het net gecontroleerd en de app stond uit. Maar die kan denk ik ook op afstand aangezet worden neem ik dan aan.

De oude 3G telefoons gaan verdwijnen, is een telefoon zonder bundel ook een optie vraag ik mij af ?

Nu betaal ik voor mijn eigen spionage

tel en sms functie is voor mij voldoende

Henkie,
Super hartstikke bedankt.

Maarrr zullen we dan maar eens de knuppel in het hoendehok gooien en eens vragen aan de forum leden hoevelen nog met go ogle aan het surfen zijn .....

Kom op zeg je kan toch niet serieus bezig zijn op dit forum en dan nog met die android of microsoft bagger bezig blijven terwijl er zovelen alternatieven zijn.

Om het maar simpel te houden

Browser,
Brave,
Firefox
Opera

Zoekmachine,
Duck duck go
Startpage.com

Pc software
LINUX werkt geweldig EN je kan een distro van je keuze downloaden op een stick en vandaar uit er 100% mee werken je hoeft niets te instaleren.
https://distrowatch.com/
Voor windows kies een simpel pakket als Mint
Voor mac users kies Elementary
Of als je gelijk goed wilt gaan kies Ubuntu lts 20.04

Hier een link hoe je kan werken vanaf een usb dus niets instaleren op je pc/mac

Voor wie denkt dat microsoft en mac veilig zijn think again
https://www.privacytools.io/
https://hacker10.com/

Ga je pc encrypten
https://www.vpngids.nl/veilig-internet/surfen/wat-is-encryptie/

Zo maar wat tips

Tis net als eten en ziektes je kan het opzoeken of de kans zo klein mogelijk maken the choice is yours, maar als het onvermijdelijke gebeurt dan ook als een volwassene reageren ...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan