Elon Musk

🇮🇱 The Israeli Chokehold on X Just Gets Worse

Benjamin Netanyahu HIMSELF asked @elonmusk to have a meeting with the CEO of CHEQ (former Israeli intelligence Officer, Guy Tytunovich).

In the meeting they discussed:

- Palestine/Israel

- Antisemitism

- Misinformation

- Bots on X

So let me be clear.

- We are being told to give our government issued IDs and biometric data to AU10TIX (an Israeli company with deep ties to Israeli intelligence) in return for monetization.

- There's a growing number of Israeli bots on X which the Israeli government issued THEMSELVES (I found one bot farm myself).

- The company meant to be battling bots on X is ALSO an Israeli company.

- The CEO of the Israeli company is former Israeli intelligence who got a meeting with Elon Musk after Netanyahu himself requested it.

The Israeli chokehold on X is absolutely unbelievable.

ZOX.

Mike

Israel organizes users around the world to mass report accounts in order to suppress any speech critical of Israel.

These "missions" are even rewarded and users get to level up to higher level "missions".

You get to choose what social media platform to engage with.

I wonder how many are on X?

Mike

Zoals eerder gezegd, Musk leert ons dingen op een soortgelijke manier als Q door ons hier direct en gezamenlijk bij te betrekken. Waar Q dit deed d.m.v. vragen gebruikt Musk emoties (verontwaardiging) als instrument. Het eindresultaat is hetzelfde: velen doen research en leggen feiten bloot.

De cynische reactie van Gerard in bovenstaande post is te onzinnig voor mij om serieus op in te gaan en een forumlid van mij onwaardig. Het geeft wel aan hoezeer de demotivatie grip begint te krijgen op velen, ook binnen onze beweging. Men durft simpelweg niet te geloven. Er is echter geen andere optie, want als je eenmaal een doemdenker bent geworden ben je onderdeel van het probleem en niet van de oplpssimg en sta je met je negativiteit in de weg van ons die wel blijven geloven en werken naar een oplossing.

Mike

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan