El camino, hoeveel mensen zijn op zoek naar … “de weg?”
Maandagavond, ik had mijn artikel voor die dag net online klaar gezet en was wat nieuws aan het verzamelen voor dotcom.radio en even een rondje factsforum, MeWe, Parler, Twitter en linkedIn, daar was een persoonlijk berichtje; “thanks voor het delen van de info op fatsforum
. Al het goeds!!”.
“El camino … without money”, ik vroeg mij af wat de betekenis is? “De weg”, in alle vormen, zinnen en betekenissen mogelijk alleen de toevoeging zonder geld maakte het bijzonder. Ik was nieuwsgierig en poste om 20.48 uur; “Zo weinig volgers met zo’n mooi verhaal? Shame at the world”. Ik kreeg een antwoord van El camino; “haha dank je
, ik ben eigenlijk 3 dagen geleden onder de steen vandaan gekropen en een account aangemaakt. Omdat ik het verhaal wil delen
en eigenlijk al datgene wat opkomt op wil schrijven,…” Het was pas 20.57 uur toen ik haar na wat op en neer chatten berichtte; “Zou je, als je zin hebt, een positief levens beschouwend inspirerend werkje van je willen delen in deze voor velen sombere tijden op gedachtenvoer?”
We bleven nog 35 minuten chatten maar binnen 24 uur had ik onderstaand verhaal in mijn mailbox, ….
El camino, … zonder geld
Toch ligt juist wat wij benoemen als moeilijkheden, een bron van kracht. Soms zelfs schoonheid. Het is maar hoe je dingen bekijkt / wil bekijken.
If you are afraid of everything, you don’t do anything.
Only by letting go of things, things can come to you.
https://gedachtenvoer.nl/2020/10/28/el-camino-hoeveel-mensen-zijn-op-zoek-naar-de-weg/