Dotcom Radio

Hier hun filmpje, met dank aan Astrid voor het doorsturen:

https://www.telegraaf.nl/video/1140890826/deze-complottheorie-zingt-rond-tijdens-amerikaanse-verkiezingen

Mike

Goede artikelen weer Henk! Dank daarvoor.

Gister liepen de gemoederen hoog op tussen mijn broertje en ik. Maar dat komt door zijn vrouw die is een Oh,Hans!vrouw. Ik dacht dat mijn broertje wakker was maar ja als je dus dag en nacht een Oh,Hans vrouw in huis hebt en nos.nl op je telefoon hebt die steeds pop up berichten stuurt plus zijn hele schoonfamilie zijn bruikbare idioten dan winnen die het blijkbaar.

Ik heb nul geduld met zulke mensen ook al is het familie. Tevens probeerde ze mij ook nog een schuldgevoel aan te praten want door mij gaat onze moeder gewoon naar winkels en als haar wat overkomt dan is het dus mijn schuld! Want mijn moeder behoort tot de risicogroep blablablaa

een half miljoen tot een miljoen mensen zijn in Amerika bezig met deze Q 'komplotten' volgens de verslaggever van Telegraaf. Ik denk wel wat meer van de 325 miljoen inwoners ongeveer. Maar goed, waar rook is is ook vuur heb ik altijd geleerd, dus op zijn minst worden er mensen nieuwsgierig naar Q.

dotcom.radio aflevering 218 van 16-08-2020

Deze week in aflevering 218 Een stortvloed van nieuws. Nederland bestookt vanuit de ruimte? – Vrede nu in zicht tussen Israel en de Verenigde Emiraten – de -NOODWET- demonstratie Malieveld – Q in de Telegraaf – 5 maanden corona gijzeling – en meer

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/03/dotcom-radio-archief-2020/

Ik hoor jullie net over dat blauwe licht.

Flux is achterhaald.

Je moet hebben Iris Mini/Pro
Kost iets van 5 dollar of zo en werkt als een trein.
Past op windhoos - mac - en Linux

https://iristech.co/iris-mini/

Ik geef mijn -ALU- hoedje weg, heb het toch niet meer nodig, …

Een “alu hoedje” wordt geduid tegen de verspreider van complottheorieën, theorieën want het houdt niet op, zo is de gedachte van iemand die, … anderen napraat.

Het is de CIA die na de moord op John F Kennedy dit woord trendy gemaakt heeft. Met deze term konden ze iedereen belachelijk maken die er een andere mening op na hield die vragen zouden kunnen oproepen. Later gevolgd door; “Oh jij draagt ook zo’n alu hoedje”.

Vooral met de komst van het internet is zijn deze kreten, complottheorie, alu hoedjes en afgeleiden daarvan als complotdenkers opnieuw trendy geworden. Mensen die namelijk verder kijken als hun neus lang is, die dienen gelijk boven de grond afgezaagd te worden.

Vele vriendschappen, familie relaties zijn gedurende de jaren verstoord of verloren gegaan vanwege deze trendy woorden. Mensen die niet konden bevatten wat de complot onderzoekers allemaal ontdekten. En ja daar zaten wel eens missers en onwaarheden tussen, maar, …

De meest bizarre zaken kwamen intussen aan het licht dankzij de mogelijkheden van het internet, een digitale bibliotheek die nooit ophield met groeien. De bundeling van krachten werd vooral door de Q beweging gestimuleerd en …

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/17/ik-geef-mijn-alu-hoedje-weg-heb-het-toch-niet-meer-nodig/

De geboorteplaats van anarchie is de begraafplaats van vrijheid.

― Craig D. Lounsbrough

Briljante opmerking.

Ben het volledig met je eens wat je zegt in het bovenstaande artikel.

De andere mbt verhuizing ook.

Een ding wat mij altijd heeft geïntrigeerd is hoe doe je dat met de taal ?
Wat was jouw oplossing.
Kon je die al of je partner.

Dat is voor mij een geweldige obstakel om mn biezen te pakken.

Een ding wat mij altijd heeft geïntrigeerd is hoe doe je dat met de taal ?

Ik presenteerde al een muziek programma waar veel Franstalige liedjes in zaten 15 jaar lang dus de uitspraak moest ik altijd al oefenen.

Vanaf 2006 ben ik een festival gaan bezoeken in Frankrijk
Alles boven de 25 (toen) sprak nul Engels
Dus iemand ten dans vragen moet je eerst al vragen (tweetalige Brusselaar)
Op mijn werk een stick met oorplug en woordjes / vervoegingen als eerste basis
Daarna een jaar op internet Duolingo van Engels naar Frans
dus extra moeilijk - Ik kon helaas niet halverwege een les stoppen en weer doorgaan

Nu doe ik nubeterfrans.nl 12 multipel choice vragen

Ik heb geen internet bundel meer
Woordenboek Frans op de telefoon
En verder gewoon doen en overal het .sch.. ijt aan hebben

De dagelijkse plichtplegingen ken ik en een klein gesprek over de zaken die mij boeien

PS. begin van de maand gewoon gevraagd bij een regionale radio zender of ik iets voor ze kan doen. Training in de praktijk denk ik dan maar

Het moeilijkste is de vrouwelijke en mannelijke naamwoorden.
Er zijn geen regels dus je weet het of je weet het niet
Dus gewoon veel luisteren

en mijn persoonlijke ezelsbrugje

"Als ik het niet begrijp zal het wel vrouwelijk zijn"
50% goed en ik begin deze regel nu in heel mijn leven toe toepassen
... en vertel dit dan ook. Nog nooit iemand kwaad gezien en altijd een glimlach.

C'est ça - Dat is het

In belgie beweegt er wat .. manufestatie van gstrn was groot succes, goeie sfeer, leuke mensen, veel diverse groepen vertegenwoordigd

doorgeplaatst reactie Mike op kortgeding

Mondkapjes: kortgeding tegen de overheid

Het “Muilkorven” van burgers door de gemeenten gaat tegen alle burgerwetten in. Viruswaanzin / Viruswaarheid starte een kort geding tegen ‘een’ gemeente

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/17/mondkapjes-kortgeding-tegen-de-overheid/

Bijna vergeten maar vandaag op de 17de augustus

... eigenlijk iets te vieren. 50 jaar deejay, nu sinds 8 weken geen radio meer (censuur) maar wel nog steeds de podcast, wel zoekende hier in Frankrijk en al een mailtje weggedaan, maar het is vakantietijd de hele maand

Alles bij elkaar, avonden draaien, avonden festival presentaties, radio programma's en nu dan de podcast staat de teller gisteren op 5204

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan