Dotcom Radio

Verplichte vaccinaties & de Neurenberg Code

De Nuremberg Code wordt beschouwd als het belangrijkste document in de geschiedenis van de ethiek van klinisch onderzoek, dat een enorme invloed had op de wereldwijde mensenrechten. De code van Neurenberg en de bijbehorende verklaring van Helsinki vormen de basis voor de Code of Federal Regulations Title 45 Part 46, de voorschriften die zijn uitgevaardigd door het Amerikaanse ministerie van Volksgezondheid en Human Services voor de ethische behandeling van mensen onderwerpen, en worden gebruikt in Institutional Review Boards (IRB’s). Bovendien is het idee van geïnformeerde toestemming universeel aanvaard en vormt het nu artikel 7 van het Internationaal Verdrag inzake burgerrechten en politieke rechten van de Verenigde Naties. Het diende ook als basis voor internationale ethische richtlijnen voor biomedisch onderzoek met menselijke subjecten, voorgesteld door de Wereldgezondheidsorganisatie.

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/18/verplichte-vaccinaties-de-nuremberg-code/

Ti5l08gme4lnkfolpmr50h7mjhoacjqld.jpg

Trendy Hashtag #14all en niet zo trendy #IkBenNietBangVoorEenVirus

Twee hashtags die we trendy zouden moeten maken. #14all (one For All) Een voor allen (allen voor een). We staan immers allen voor dezelfde opdracht, -deze regering ten val te brengen- Zij zijn de vazallen van de Nieuwe Wereld Orde [NWO]– die er de oorzaak van zijn dat we in deze dictatuur met onmenselijke maatregelen terecht zijn gekomen.

#IkBenNietBangVoorEenVirus

Jij, “ja jij” hebt een gebrek aan essentiële voedingsstoffen. Ik kan best zeggen IEDEREEN. We leven immers in een wereld die bol staat van de gifstoffen, elektrosmog, en stress. Hoe moet jouw immuunsysteem nu adequaat kunnen omgaan met deze aanvallen als het geen overdosis aan bouwstoffen binnen krijgt? Een overdosis als nooit te voor !!

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/19/trendy-hashtag-14all-en-niet-zo-trendy-ikbennietbangvooreenvirus/

Ik ben laat vandaag, net uit bed, gisteren op stap geweest uit eten en een gezellig pilsje met vrienden uit Nederland die hier een tweede huis hebben. Mensen ontmoet die morgen een huis gaan bekijken.
Geen mondmaskers binnen en buiten ook niet door het personeel.  Karaoke waren mensen aan het dansen kortom C'est la vie Maar in de Morvan wonen maar +- 35.000 mensen bevolkingsdichtheid van 10 mensen per vierkante kilometer (Nederland 419 mensen per vierkante kilometer)

Nadenken over Vrijheid!

Dit artikel komt van mijn oude website uitdaging.net (nu mijn Frankrijk blog) Het artikel is ongeveer tien jaar geleden geschreven en is inmiddels de keiharde realiteit geworden en nog veel erger als toen voorzien, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/20/nadenken-over-vrijheid-2/

Vanmiddag, 31 graden een rondje in het dorp gedaan met 100 meter hoogteverschil omhoog omlaag. Alle ondernemers die open waren bezocht. Dat is het tijdstip dat het niet druk is dus tijd voor mijn verhaaltje. Persoonlijk verteld dat het levende virus niet bestaat. Papiertje afgegeven met website adres met het dingende verzoek of ze willen kijken. Thuis gekomen had ik de eerste bezoeker al gezien in de statistieken.

Dankjewel ( slimme ) Henkie , voor wat je allemaal doet ! En al de goede stukken die je steeds plaatst ..

Henk, je bent een man met het hart op de juiste plaats en die moraal heeft en zijn verantwoording daarvoor neemt.

Dank je en dit geld ook voor Mike.

Dank jullie dus voor de fijne mensen die julie zijn en het goede voorbeeld wat jullie ons geven. Verder is de informatie die jullie delen goud waard.

Dorothé

Goeie actie Henk. Idd is de info heel waardevol. Mede om die reden Schrijf ik ook vaak je Website op papiergeld. En ook de website van Mike. Naast Qanon viruswaanzin etc. Hopelijk komt er zo ook meer bekendheid en een ander geluid voor andere mensen die nog geen weet hebben van de andere kant.

Vanmorgen was ik om 5 uur reeds actief achter de computer. Ik besloot een zoektocht te gaan maken op YouTube over het verhaal van Béchamps of de exosomen onder de aandacht te brengen. In vele talen vindbaar maar niets gevonden na twee uur.

Mijn actie van gisteren, alle locale ondernemers voorlichten over dit onderwerp heeft binnen 18 uur nu slechts tot èèn website bezoek geleid.

Tijd voor Burgerlijke Ongehoorzaamheid

Deze week kwam bij mij de gedachte op dat we naar burgerlijke ongehoorzaamheid zouden moeten gaan omdat na een half jaar van leugens, bedrog en vrijheidsberoving er geen wettelijke mogelijkheden over zijn voor “Jan met de Pet”. Mooi dat dan na het verzamelen / schrijven van onderstaande stukje gelijktijdig de onderstaande meme opduikt en ook in de YouTube video gesproken wordt van burgerlijke ongehoorzaamheid. Meerdere gedachten die op het zelfde moment tot elkaar komen. Toeval bestaat niet. De kracht van het universum.

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/21/tijd-voor-burgerlijke-ongehoorzaamheid/

Niet de bacteriën of ‘virus’ maar de voedingsbodem maken iemand ziek

Vandaag weer een artikel uit de oude doos. We schrijven 2009 de Mexicaanse Griep pandemie is uitgebroken. WHO alarmfase 6. Mike Donkers heeft net zijn “Virussen bestaan niet”‘ bommetje gegooid bij gezondheidsradio en lees wat wij verwacht hadden dat zou gaan gebeuren. Het ging toen niet door omdat de pandemie maar niet wilde doorzetten. Nu snel 11 jaar verder, de volgende pandemie COVID 19 wilde ook niet van de grond komen maar het plan voor de uitrol van de Nieuwe Wereld Orde ging echter wel in de volle versnelling door. Ondanks het minimale aantal doden zitten we midden in een politiek toneelspel wat door velen als waarheid wordt waargenomen.

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/22/niet-de-bacterien-maar-de-voedingsbodem-maken-iemand-ziek/

dotcom.radio aflevering 219 van 22-08-2020

Deze week in aflevering 219 Bijdrage luisteraars – Complotten, JA, NWO 11 jaar geleden al voorspeld – Stand van zaken Burgerfront – Mail in vote VS blockchain – Welcome to the Revolution (Q) – Mensen verlaten grote steden – en veel meer, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/22/dotcom-radio-aflevering-219-van-22-08-2020/

Henk, je bent een man met het hart op de juiste plaats en die moraal heeft en zijn verantwoording daarvoor neemt.

Dank je en dit geld ook voor Mike.

Dank jullie dus voor de fijne mensen die julie zijn en het goede voorbeeld wat jullie ons geven. Verder is de informatie die jullie delen goud waard.

Dorothé

Niets aan toe te voegen.

Dorothé

Heb je compliment aan mijn vrouw laten lezen omdat ik regelmatig te horen krijg; "Zit je nu alweer aan de computer"

Niets aan toe te voegen.

Hahaha Henk. Prima, zeg het maar tegen je vrouw.

Nou, ik ben vandaag trouwens naar Aken geweest voordat de lockdown er een eind aanmaakt.

Ik ga volgende zaterdag ook naar Berlijn samen met Spal.

Maak me nu toch wel zorgen over een e.v. lockdown. Stel dat we vast zitten en tja, wat dan?

Ik heb vandaag bij de DM een netsokje gekocht en daar, door een handig man in Aken, een mondkapje van laten maken. Dus dan heb ik er eentje met flinke gaten en kan goed ademen. De man van dat winkeltje keek me wel raar aan en wilde er een lapje achter naaien. Ik heb het toen uitgelegd en hij heeft er een mooi mondkapje van gemaakt. Tja, stel we moeten het ook gaan dragen buiten etc., dan heb ik er eentje met fijne gaten in. :-)

Dorothé

Inspirerende uitzending Henk en Mike, geeft me weer moed.
Ben benieuwd naar de volgende day after uitzending :)
Krijg een soort van gevoel van de Val van de Berlijnse muur.
Een soort geschiedenis die gaat worden geschreven de 29e.
Heb gegoogled wanneer dat ook al weer was want zat toen het gebeurde bovenop het tv scherm haha.
9 november 1989, een soort van 9/11 dus want gematrisch is 9 november 9-11
Spannende tijden...

Vanmorgen een mailtje van dotcom luistaar Marij: "THE STING: Patriot Robert Trump Went Undercover for the FBI to Stop BCCI, Hillary Clinton’s BNL Fraud in Iraq gate" - artikel verder niet gelezen - https://qm.news/the-sting-patriot-robert-trump-went-undercover-for-the-fbi-to-stop-hillary-clintons-bcci-fraud/

dotcom - Rob over een artikel op WantToKnow

Mijn antwoord aan Rob: Totaal met je oneens en gaan het niet behandelen in de uitzending, er komt te veel nieuws om doemdenken te kunnen behandelen. Niet meer sturen zulke bijdragen dat is jouw persoonlijke probleem niet het onze Rob. Ik heb het in de uitzending expliciet benoemd gisteren en Mike is het daar helemaal mee eens Dat is -de wereld is verloren en we kunnen er niets aan doen denken- succes ermee.

Noot: Dat betekend dat Guido op zijn minst in een spagaat zit of niet 100% achter het Q verhaal staat.
Voor mij is het je geloofd in het plan of niet, maar niet ik geloof er wel een beetje van
Hier is de link https://www.wanttoknow.nl/hoofdartikelen/de-ongekende-macht-van-blackrock/

Vandaag artikel

#PolitiekeZelfmoord #KartelBurgermeester #CDA #StemFraude

Een nieuw fenomeen #KartelBurgermeester, een “pain in the ass” voor de burger die moeten toezien dat de wettelijke minachting van de burgerrechten doorgeschoven worden naar het gemeente die vervolgens terug verwijzen als de burger wijst op de grondwet naar de landelijke politiek. Het verhaal van het kasje naar de muur sturen.

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/23/politiekezelfmoord-kartelburgermeester-cda-stemfraude/

Drie links in mijn post, nog nooit gedaan en dan blijkt hij niet getoond te worden, nu snap ik de problemen die anderen hebben en ik dus nu ook

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan