Dotcom Radio

#PolitiekeZelfmoord #KartelBurgermeester #CDA #StemFraude

Een nieuw fenomeen #KartelBurgermeester, een “pain in the ass” voor de burger die moeten toezien dat de wettelijke minachting van de burgerrechten doorgeschoven worden naar het gemeente die vervolgens terug verwijzen als de burger wijst op de grondwet naar de landelijke politiek. Het verhaal van het kasje naar de muur sturen.

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/23/politiekezelfmoord-kartelburgermeester-cda-stemfraude/

Zonet geluisterd naar de uitzending. Dank voor de helderheid.

Jullie hadden het over de manier van stemmen en dat Trump hiervoor Blockchain gaat hanteren als ik dat goed begrepen heb. Ik ben benieuwd hoe dan een groep zoals ouderen op deze manier gaan stemmen. Velen zijn niet bekend of in staat om digitaal te stemmen. Dat zou betekenen dat een grote groep en tevens een hele belangrijke groep uitgesloten word om te stemmen. Ik neem als voorbeeld dat digitaal stemmen in Nederland ook genoemd is middels digi D. Nogal wiedes dat die linkse partijkartels dit willen. Omdat juist ouderen die geen Digi D hebben of niet digitaal kunnen stemmen door aandoeningen juist niet zullen stemmen. Terwijl we toch van deze groep momenteel ook moeten hebben vermoed ik. wat is dan het voordeel om via Blockchain te gaan stemmen?

Mike, Ik hoorde je over Wouter, fantastisch duurzaam besluit wat je hebt genomen over Wouter. Anderzijds toch ook zeer bijzonder, maar goed, het doel heiligt de middelen in deze oorlog en aan modder gooien heeft niemand iets.

Idd met genoegen de uitzending beluisterd.

Fijn om te horen dat het benevelde brein zich langzaam aan het herstellen is met nu al goede keuzes daaruit voortvloeiend dat beloofd wat voor de toekomst.

Ook fijn om te horen je reactie over blockchain en de positieve kant daarvan dat staat overigens los of dat trump het nu wel of niet benoemd mi.

Zoals zo veel zaken is het altijd wie beheert wat en wat zijn de intenties.

Fijn om te horen dat het benevelde brein zich langzaam aan het herstellen is met nu al goede keuzes daaruit voortvloeiend dat beloofd wat voor de toekomst.

Nu 3 weken zonder alcohol. Ik val met kilo's tegelijk af en mijn lichaam is volop aan het detoxen.

Dingen die ik tot nu heb geleerd over mezelf:

Ik heb al zo lang als ik me kan herinneren een probleem met alcohol, specifiek bier. Van sterke drank word ik ziek, echt 'projectile vomiting'. Wijn heb ik leren drinken door mijn vriendin, maar mijn favoriete drank op deze aardbol is en blijft bier. Bier heeft echter macht over mij, ik heb er geen macht over. Ik ben een functionele drinker, de maatschappij remt mij af omdat ik plichten en verantwoordelijkheden heb m.b.t. werk en relatie. Vallen deze verplichtingen/remmingen weg, dan ben ik mateloos. Pogingen om te matigen of helemaal te stoppen zijn vaak van korte duur en lopen soms zelf bij voorbaat op niets uit.

Vanwaar deze zucht naar verdoving? Ik zoek ontspanning en aarding en vind dit in bier. Daarnaast heeft het een verkoelend effect bij heet weer. Het is daarom echt een hele prestatie van mijzelf dat ik de afgelopen 3 weken juist niet heb gedronken. Ik leef voor een groot deel op rauwe melk en Kangen-water, dat ik ijskoud drink uit een koelkast die op standje ijskoud staat. Ik ben mijn brein aan het herprogrammeren, uiteindelijk wil het alleen maar ijskoud vocht en veel daarvan, de associatie is alleen met koud bier maar nu niet meer. Dit werkt als een malle en is een stuk gezonder bovendien!

Maar ik moet dieper graven. Wat levert bierconsumptie me nog meer op anders dan ontspanning, aarding en verkoeling? Antwoord: het voedt mijn ego en geeft me een veilig eilandje, een cocon waarin ik lekker weg kan kruipen en met niets of niemand wat te maken heb. Ondertussen klaag ik wel steen en been dat ik me geisoleerd voel en bij niemand aansluiting lijk te vinden. Alleen maar omdat ik vaak beschik over een informatievoorsprong t.o.v. anderen omdat ik de moeite neem om grondig onderzoek te doen naar diverse zaken wil nog niet zeggen dat ik op andere fronten niets van een ander kan leren. Vooral op het sociale vlak! Ik moet leren mezelf niet boven anderen te plaatsen en niet zo snel te (ver)oordelen. Ik moet leren te verbinden met anderen. Nu ik gestopt ben met drinken merk ik dat me dit verrassend goed af blijkt te gaan en dat ik nu mijn medemens ook echt ga zien als dat, een medemens. Kortom, WWG1WGA, ik moet niet onderdeel uitmaken van het probleem (oude normaal) maar van de oplossing (beter normaal).

Mike

Jullie hadden het over de manier van stemmen en dat Trump hiervoor Blockchain gaat hanteren als ik dat goed begrepen heb. Ik ben benieuwd hoe dan een groep zoals ouderen op deze manier gaan stemmen. Velen zijn niet bekend of in staat om digitaal te stemmen. Dat zou betekenen dat een grote groep en tevens een hele belangrijke groep uitgesloten word om te stemmen.

Nee. Trump heeft de Democraten schaakmat gezet. Stemmen per post houdt nu in dat kiezers een unieke blockchain-dcode krijgen die tegelijkertijd als 'voter ID' fungeert. Je kunt er dus eenmalig en uiterst veilig mee stemmen, geen fraude mogelijk. Voor wie dit niet wil bestaat de mogelijkheid om 'ouderwets' in de rij te staan voor een stembureau. Hiervoor heeft leger toegezegd het leger in te gaan zetten om de veiligheid van deze vorm van stemmen, alsmede het tellen van die stemmen, te garanderen. De Democraten kunnen geen kant op. they're FUCKED!'

Mike

Goed dat je zo reflecteert op je eigen gedrag. Misschien is het ook de associatie die je met bier hebt: stoer, mannelijk, rockmuziek. Voor iemand met zo’n uitgesproken sterke mening, visie en gewoontes op het gebied van gezonde voeding vind ik het bijzonder om jouw verhaal over alcohol zo te lezen.

Hand in eigen boezem: ik leef ook gezond en ben gezonder en leniger dan menig man van mijn leeftijd. Toch at ik vanmiddag ook patat en lust ik best een zak chips. Ik ben geen zoetekauw maar als er een zak dadels of vijgen open is dan ga ik voor de bijl voor deze suikerbommen.

Afgelopen week een mailtje gestuurd met wat info en links naar artikelen over "het virus bestaat niet in levende vorm" naar een klein magazine dat hier in de regio 4 maal per jaar verschijnt en veel gelezen wordt door de Hollanders en Belgen. Een magazine dat nog niet opgeslokt is en gecensureerd wordt door Big Brother, maar wel door Big Mama blijkt.

:Hartelijk dank voor de link, excuses voor mijn late antwoord.

De stijl van het artikel past niet in de stijl van XX. Ik denk ook niet dat het aan XX is om een duidelijk standpunt in te nemen ten opzichte van het Coronabeleid. Wij informeren over zaken die met de Bourgogne te maken hebben en dit is meer een algemene discussie en een pleidooi voor een heel andere manier van denken, die op zich interessant is, maar XX is daar denk ik niet het juiste platform voor. Sorry.
---
Bien cordialement,"

In het bijgevoegde artikel toonde ik alleen maar links naar artikelen en video's door anderen gemaakt. Ik leg het er wel DUIMENDIK bovenop dat men nu medeverantwoordelijk is na het lezen van het intro. Mede verantwoordelijk voor het instant houden van de leugen, ...

Dit was het bewuste artikel, nu in NL, EN en FR

https://gedachtenvoer.nl/2020/07/28/onderzoek-wat-je-te-weten-komt-je-leven-kan-ervan-afhangen/

Alleen maar omdat ik vaak beschik over een informatievoorsprong t.o.v. anderen omdat ik de moeite neem om grondig onderzoek te doen naar diverse zaken wil nog niet zeggen dat ik op andere fronten niets van een ander kan leren.

Precies dat is de spijker op de kop slaan.
Overigens wil het niet zeggen dan anderen geen 'grondig' onderzoek doen de een heeft een talent om precies in de goede hoek te zoeken waar de andere zoekende is ..

Ik moet leren mezelf niet boven anderen te plaatsen en niet zo snel te (ver)oordelen.

Dat is nu precies wat ik altijd zo jammer heb gevonden je kon nogal ehh hoe zeg ik dat 'scherp aan de wind zeilen' naar anderen toe en dat is je niet altijd in dank afgenomen en heeft mensen doen afhaken en wetende dat je verdomd goed dingen kan verwoorden blijkt nu dat het dan iets anders wat de trigger was waardoor je zo uit de hoek kon komen.
Om nog maar eens aan te geven wat vergif met je geest doet ....

Ik moet leren te verbinden met anderen. Nu ik gestopt ben met drinken merk ik dat me dit verrassend goed af blijkt te gaan en dat ik nu mijn medemens ook echt ga zien als dat, een medemens

En een van die dingen is mensen accepteren ook al hebben ze in jouw optiek een verkeerde kijk op zaken hoe zeer dat ook te betreuren valt.
Een van de beste dingen als je hart in het geding komt is dingen doen/zeggen die je geweten je ingeeft en dan hoef je er geen schuldgevoel meer over te hebben en vervolgens is stap 2 ook veel makkelijker nl accepteren dat andere anders denken.

Kortom ik ben super blij dat ook iemand als jij het 'licht' hebt gezien en gelukkig heeft dat geen persoonlijke gevolgen gehad je bent de 1e niet die alleen over blijft dat alleen al is een super boeket voor je vriendin waard ...

Hulde voor je openheid en zelfinzicht en ik wens je alle kracht, liefde en wijsheid om die keuzes te maken die jouw en je geliefden ten goede komen.

Welkom terug ...

Oh ennuh real man wear pink ...

Mike,

Wat een durf om dat zo openlijk over jezelf te vertellen.

Dat getuigt toch van een hele sterke persoonlijkheid. Ik denk dat die nuchtere persoonlijkheid veel sterker en echter is dan de persoonlijkheid met het masker van het bier. Het is waarschijnlijk een best wel moeilijk groeiproces, maar je eerlijkheid hierover is zwaarder dan het afkicken.

Hele grote klasse. Als we nu nog meer van je kunnen leren, dan zijn we dadelijk allemaal verlicht.

Je hebt nu een maker afgedaan en je ware zachtere gezicht getoond. Fijn je te leren kennen.

Oordeel echter niet te hard over jezelf en je verleden.

Degene die perfect is, gooit de eerste steen.

Ik weet dat ik eigenlijk een echt chocoladeprobleem heb. Ik zou dat wel dagelijks kunnen eten als ik er niet absoluut de rem op zou zetten.

Dus, accepteer menselijkheid ook bij jezelf en dan kunnen we allemaal wwg1wga!

Dorothé

Kunstmest & Kunstmatige ‘Gezondheid’!

Een artikel vandaag uit de oude doos, eind 2007. Mijn eerste ontmoeting met Mike Donkers. Eigenlijk best schokkend, als alle niet biologisch voeding niet kan voorzien in een ieder zijn gezondheid, en een deel van de biologische producten eveneens tekorten geven omdat er met de biologische normen ook gerotzooid wordt. Hoeveel procent eet er dus gezond? Maximaal 5% denk ik. Immuunsysteem optimaal? vastbaar voor ziekten en gebreken? Ja !!

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/24/kunstmest-kunstmatige-gezondheid-2/

Oh ennuh real man wear pink …
In your dreams, Joke!

y21hok2qujv4cllb818z0i17u4zs7z0q.jpg

Het is waarschijnlijk een best wel moeilijk groeiproces, maar je eerlijkheid hierover is zwaarder dan het afkicken.
Het interessante is dat ik dus niet hoef af te kicken! Per direct stoppen ('cold turkey') met bier drinken blijkt geen enkel probleem te zijn. Het is gewoon een beslissing in mijn hoofd, een knop die ik om zet.
Oordeel echter niet te hard over jezelf en je verleden.
Doe ik ook niet. Mijn conclusie over de 53 jaar die ik tot nu toe op deze aardbodem loop: ik heb me mijn hele leven voorbereid op dit moment in de geschiedenis van de mensheid. Om mijn aandeel hierin goed te kunnen vervullen heb ik dit moeten doorleven en ervaren, geen misstappen maar leermomenten. Maar het is nu tijd voor een nieuwe fase en deze ben ik ingegaan en aangegaan.
Dus, accepteer menselijkheid ook bij jezelf en dan kunnen we allemaal wwg1wga!
Geen enkel probleem. Ik ben een mens en dus feilbaar. Dat zijn we allemaal. No one person is above another (Q post #4462).

Mike

Per direct stoppen (‘cold turkey’) met  koolhydraten en dus chocolade, is voor mij ook geen probleem.

We hebben het er al over gehad. Ik viel af tot de intermittent fasting fase. Mijn probleem is een om dan toch meer koolhydraten te gaan inplannen. Ik ben zeer consequent en vind afwisseling moeilijk hierin.

Ga nu woensdag naar Tanja en dan kijken we eens verder. Want eigenlijk zou ik toch meer en gemakkelijker moeten afvallen met deze manier van eten.

Dorothé

Bedankt voor je uitleg over de manier van stemmen Mike.

Ik wens je alle sterkte om vol te blijven houden met stoppen van bier.

Dorothe, wie weet kan het probleem van niet af kunnen vallen ook te maken hebben dat je lijf misschien ontgiftend nodig heeft.

Wat ikzelf zo bijzonder vind is dat ik echt uren tevoren kon SNAKKEN naar bier, wetende dat dit aan het eind van een (werk)dag op mij wachtte als 'beloning', maar dat ik er nu totaal niet mee bezig ben nu ik heb besloten om te stoppen. It's all in the mind, dat blijkt wel weer.

Mike

Om goed af te kunnen vallen moet je darmflora, en ook je suikerpijl goed in orde zijn. Het overmatige gebruik van suiker (wat tegenwoordig in in heel veel gangbare prefab voeding zit) verandert veel in je lijf, waardoor je hele spijsvertering een flinke klap kan krijgen.

Suikers zorgen dat je alvleesklier steeds maar weer insuline moet aanmaken om de suikers af te voeren. Zo lang je insuline in je bloed hebt, val je voor geen meter af!

Suikers veranderen ook je darmflora, en dat zorgt weer dat je steeds meer trek krijgt in vet en calorierijk voedsel. Je lichaam blijft er maar om vragen en mensen die hiermee worstelen hebben vaak een constant gevoel van "honger hebben".

Ik zelf doe veel met "keto" achtige diëten. Weinig tot geen suikers, maar veel ijzer en eiwitten. Ik ben hiertoe gekomen door mijn interesse in bushcraft en survivalisme. Door me te verdiepen in wat voor soorten voedsel jager/verzamelaar volkeren vroeger aten, ben ik zelf ook meer volgens die principes gaan leven, en dat maakte vrij snel veel verschil!

@Mike, daar is toch niks bijzonders aan? Dat is toch logisch als iets erin sluipt. Het word een gewoonte. Net als teveel suikers, drang naar zout etc.

ja Charza, dat idd ook. Tanja zal er vast achter komen. Ze heeft mij in het verleden ook vaak kunnen helpen dus komt vast goed.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan