Dotcom Radio

@Mike, daar is toch niks bijzonders aan? Dat is toch logisch als iets erin sluipt. Het word een gewoonte. Net als teveel suikers, drang naar zout etc.
'Guilty pleasures' qua voeding is toch echt wel iets anders als een verslavend middel als alcohol of narcotica. Je vergelijkt appels met peren. Maar goed, mij lukt het dus op dit moment probleemloos om er van af te blijven, terwijl ik er voorheen veel te vaak mee bezig was. Ik denk dat het te maken heeft met de hoeveelheid 'schijfruimte' die jij het verschaft in je hoofd.

Mike

Voordat je 'jij' en 'je' verkeerd opvat, ik doel niet op jou maar op mijzelf. Lees anders gewoon 'ik' er voor in de plaats.

Mike

Oke, prima. Wat je met je laatste post bedoeld geen idee. Niet mijn referentiekader eigenlijk.
Nogmaals sterkte met het vol houden.

We hebben in het verleden wel eens gedoe over en weer gehad over mijn gebruik van het filosofische 'je/jij', als in 'men', wat jij opvatte als gericht naar jouw persoon, zodoende.

Mike

@Binc,

Tja ontgiften. Kan zijn, maar wel vreemd. Ik eet biologisch en gebruik alleen maar natuurcosmetica producten of anders niets. Heb lange tijd 6 chlorella en 3 spirulina tab. per dag genomen en dat werkt ook ontgiftend. Heb zelfs klei gedronken en neem keltisch zeezout. Ik denk niet dat de oorzaak daarin zit, maar je weet het maar nooit. Ik heb woensdag een afspraak met Tanja en ze doet een Bodyscan.

@ Charza;

Ik neem geen suiker en geen producten met suikers erin. Zelfs als fruit alleen maar besachtige (zuur fruit). Ik eet als koolhydraten alleen maar om de andere dag 3 speltcrackers (goede, biologische) of wat rijst. Leef dus ook heel koolhydraatarm, maar mijn probleem startte toen ik intermittent fasting ging doen. Toen viel ik niet meer af. Kan met vroegere zware diëten te doen hebben, dat mijn lichaam schaarste wil vermijden en op langzame verbranding gaat of zelfs eiwit omzet in suikerverbranding.

We zullen het zien. Die nuchtere suikerwaarde 6,5 verontruste me nog het meeste. Dus er moet iets gebeuren.

Dorothé

@Godsgeschenk

Is dat structureel, die nuchtere suikerwaarde? Officieel zou je dan net binnen de grenzen zitten. Hoe gaat het na een maaltijd? zit je dan nog onder de 8? Heb je ook andere symptomen zoals dubbelzien, branderige ogen etc, droge huid op schenen die snel open gaat?

(Je wilt niet weten hoevaak ik jonge mensen met kapotte scheenbenen zie... En dan vooral lekker energydrankjes slurpen)

Hoi Charza,

Nee de over langere tijd gemeten waarde zit binnen de grens 5,6. Maar toch te hoog omdat ik dus zo weinig Kh eet. Dus ik wil het wel uitzoeken.

Ik heb voor de rest geen symptomen. Ja, overgewicht dus.  Gelukkig maar dat er geen andere symptomen zijn en ik me goed voel.

Dorothé

Zou de schildklier er iets mee te maken kunnen hebben?

Ik kon vroeger geen kilo afvallen. maar eind 2008  kwam men er achter dat ik een trage schildklier heb. vroeger was ik ook een zoetekouw maar omdat ik altijd wilde afvallen had ik al veel veranderd. bv wekenlang op karnemelk leven en later vasten/reinigingskuren doen. uiteindelijk bleef ik aardig op gewicht maar dus met heel veel moeite.

Onlangs las ik ergens (forefronthealth) dat juist die weinige koolhydraten en vasten de oorzaak van een trage schildklier kunnen zijn. Maar pas in 2009 via internet gaan zoeken naar gezondheid en LARS syndroom.

Toen ik met thyrax begon viel ik van zelf af.

We hebben in het verleden wel eens gedoe over en weer gehad over mijn gebruik van het filosofische ‘je/jij’, als in ‘men’, wat jij opvatte als gericht naar jouw persoon, zodoende.

Geen gedoe daarover. Gedoe in mezelf over de patronen en het zelf zien in de buitenwereld en eigen omgeving maakt dat het nogal impact heeft gemaakt. Dat wil zeggen dat ik geen twijfels heb bij de juistheid van de argumentatie die je gegeven hebt. Of dit uiteindelijk zo positief is betwijfel ik.
Wat ik zie en ervaar bevalt me niet. Maar goed, staat verder los van dit alles en verder niet relevant.

Dorothé, ook waar ik aan denk idd de schildklier. Ik dacht dat je op de hoogte was van dat je koolhydraten altijd tegelijk met maaltijden zou moeten eten? Vorige keer hadden we het erover dat als je zou merken dat de intermittent fasting mogelijk problemen zou kunnen geven je als eerste aan de schildklier moet denken. Ik denk ook dat je te weinig koolhydraten eet. Dat zal dan bij Tanja wel aan de orde komen vermoed ik zo.

@ Romagi,

Die waarde was goed. Bij schildklierproblemen zou ik dus niet kunnen afvallen, maar ik ben 15 kilo afgevallen tot de intermittent fastingfase. Maar ik ben eens benieuwd waar Tanja mee komt.

Dorothé

Gaat zaterdag opnieuw de; “Berlijnse Muur Vallen?”

De val van de Berlijnse muur, ook toen wist ik waar ik was in tijd en plaats toen het nieuws bekend werd op de avond van 9 november 1989. We waren bij vrienden in Denemarken. Tien jaar na de grote hit van Pink Floyd “Another Brick in the Wall” over het “hersenspoel – Mind Control schoolsysteem. “We don’t need no éducation” We hebben ook geen “scholing” nodig zoals in de vorm die de media ons menen te moeten geven. De voorgeprogrammeerde meningen van burgers maken duidelijk dat dit systeem zeer effectief zijn werk doet én, duidelijk zichtbaar bij de mondkapjes mensen. Ik kijk TV en geloof alles wat ze zeggen.

Zaterdag gaan we een bijeenkomst “zien” (via de #WeAreTheNewsNow alternatieve media) die een keerpunt moet gaan worden in Europa, in het Duitsland van na de Tweede Wereld Oorlog waar vele burgers erop gebrand zijn de Nazi erfenis te vermorzelen. Zij willen -niet weer- in die val trappen van een Deep State met hun nazi roots van de dochter van Hitler, Frau Merkel.

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/25/gaat-zaterdag-opnieuw-de-berlijnse-muur-vallen/

Gaat zaterdag opnieuw de; “Berlijnse Muur Vallen?”
We gaan ons best doen!

Mooi stuk weer Henk, ga hem weer doorsturen.

dotcom.radio 220 extra uitzending woensdag 26-08-2020

Deze week in aflevering 220 een extra podcast met de jongere generatie aan het woord met Romario en Jessie, hoe kijken zij tegen de zaken aan en wat weten ze? Maar ook wat zou er moeten gebeuren?

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/25/dotcom-radio-220-extra-uitzending-woensdag-26-08-2020/

(onderwerp al bekend bij vele factsforum lezers)

De Diep Duistere Wereld

9/11 is een datum die bij onze generatie in het geheugen gegrift is, is het toevallig dat:

the book, Pedophilia & Empire: Satan, Sodomy, & The Deep State, will be published on 11 September 2020.

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/26/de-diep-duistere-wereld/

Ha Sampjes, wat goed! Uiteraard meer waard. Maar hoe meer briefjes je vol kan schrijven hoe groter de waarde. 5 briefjes van 20 is meer gedichtenvoer dan 1 briefje van 50 💪

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan