Dotcom Radio

Mooie uitzending weer mannen en er werd nog even gesproken over vliegtuigstrepen. Ik let er ook bij tv programma`s op en zag bij het programma van Floortje "Naar het eind van de wereld" en heel bizar daar zag ik dus ook een streep in de lucht.

Ik vraag me af of de sprayende vliegtuigen wel op de flightradar waarneembaar zijn.

Chriet Tittulaar had het erover in zijn boek over het Nederlandse weer.en ik denk dat je dit bedoeld.

view

https://drive.google.com/file/d/0B5zyvhOPkdvFVlZsdVM0WmdQY2M/view?usp=sharing

Jullie hadden het over weer manipulatie en dat Chriet Tittulaar er over schreef in zijn boek Nederland en het weer.

Ik zou een afbeelding hiervan plaatsen maar krijg het niet geplaatst.

dotcom.radio: Media censuur wordt nu steeds zichtbaarder
In aflevering 45: Gmail censuur - Tandimplantaten met antibacteriële werking - Langdurig gebruik van anti-inflammatoire middelen kan het risico op kanker gerelateerde sterfgevallen voor bepaalde patiënten verhogen - Schouderpijn teken van verhoogd risico op hart- en vaatziekten - Vandaag weer een zonnestorm - Kwik in vis, schaal- en schelpdieren verhoogt het risico op ALS - Hoge resolutiebeelden slaaponderzoek tonen reset hersenen tijdens slaap - Lange tijd zwaar drinken kan slagaders doen verouderen - Darmbacteriën wellicht sleutel tot behandelen auto-immuunziektes - Verband tussen hoge EPA en DHA in het bloed en verminderd risico overlijden - Studie ziet verband tussen luchtvervuiling en miljoenen vroeggeboortes - Bijdragen luisteraars - Postief nepnieuws - Facebook nepnieuws detectie - Internationaal en nationaal politiek nieuws en meer....
http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-045-05032017.html

Het zal de luisteraars wel opgevallen zijn dat Arend Zeevat zijn wekelijkse bijdrage niet meer doet bij Dotcom. Arend heeft zich teruggetrokken en ik doe nu dus weer wekelijks mijn zegje.

Mike

Ikzelf vind het niet jammer. Hij had een veel te simplistische visie over wat er in Amerika en elders gaande is, zo van: alles is doorgestoken kaart, de elite heeft alle hoeken en gaten vakkundig dichtgetimmerd en er is geen ontsnappen meer aan.

Mike

Ik had het me inderdaad al afgevraagd. Tja, wat zal ik ervan zeggen. Ik vind de bijdrage van Mike toch wel interessanter, omdat ik me daar in kan vinden.

Doroth

Ja, het is gelopen zoals het is gelopen. Ik kan mij persoonlijk ook meer in Mike's visie vinden, neemt niet weg dat Arend ook wel interessante dingen naar voren bracht. En ook wel dat ik door hem soms dacht; nee zo zie ik dat juist niet.

Gisteravond weer geluisterd en doorgestuurd naar een vriendin die overtuigd is om ook FvD te stemmen!
Henk is er nog een mogelijkheid om het op een mobiele telefoon wat overzichtelijker te krijgen? Dat deelt wat makkelijker :-)

> Henk is er nog een mogelijkheid om het op een mobiele telefoon wat overzichtelijker te krijgen? Dat deelt wat makkelijker < Ik zou zeggen koop een grotere telefoon. Nee de kolommen hebben beiden YouTube video's en die eisen ruimte op. Die kolommen worden op de telefoon niet onder elkaar geplaatst. Dus helaas. Een geheel nieuwe website daarvoor bouwen is teveel werk

Snap ik Henk dat is ook niet de bedoeling om jou met meer werk op te zadelen! Soms zit er in de webhost een mogelijkheid om beter weer te geven op mobiele apparaten.

Het ontwerp van de website is zogenaamd responsive. Dat wil zeggen dat de template zich aanpast aan elk beeldformaat. Echter, ik heb gekozen om twee kolommen te maken in de opmaak en dat is ouderwetse html opmaak omdat ik dat zelf niet kan programmeren, geen verstand van.

In de gekozen template kon ik dat ook niet aanpassen. Dus voor het lezen is het wel goed op een ouderwetse desktop of een iPad. gr Henk

De grote dag wordt 15 Maart, en meer wereldnieuws

In aflevering 46: Verkiezingen Nederland, de grote vraag hoeveel procent van Nederland is wakker? - Kijkbewust Vrije Energie onder Trump - Nadelen zomertijd - Ceta verdrag gaat 300.000 banen kosten.... - Houtkachels zijn goed voor het geweten maar slecht voor het hart - Verhoogde stressniveau’s bij Noorse kinderen in de kinderopvang - Sulforafaan, een plantenstof in broccolikiemen, helpt bij obesitas - Samenhang tussen meer sociale online contacten en toename gevoel van isolement - Walnoten kunnen bijdragen aan gezond sperma, volgens nieuw dieronderzoek - Sigarettenrook hindert zelfgenezend vermogen longen - Wat gebeurt er nadat je galblaas is verwijderd qua vitamines - Een combinatie van probiotica kan allergie symptomen verminderen - Wie stemt wat? - Bijdrage luisteraars - De wereldpolitiek, milieu, vluchtelingen crisis en meer ....

http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-046-12032017.html

Cyanide zorgt voor verlaagde zuurstof opname, maar hebben we het dan ook over cyanide in abrikozenpitten (die als anti-kanker worden beschouwd)?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan