Dit is echt te gek. Dat je direct zoveel deelt. En heel bijzonder! Inderdaad het typte direct lekker weg en vandaar dat die tweede mail jouw weg zo snel vond. Dit nieuwe normaal, het oude normaal. Wat is er normaal? Het is niet enkel de laatste maanden wat er op ons afgevuurd wordt maar al zo lang. Gezinnen die uit elkaar gaan, eerder regel dan uitzondering. Ik weet niet hoe lang het geleden is, maar volgens mij kwamen de vaders in batman outfit bij elkaar om te demonstreren en hun kind(eren) niet mochten zien. Hoe normaal was dat? Hoe normaal is het dat iedereen gediagnosticeerd wordt? Hoe normaal is het na het VWO: 18 jaar oud en vrijwel niemand wist een studierichting te kiezen. Keuze uit 100en richtingen en wat moet je dan? Toen ik les gaf op een middelbare school klaagden kinderen al over 'ouderdoms' klachten. 12/13/14 jaar (!!) oud. We zijn al heel lang niet in goede doen en hoe we ook ons best doen: we blijven besproeid worden met chemische middelen. Vaccinaties. We blijven boodschappen doen bij supermarkten en biologische ketens zonder vaak direct naar de markt of boerderij te gaan. Ik, jij. Wij hebben allemaal te maken met beinvloedingen die dieper gaan/ reiken dan we willen geloven. Al het natuurlijke wordt onnatuurlijk gemaakt. En toch he. Toch is er die hoop. En hoop doet leven wordt gezegd (maar ik weet ook dat dat niet altijd geldt). De hoop dat er echt een verandering komt en een wereld van eenheid, liefde en harmonie is. Dat is nog altijd de mooiste wens die ik heb en ik hoop dat deze wens eveneens uitkomt! Dankjewel Henk!!