hoi Alethea, nee de reguliere gezondheidszorg heeft je denk ik inderdaad nagenoeg niets te bieden als het gaat om suggesties voor oorzakelijke verbeteringen in je situatie.
Dat betekent helaas zeker niet automatisch dat de alternatieve geneeskunde je wel goed kan helpen.
Mijn ervaring is dat ik telkens op tijd weer weg moet zijn bij behandelaars, omdat ze meestal maar een klein stukje overzien van wat ik nodig heb.
De e-steck bodyscan heeft niet noodzakelijk iets te maken met de orthomoleculaire geneeskunde.
Wat er uit die test kwam was zeer, zeer uitgebreid.
Ik kreeg de uitslag op papier toegestuurd.
Ik was en ben er zo blij mee.
Zoveel dingen als er naar boven kwamen, niet normaal meer.
Met bloedonderzoek zou je geen bloed meer overhouden als men dat allemaal in 1 x zou testen.
En ik kreeg heel veel gerichte voedingsadviezen mee uit die test zoals bijv. dat ik in mijn geval geen vlees moet aanraken, wel ei.
Dat soort dingen.
En inderdaad wel ook welke supplementen ik nodig heb.
De maaghernia werd genoemd, wat in mijn geval zeker speelt.
Hoef ik niet meer zo´n slang in mijn lijf om dat vast te stellen.
Ook dat ik dicht aanzit tegen diabetes.
Ik ben erg blij dat ik dit weet.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Ook de bijnieruitputting kwam er zeer duidelijk uit bij me.
Mocht je iemand benaderen die deze test bij je zou doen, vraag dan van tevoren of je ook de uitslag schriftelijk of via de mail kan krijgen, dan kun je hem nog eens nalezen.
Als je die gegevens niet krijgt achteraf, dan zou ik de test ook niet laten doen.
De persoon die de test bij me deed zei me dat ik mijn bloed moest laten testen op diabetes bij de huisarts.
Dat heb ik gedaan maar die huisarts die doet de verkeerde test, dat wist ik al van mijn zus die nota bene al de autoimmuundiabetes heeft.
De uitslag van de weinig zeggende test van de huisarts zei dat ik geen diabetes heb, maar ja, als je niet het goede test, dan komt het er ook niet uit.
Dus ik ben zo blij dat ik dit nu toch allemaal weet.
Nu kan ik aan de slag.
Ik loop al zoveel jaren te trutten met mijn maag en mijn spijsvertering.
Niet dat alles goed gaat nu, maar sinds ik bonen en linzen eet met groente savonds n.a.v. de testuitslag van de e-steck bodyscan, slaap ik gemiddeld snachts een stuk beter (omdat ik dingen beter verteer, letterlijk).