En wint nu weer wat terug. Misschien moet ie wel zo openlijk pro-Israel zijn zodoende dat men nog meer gaat ondrzoeken.Hij verliest met de dag meer en meer krediet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En wint nu weer wat terug. Misschien moet ie wel zo openlijk pro-Israel zijn zodoende dat men nog meer gaat ondrzoeken.Hij verliest met de dag meer en meer krediet.
In een struisvogelkop zou dat niet misstaan. Zal zo waarschijnlijk minder in het zand gestoken worden.40.000 satellieten, chip in je kop een goed idee, wereldwijd de boel vervuilen met accu's, goed bezig die grote baby?
De volgende die onder de aandacht gebracht wordt. Zie je hoe het werkt?
Mike
Zoals eerder gezegd, Musk leert ons dingen op een soortgelijke manier als Q door ons hier direct en gezamenlijk bij te betrekken. Waar Q dit deed d.m.v. vragen gebruikt Musk emoties (verontwaardiging) als instrument. Het eindresultaat is hetzelfde: velen doen research en leggen feiten bloot.
De cynische reactie van Gerard in bovenstaande post is te onzinnig voor mij om serieus op in te gaan en een forumlid van mij onwaardig. Het geeft wel aan hoezeer de demotivatie grip begint te krijgen op velen, ook binnen onze beweging. Men durft simpelweg niet te geloven. Er is echter geen andere optie, want als je eenmaal een doemdenker bent geworden ben je onderdeel van het probleem en niet van de oplpssimg en sta je met je negativiteit in de weg van ons die wel blijven geloven en werken naar een oplossing.
Mike
Denk je dat het opschiet als we elkaar hier een beetje gaan afmaken? Wat is dat toch, dat negativisme hier op het forum.In een struisvogelkop zou dat niet misstaan. Zal zo waarschijnlijk minder in het zand gestoken worden.
Ik meer dan je denkt, ik werk graag met mijn handen en vind allerlei dingen uit. Ik weet niet of al die postjes op het forum we enige zoden aan de dijk zetten, het zijn er nogal wat.Jij bent al heel lang meer cynisch dan realistisch, Gerard. Realistisch is wat je realiseert, wees zeer voorzichtig met wat je zegt en denkt!
Mike
Nou niet als een dronkenman gaan reageren, daar schieten we niets mee op. Je wilt toch ook vooruit? Overtuig me maar en doe iets aan het afzeiken van mensen, of vind je det stiekem leuk?Wat doe je hier dan nog?
Mike
Laatste waarschuwing, Gerard. Je bent een negatieve invloed die ik liever kwijt ben dan rijk.Ik meer dan je denkt, ik werk graag met mijn handen en vind allerlei dingen uit. Ik weet niet of al die postjes op het forum we enige zoden aan de dijk zetten, het zijn er nogal wat.