Elon Musk

Ben eerder benieuwd hoe het kan dat berichten van mensen die ik volg gewoon niet zichtbaar zijn. Hoor daar meer mensen over.
Zie geen berichten van patriots in control. Wel van Henk. Vind het allemaal maar vaag.

Dat van die chips etc denk ik dat het niet iets is om mee bezig te zijn.
 
Telkens als een fout bedrijf onder de aandacht moet worden gebracht gaat Musk er een zakelijke verbintenis mee aan. Vervolgens ontstaat er ophef en wordt er door kritische X-gebruikers onderzoek gedaan naar de handel en wandel van dat bedrijf, waarna er druk wordt uitgeoefend op dat bedrijf. Uiteindelijk 'bezwijkt' Musk onder de toenemende druk en weet iedereen alles over het desbetreffende bedrijf. Geniale tactiek!

Mike
 
Laatst bewerkt:










Zoals eerder gezegd, Musk leert ons dingen op een soortgelijke manier als Q door ons hier direct en gezamenlijk bij te betrekken. Waar Q dit deed d.m.v. vragen gebruikt Musk emoties (verontwaardiging) als instrument. Het eindresultaat is hetzelfde: velen doen research en leggen feiten bloot.

De cynische reactie van Gerard in bovenstaande post is te onzinnig voor mij om serieus op in te gaan en een forumlid van mij onwaardig. Het geeft wel aan hoezeer de demotivatie grip begint te krijgen op velen, ook binnen onze beweging. Men durft simpelweg niet te geloven. Er is echter geen andere optie, want als je eenmaal een doemdenker bent geworden ben je onderdeel van het probleem en niet van de oplpssimg en sta je met je negativiteit in de weg van ons die wel blijven geloven en werken naar een oplossing.

Mike

Naam mijn idee meer realistisch dan cynisch, het lijkt er op alsof je ergens aan vast wilt klampen. De verandering die we allemaal zo graag willen komt dan binnenuit niet van personen waar je een bepaalde macht aan toeschrijft, die vallen namelijk altijd weer door de mand. Trap er niet in Mike!
 
Jij bent al heel lang meer cynisch dan realistisch, Gerard. Realistisch is wat je realiseert, wees zeer voorzichtig met wat je zegt en denkt!

Mike
 
In een struisvogelkop zou dat niet misstaan. Zal zo waarschijnlijk minder in het zand gestoken worden.
Denk je dat het opschiet als we elkaar hier een beetje gaan afmaken? Wat is dat toch, dat negativisme hier op het forum.
 
Jij bent al heel lang meer cynisch dan realistisch, Gerard. Realistisch is wat je realiseert, wees zeer voorzichtig met wat je zegt en denkt!

Mike
Ik meer dan je denkt, ik werk graag met mijn handen en vind allerlei dingen uit. Ik weet niet of al die postjes op het forum we enige zoden aan de dijk zetten, het zijn er nogal wat.
 
Wat doe je hier dan nog?

Mike
Nou niet als een dronkenman gaan reageren, daar schieten we niets mee op. Je wilt toch ook vooruit? Overtuig me maar en doe iets aan het afzeiken van mensen, of vind je det stiekem leuk?
Als er nog meer van dit soort onzinnige reacties komen reageer ik er niet meer op. Ik kom hier om wat op te steken om mijn idee, want meer dan idee lukt niemand, bij te stellen. Beetje bescheidenheid is nooit verkeerd.
 
Ik meer dan je denkt, ik werk graag met mijn handen en vind allerlei dingen uit. Ik weet niet of al die postjes op het forum we enige zoden aan de dijk zetten, het zijn er nogal wat.
Laatste waarschuwing, Gerard. Je bent een negatieve invloed die ik liever kwijt ben dan rijk.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: JVG
🚨🇵🇸🇮🇱🇺🇳BREAKING: Israel and UN negotiate deploying Musk's Starlink in Gaza

Israel and the United Nations are negotiating the deployment of Elon Musk's SpaceX Starlink communications system in Gaza as part of a plan to increase security for UN aid workers in the enclave, according to three Israeli officials and one UN official.

The UN told Israel the system is a requirement for the organization to fully resume the distribution of aid across the Gaza strip, Israeli officials said but Israel is concerned the system could fall into the hands of Hamas and make it more difficult for Israeli intelligence to monitor the group's communications, raising the risk of coordinated attacks on Israel by Hamas militants, the officials said.

Source: Axios.



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan