Dotcom Radio

Joke, natuurlijk kunnen drugsverslaafden overlast geven, niemand zei dat hun gedragsproblematiek niet hinderlijk kan zijn. Waar het om gaat is dat migranten uit achterlijke culturen hier met open armen worden binnengehaald en getrakteerd op woningen, gratis zorg, uitkeringen en bed, bad en brood, terwijl we deze mensen in de kou laten staan. Laten we eerst eens zorgen voor onze eigen mensen, niemand hoeft op deze manier buiten de samenleving te vallen. Het karakter van een samenleving wordt bepaald door hoe de zwakkeren worden behandeld.

Mike

Uiteraard snap ik dat en het valt ook niet mee om in woorden alle kanten van n onderwerp te belichten dus no offence.

Ook de groep immigranten komen wel eens op mn pad en zoals zoveel zaken is overal n maar aan en moet dat dan de norm zijn of juist de uitzondering ?

Ik weet wel dat het altijd om mensen gaat en welke groep je ook als voorbeeld neemt we gaan allemaal door die zelfde cabal trechter en sommigen verzuipen anderen worden er uitgepikt.

Ik las dit weekend dat steeds meer gemeente een max invoeren aan immigranten in een straat/dorp ed dit om laten we het maar houden sociale onrust te voorkomen.
Anders gezegd je stem laten horen loont.
Wie dus het hardst door de roeptoeter te keer gaat krijgt de meeste aandacht en met misschien wel dat doel wat je voor ogen staat.

Leuke uitzending weer en mbt trilling en frequentie.

Ja daar kan je wel een apart topic voor oprichten allemachtig wat een onderwerp is dat.

Ik ben er al jaren mee bezig en stond ook sceptisch er tegenover, maar als je op een heel breed vlak er mee aan de gang gaat dan ga je het echt wel merken je trilling verhogen is ab so luut niet een exclusies iets van voeding alleen.

Kirliaanse fotografie is prachtig om te zien, maar cymatics doet ook n duit in het zakje.

Rife heeft dat ook goed duidelijk gemaakt en het is de richting van de beweging waar de focus op moet zijn.

Straling is niet n issue van blokkeren dat lukt niet, maar neutraliseren en dat kan wel degelijk.

Het bekentste voorbeeld is als je een vrouw een nieuw huis in stuurt dan is het voelt niet goed geen zeldzame opmerking. Probeer maar eens n huis vol met plastic en nep meubels (zaagsel / lijm) en dan een zelfde woning met ouderwetse massief houten meubels de kans is levens groot dat het gevoel in het laatste geval wel positief is.
Reden ... alles maar dan ook alles heeft n trilling en des te zuiverder het materiaal des te hoger de trilling.

En je raad het al gruwelijk veel in ons dagelijks leven heeft een LAGE trilling met als gevolg .... vul maar in.

Leuk onderwerp dit :-)

Tpd6awg7jlwv6zcgtjnmwtx5sor9cvoos.jpg

k33dfgg45gcd2akwdl8bmqnozdy9dr7q.jpg

Mike

Gisteren om 10.38 uur

"Je ben gezien! Onderweg naar je nu"

Zou hij verdwaalt zijn, gisteren om 18.30 zou hij er al geweest kunnen zijn.

Ik ben geen taal nerd maar het is: "Je bent gezien!"

Maar ik zie nog niets, ...

Mijn 'rechtse' hoek is al best goed

Maar op links is nog best een zwakke plek, daar moet ik nog op oefenen

de linkse uppercut

nog even over de uitzending.
Ik sluit niet uit dat er iest ongezonds op het/deelpartijen van het wattenstaafje kan zitten. Maar de vaccins waarin in de uitzending gewag van werd gemaakt klopt niet. Ik had vorige week daar hier ergens al een filmpje van gedeeld, maar met die nasale vaccinatie wordt de een vloeistof in de neus gesprayed. ff youtuben en je vindt er wel een filmpje over.
Dus ik zou bijwerkingen van de rest eerder wijten aan versmering in je neus en beschadigingen door het onnodig hoog drukken. Ennnnnnnnnnnnnnnnn wie weet dat een test een freq. onderdrukking met zich meebrengt door de stress enzo.

Ik zie net je afbeelding hierboven staan, ...

Net een artikel geschreven wat ik morgen om 04.00 uur op de site publiceer, ik beschouw het SUPER belangrijk en hoop dat iedereen het ook gaat delen met persoonlijke aanbeveling Het onderwerp: VOORKOM ZELFMOORDEN, ze vinden nu al plaats, ... soms door onnadenkende actie's

En, Henk? Is Wouter al bij je aan de deur geweest? Of kent hij de Morvan toch niet zo goed dat hij verdwaald is?

Mike

Nee WA is nog steeds niet langs geweest. Blaaskaak noemen ze dat.

Laatste keer meppen is alweer zo'n 30 jaar geleden, zou ik het nog wel zo goed kunnen

Toen sprong ik vier man tegelijk in de nek.

Werd gered door de politie, was langs twee agenten gerend die ik niet gezien had van kwaaigheid

Soms heb je geluk, maar de eerste klap was al uitgedeeld

Was pas de tweede keer dat ik in actie moest komen ooit

Nullify – Nullification – Ongedaan maken – Vernietiging

Ik bedacht mij onlangs: Er zullen –OP DIT MOMENT– mensen zijn die geen kennis genomen hebben van –HET PLAN– maar al wel weten welk gevaren er achter de –Sociale Krediet Systeem– app schuilen en denken;

Is het leven nog wel waard geleefd te worden? Wil ik nog wel blijven leven in -deze- wereld-? Een domme, intens lompe -onnadenkende- actie van een goede vriend een familielid, een collega, … kan zomaar de trigger zijn om uit het leven te stappen !!

https://gedachtenvoer.nl/2020/10/27/nullify-nullification-ongedaan-maken-vernietiging/

Dorothe,

Ik las je bericht met de vraag of er meer boeken bekend zijn voor wat betreft de 12 stappen van de AA.
In het verleden ben ik wel eens gestuit op de boeken en de visie van Jean Monbourquette die priester en psychotherapeut was. Inmiddels is de beste man overleden.
Hoewel ik 1 boek van hem heb en zelf nog niet gelezen heb omdat deze nog ergens verstopt zit in dozen kon ik mezelf destijds wel vinden in zijn visie. Hij heeft meerdere boeken geschreven. Ze zijn vergelijkbaar met de 12 stappen van de AA en ook die van de Norwood groep die hetzij aangepast de 12 stappen van de AA ook hanteert. Ik dacht ik attendeer je erop. Zijn visie is in elk geval allesbehalve New Age shit. Juist niet.

http://www.grootseminariebrugge.be/sacramentenleer/documenten/integrale_vergevingsmodel_Monbourquette.pdf

https://www.kuleuven.be/thomas/cms2/uploads/idgp/file/Logos_2013_Velghe_Hoe_vergeven_75-83.pdf

In de link van kukeuven moet je trouwens even scrollen naar pagina 75 voordat je bij zijn visie komt.

In de andere link staan de 12 stappen beschreven die door menig therapeut gehanteerd worden.

Monbourquette gaat uit van twaalf stappen in het groeien naar vergeving:
1. Besluiten je niet te wreken en een einde stellen aan het kwaad. 2. Je gekwetstheid en je innerlijke armoede erkennen.
3. Je gekwetstheid met iemand delen.
4. De aard van je verlies definiëren zodat je erom kunt rouwen.
5. Je woede en je vergeldingsdrang aanvaarden. 6. Jezelf vergeven.
7. Trachten begrip op te brengen voor de dader. 8. De kwetsuur een zin geven in je leven.
9. Weten dat je vergeving waard bent en dat je al vergiffenis gekregen hebt. 10. Ophouden met absoluut te willen vergeven.
11. Je openstellen voor de genade van vergeving.
12. Besluiten een eind te maken aan de relatie of haar een nieuwe kans geven.

Hoi Binc,

Heel hartelijk dank voor je informatie.

Weet je, ik wil ook aan mezelf werken. Wat is mijn probleem: Niet voor mezelf durven opkomen, perfectionisme. Dit uit zich zodanig dat ik eigenlijk ook in een baan niet goed kan functioneren omdat angst me verlamt. Ik wil alles zo perfect doen, dat ik eigenlijk geen leven meer naast een baan heb. Ook in mijn relatie heb ik problemen. Ga eigenlijk ook geen vriendschappen aan omdat ook dat energie vreet, ook daar wil ik te goed zijn en kan dus niet echt mezelf zijn. Ja, en die ene echte vriendin waar ik dat wel kon, heeft dus de relatie verbroken. Natuurlijk zijn er wel echt aardige mensen, maar ik moet mezelf leren openstellen en durven mezelf te zijn.

Ik wil dus ook heel eerlijk naar mezelf gaan kijken, eerlijk naar mijn relatie met mijn vriend en naar anderen toe. Durven mezelf te zijn en ook mezelf te tonen. Durven fouten te maken, durven niet goed over te komen, durven misschien verkeerd gedrag te hebben...

Ik denk dat daar die 12 punten ook kunnen helpen.

Dorothé

Dorothe, ik heb de 12 stappen al herschreven. Ik ga je mailen met mijn concept en als je wil kan ik jouw sponsor zijn en met je de 12 stappen doornemen. We kunnen dit gewoon op afstand doen, via Skype of Zoom.

Mike

Okay Mike. Ik zie de mail graag tegemoet.

Dat met dat sponsoren, daar denk ik nog even over na.

Misschien kun je in de mail er wel al bijzetten wat je er voor wil hebben.

Alvast bedankt.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan