Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 217 van 09-08-2020

Deze week in aflevering 217 (te) veel bijdragen luisteraars – aanslagen overal ter wereld (hoeveel had jij er gemist) – Trump schaf inkomsten belasting af de laatste 6 maanden van 2020 – Het grootste virus genezen met een hamer – Hoeveel mensen weten al dat het oorlog is? – Trump, … het gaat gebeuren, … en meer

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/09/dotcom-radio-aflevering-217-van-09-08-2020/

Zolang een vriendin van mij dit deelt op sociale media is er nog heel wat werk te verzetten. Maar niet met haar. Is echt niet mee te praten. Slimme vrouw maar... pfff  ruim 10 jaar terug is haar man ervandoor gegaan. Ik begin steeds meer te begrijpen waarom. Stronteigenwijs zeggen we hier en staat niet open voor ander geluid. Pas hebben wij verjaardag gevierd van mijn man. Buiten met bbq, heel gezellig. Op bepaald moment zaten mijn zus en een andere vriendin haar e.e.a.te vertellen, dringt gewoon niet door. Echt om moe van te worden. Zat er gelukkig niet bij, ik stond in keuken stokbrood te snijden en hoorde dit aan achter glas.

Iemand op sociale media zei als reactie op al die maffe maatregelen zoals van Rutte: dat moet hij zeggen. Heeft opdracht gekregen.

Maw. Hij is al opgepakt geweest en moet bizarre dingen tegen het volk zeggen zodat ze eindelijk eens wakker worden.. wat denken jullie

T55mbqvtotu908rnhh9m6wauie5k9ngj0.jpg

Herr Sens communiceren via een forum is niet erg handig, vandaar mijn uitnodiging www.uitdaging.net over mij daar staat het tel nummer

Mijn Internet Bundel op -NUL- dit is waarom, …

Ik vertelde je reeds dat met de ongevraagde COVID applicatie die op elke telefoon is geïnstalleerd ik besloten heb mijn internet bundel op -NUL- te zetten, hier zijn nog meer redenen

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/10/mijn-internet-bundel-op-nul-dit-is-waarom/

’n Hittegolf en dan in de sauna. Yep, want ik heb de Q koorts te pakken !

Een hittegolf kan je zien als de Sauna van de natuur, heel gezond om eens lekker te ontspannen, te detoxen, en, … om je gedachten de vrije loop te laten, maar of 40 graden warm genoeg is? Ik denk het nog niet.

Veel ideeën voor een artikel kan je dan eens overdenken, want het gaat er niet over wat je allemaal te weten moet zien te komen via het Q gebeuren, maar wat ik er zelf van vind, welk plaatsje ik dat wil geven, wat ik er aan houvast uit kan ontlenen, schenkt het mij vertrouwen en zo werd ik al snel in 2017 bevangen door de Q koorts.

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/11/n-hittegolf-en-dan-in-de-sauna-yep-want-ik-heb-de-q-koorts-te-pakken/

28 juli schreef ik dit artikel over het virus (exosomen)

https://gedachtenvoer.nl/2020/07/28/onderzoek-wat-je-te-weten-komt-je-leven-kan-ervan-afhangen/

Onderzoek wat je te weten komt. Je -LEVEN- kan ervan afhangen.

Ik had het ook al vertaald naar het Engels (korte versie)

En dat artikel kom donderdag ook in het Frans op de site te staan

Op mijn Frankrijk blog staat de vertaling nu al

gedaan door een professionele vertaalster met gesloten beurs - dienst - wederdienst

Vorige week hebben we een ritje gedaan naar zuid Frankrijk naar Avignon
Donderdag in de buurt van Parijs, van hier bijna even ver als vanuit NL

Als je dus iemand hebt in Frankrijk dan kun je deze vertaling zenden

https://www.uitdaging.net/gezondheid/fouillez-ce-que-vous-decouvrez-votre-vie-en-depend-covid-19/

Ik wil echt niet meer terug naar het oude “NORMAAL”, nooit meer !!

Mooi als iemand mij verteld dat hij of zij hoopt zo snel mogelijk weer terug te kunnen naar het oude normaal. Voor mij het teken om mijn raketwerper kanon in stelling te brengen. Bedoel je soms het oude normaal van;

Gif in het water, de voeding, E nummers en RoundUp
Chemtrails
Piramide geld constructies
Geheime wereld regering
Corrupte regeringen zonder referendum mogelijkheid
Kinderhandel & satanische rituelen
Pedofilie
Abortus kindermoorden
Eindeloze oorlogen en conflicten, meer als 200 na WO II
De farmaceutische maffia praktijken
De gemanipuleerde economie met verhuizing naar goedkope arbeid landen, lees slavenhandel
Schadelijke elektrosmog
Global warming sprookjes
Uitgeputte landbouwgronden
… en de niet bestaande levende virussen angst economie

En dan heeft mijn raketwerper kanon best nog wel wat missers gehad.

… eh ja je begrijpt toch wel wat ik bedoel, zoals het voor de crisis was.

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/12/ik-wil-echt-niet-meer-terug-naar-het-oude-normaal-nooit-meer/

Protest tegen behandeling betogers in het buitenland, kijk eens wat dichter bij huis naar het Malieveld

Tm1uxmp2cnbv0tv8f62r71w3a18kv3x47.jpg

Des te meer reden alles te zetten op dat wetgeving verhaal daar valt en staat alles mee.

Tevens is her zo dat iedere burger dus OOK de orde diensten op de hoogte moet zijn van de wetgeving wat niemand is dus als het ucc, maritime (on)recht, talmudic systeem in duigen valt kunnen ze niet meer dreigen een vals en niet legitiem rechtsysteem.

Het is onze ongeïnformeerdheid waardoor ze er mee wegkomen en wij in deze shit zitten EN blijven.

Daarom mijn verzoek aan alle alt media kanalen ga hier mee aan de gang links of rechts om en burgers daarmee opnieuw hoe zeg je dat educeren ?

Bijdrage dotcom.radio luisteraar

Wat is hier aan de hand?? Opvallend dat sinds uitrol 5G 28 juli in Nederland het hier zo onnatuurlijk heet is! Ik heb dit nog nooit zo meegemaakt en het klipt niet! Ik zie langs de snelwegen wel heeel veel 5G kastjes langs de weg en ook in de meeste wijken wanneer je binnenkomt. Overal zie je ze! Maar goed bekijk dit filmpje. Het is ongelooflijk wat hier gebeurd. Fantastisch goed en helder onderzoek van deze Nederlandse mevrouw!  Verdient aandacht
Groet rob

&feature=share

Nagekomen mail van Rob en een goede

Nagekomen mail: Ik heb over HAARP gelezen. Weer modificatie wordt al heel lang gebruikt. Ook voor politieke doeleinden. Ik weet er nog te weinig van af maar zou mij niet verbazen dat  hier in Nederland mee wordt geëxperimenteerd. Het komt wel heel goed uit he? Dat juist nu iedereen door deze lange hitte periode wordt lamgelegd ook omdat de noodwet er ineens vervroegd doorkomen en de pedo schandalen naar buiten komen.

ik geloof absoluut in weermanipulatie. Je kunt er gewoon bedrijven voor in huren en er zijn genoeg overheidsfilmpje, etc. waarin ze het zelf benoemen. En zie de beelden van de dame, dat is niet natuurlijk. Dat is 1
Tegelijkertijd is al het weer dat wat meer afwijkt van de middellijn dan het weer van alledag manipulatie noemen, betekend volgens mij dat je ook nog steeds een beetje geloofd in de klimaathoax. Dat is 2
Een mooie patstelling.

Ik las ergens dat het document van de Rockefellers over het hele plan achter de COVID NWO staatsgreep nu maar eens moesten gaan lezen

Deze pagina staat het
https://gedachtenvoer.nl/2020/06/12/de-grote-reset-na-corona-kijk-even-mee-in-mijn-glazen-bol/

Sinds 12 juni 11.023 bezoekers

en het document wat ik de glazen bol genoemd heb is pas 551 keer bekeken

Geen wonder dat ik meer weet dan de massa|
Zelfs als je zegt: "lees dit" doen ze het niet

kijk in de spiegel, hoeveel forum leden hebben het gelezen?
en nog belangrijker, hoeveel hebben die pagina nu gedeeld

Idem dit met het virus verhaal, een levend virus bestaat niet

https://gedachtenvoer.nl/2020/07/28/onderzoek-wat-je-te-weten-komt-je-leven-kan-ervan-afhangen/

3 weken 2000 bezoekers
Het artikel is in NL in EN en morgenvroeg ook in het Frans
Ik ben vroeg van huis dus waarschijnlijk geen tijd om het te delen

verspreiden, delen, delen, delen

Even een context. Ergens in 2012 ben ik gaan reageren op wanttoknow.
Voor mij was de dood van JFK een punt omdat ik het nog kan voelen als kind toen...
Vervolgens was 9/11 een punt die samenviel met mijn persoonlijke 9/11; letterlijk op dezelfde dag.
Wat daar allemaal werd besproken in kader false flags was een eye opener.
Maar doorwroetend kwam ik terecht op de vermeende NASA maanlandingen.
Vervolgens door dit te onderzoeken overtuigd van het bedrog ervan en vervolgens beland in de FE beweging die nav deze conclusies opkwam, ergens 2015 in volle glorie.
Ik kan er uiteraard veel meer over vertellen.

Henk,

Dit is al het 3e document dat ik zie van organisaties en regeringen met werkelijk helderziende gaven. Ik stuur ze ook door maar weinig reacties, ook van vrienden niet. Mss willen velen het zelfs niet lezen, of ze hebben me geblocked met mijn "vervelende" berichten die hun dagelijkse leventje vetstoren .. Als jij het weet .. Ik ga toch is bellen of ze de moeite genomen hebben om deze toch opmerkelijke info over deze corona-hetze te lezen en wat ze daar nu van vinden. Ik wil dat toch eig wel eens weten ...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan